SamuiAxes Off Topic shit |
nietmeer
|
@Emmo: Ondanks mijn flauwekul hierboven hoop ik echt dat je op de volgende schuit internet hebt beste vriend. Ik ben erg gesteld geraakt op jouw blogs.... Oh, en op jou natuurlijk, dat spreekt voor zich |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.028 OTindex: 93.510
|
Quote: Een dame komt per vliegtuig terug uit vakantie in Zwitserland. Ze zit naast een priester. Tijdens de vlucht geraken ze aan de praat en zo komt het dat ze de pastoor om een dienst vraagt. Eerwaarde, ik heb in Zwitserland een gloednieuw en hypermodern epileerapparaat gekocht, hij was niet goedkoop en ik heb dus de wettelijke limiet overschreden. Ik zal er invoerrechten moeten op betalen. Kan u mijn ladyshave niet verbergen in uw soutane? Natuurlijk, maar ik moet u waarschuwen: ik kan niet liegen...Maar de douane zal u als priester niet verdenken en u doorlaten', en ze geeft hem de ladyshave. Aangekomen op Zaventem passeren ze langs de douanepost en de douanier vraagt aan de priester: 'Niets aan te geven?''Wel,' zegt de priester, 'van mijn hoofd tot aan de gordel, heb ik niets aan te geven.'De douanier vindt dit antwoord een beetje vreemd en vraagt door: 'en onder de gordel?'.'Wel,' zegt de priester, 'daar bevindt zich een fantastisch apparaat bestemd voor vrouwen, dat nog nooit is gebruikt'De douanier barst in lachen uit en roept: 'Allez het is goed, eerwaarde! Volgende!' |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.279 OTindex: 96.133
|
Waààààt? Emmo weer weg?? En met wie moet ik dan de forumspelletjes doen als mijn favoriete tegenstander afwezig is??? Nou????? |
|
allone Oudgediende
|
@Mamsie: klacht indienen, bij de rederij? |
|
Mamsie Oudgediende
|
@allone: Zal niet helpen..~zit stilletjes te grienen..~ |
|
allone Oudgediende
|
ach @Mamsie toch maar heel binnenkort heb jij wel andere leuke afleiding.. en geen tijd meer voor spelletjes .. als de surprises komen.. Laatste edit 01-12-2013 23:08 |
|
Mamsie Oudgediende
|
@allone: Nou..één surprise is wel genoeg hoor! Kanniewachte... |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.713 OTindex: 28.582
|
@Mamsie: Slachtoffers genoeg, hoor. Wees maar niet bang. |
|
nietmeer
|
Quote @Mamsie: @allone: Nou..één surprise is wel genoeg hoor! Kanniewachte... Hier istie meid, speciaal voor jou! afbeelding |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
SamuiAxe: Kek brilletje! Ben je afgevallen? |
|
nietmeer
|
@venzje: Jup, vanwege de pancreatitis en andere ellende ben ik zo'n 7 kilo afgevallen. Bij mij zie je dat meteen in mijn gezicht: Ik krijg een kalkoenennek en Droopy oogjes.. Dikke kans trouwens dat ik er zo meteen uit lig, een elektriciteitsmast vlakbij is geknapt en hangt op half-elf. Niet alle kabels zijn geknapt maar als ze de zooi gaan repareren dan zal de stroom vast uitgeschakeld worden. Nu draai ik op halve stroom. Gelukkig werkt mijn pc ook op 110volt. Maar geheid dat ik zo meteen uren zonder elektriciteit & internet zit Inmiddels is het 1.5 uur geleden en er is nog steeds niemand aanwezig om het te repareren.. Welcome to Thailand Hieronder een foto van de ravage. Let op de warboel van kabels, het lijkt wel spaghetti! afbeelding. Laatste edit 02-12-2013 09:37 |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
Oei, dat ziet er niet goed uit Kunnen ze dit binnen 24 uur op orde hebben? Het ziet eruit alsof het een week werk is. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Jeetje, ik snap dat die mast het opgegeven heeft, er hangen wel een heleboel kabels aan! Als @omabep: gelijk heeft, tot over een week |
|
Mamsie Oudgediende
|
Nou, die maaibeurt was wel een goed idee. Zo ziet het er alweer een stuk beter uit. Nu weer wat meer vlees op de konen en het is weer oké! |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
Het is opvallend stil aan de overkant (van de Indische Oceaan). Ik heb zo het vermoeden dat de kabeltjes het echt begeven hebben... |
|
Emmo Stamgast
|
@venzje: Hij komt vanzelf weer terug, geen nood. |
|
nietmeer
|
@allone: leuk verhaal, van die priester SamuiAxe: spaghetti op z'n zachtst gezegd... Ik wens jou en de reparateurs veel succes, en de paal veel beterschap |
|
nietmeer
|
Daar istie weer!! Zojuist om ongeveer 04:00 uur mijn tijd is eindelijk de zooi hersteld en heb ik weer elektriciteit en internet Toch wel weer een sterk staaltje Thaise planning: Om ongeveer twee uur in de middag knapte die mast. Tot 7 uur 's-avonds was er geen kip te zien! Pas om 7 uur kwam er een werkploeg die bij het licht van zak- en mijnwerkerslampen is begonnen met reparatiewerkzaamheden.. Maar goed, voor nu is het leed weer geleden. Laatste edit 02-12-2013 22:09 |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
SamuiAxe: goed dat je er weer bent! |
|
Emmo Stamgast
|
SamuiAxe: En nu zit je na vieren plaatselijke tijd nog even rustig te internetten... |
|
nietmeer
|
@ledi: Elke keer weer als je langere tijd zonder stroom en internet zit merk je weer hoe verrekte afhankelijk je ervan geworden bent... We zijn om acht uur maar gaan slapen, wat moet je anders als je enkel kaarslicht hebt en niets doet het? Natuurlijk vele malen wakker geworden omdat de airco het niet deed. Ik sliep toen de stroom weer aangeschakeld werd en werd wakker van de geluiden van het huis toen deze weer tot leven kwam. Het klonk als muziek in mijn oren.. @Emmo: Ik sta meestal tussen 3 en 4 uur op dus dat is niet ongewoon voor mij. Tijdens de dag neem ik een paar hazenslaapjes, doe ik zo al jaren, ben het gewend . Laatste edit 02-12-2013 22:38 |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
SamuiAxe: hoe laat wordt het donker bij jullie? Kon je niet om 8 uur nog buiten gaan zitten met een lekker drankje? |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
Dat hebben ze zeker snel gedaan |
|
nietmeer
|
@ledi: Ongeveer kwart voor zes begint het te donkeren, om half zeven is het donker. In de tropen heb je hoegenaamd geen schemering. Buiten zitten? Meh, daar zit je dan, in het stikdonker met een spaatje, buiten de lichtcirkel van je eigen kaars zie je geen moer, de nachten zijn hier écht donker... @omabep: Vindt je? 14 uur vind ik niet echt snel Nou, oké, ze hebben daadwerkelijk 9 uur gewerkt, nog lang zat als je zonder stroom zit |
|
Emmo Stamgast
|
Quote SamuiAxe: buiten de lichtcirkel van je eigen kaars zie je geen moer, de nachten zijn hier écht donker... Zéker als de prik van 't net is. |
|