SamuiAxes Off Topic shit |
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
SamuiAxe: Nu je het zegt... ik heb haar inderdaad al een tijd niet meer gezien... Ik hoop dat haar verzuim een gewone reden heeft... |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.713 OTindex: 28.582
|
@Roxichu: Sinds kort na haar verjaardag heb ik haar ook niet meer zien plaatsen. 'k weet het niet. |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
Ik dacht dat @allone: twee weken weg was, maar kan het nergens vinden. Ik heb me dus ook vergist. Ik hoop dat er niks aan de hand is met haar en dat ze zich weer snel meldt. |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
@omabep: Misschien heb je het wel ergens opgepikt, maar kun je het gewoon niet terugvinden. Als ze idd twee weken weg is, is dat een goede verklaring. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Volgens haar profiel was ze Laatst online 20-11-13 .
Dus dat valt mee. |
|
nietmeer
|
Ik was een paar dagen niet hier, maar begon haar laatst ook te missen. Dacht dat ik haar gewoon een paar keer niet gezien had, omdat ik er niet was. Maar ze heeft nu weer gezwaaid bij het tellen tot vijftig |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.028 OTindex: 93.510
|
SamuiAxe en @omabep @Roxichu: @venzje: @ledi: bedankt ik was een week bij mijn moeder, daar heb ik noch pc noch internet vandaar dat ik hier niet geweest ben maar idd @wortel, ben nu weer terug . Laatste edit 27-11-2013 18:55 |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
@allone: Fijn, dan is alles weer op zijn plaats hier |
|
allone Oudgediende
|
@omabep: het is altijd hartverwarmend, onze vriendenkring hier, en het feit, dat men na een tijdje toch word gemist maar gelukkig was ik niet ziek, zoals Axe, fijn te horen dat het weer beter gaat |
|
nietmeer
|
@allone: ik geloof dat we ons moeten aanwennen te waarschuwen als we voor enige tijd verdwijnen. Anders is iedereen in paniek |
|
allone Oudgediende
|
wortel: ja idd.. maar soms weet ik niet van te voren hoe lang ik weg blijf. ik kan natuurlijk naar een internetcafé gaan en een geruststellende boodschap achterlaten, zo van 'hallo allemaal, ik ben er nog, al ben ik er niet' Laatste edit 27-11-2013 19:47 |
|
nietmeer
|
@allone: als je van te voren weet dat je langer dan vier dagen weg bent kun je maar beter waarschuwen En anders moeten we maar wat minder zenuwpezen worden |
|
nietmeer
|
wortel: Paniek? Nee, geen paniek hoor, niet overdrijven meisje, maar @allone: behoort tot de groep actieve leden en als dat ineens stilvalt dan valt dat op natuurlijk. @allone: Goed dat je er weer bent meid |
|
Emmo Stamgast
|
|
|
Roxichu Erelid
|
@allone: Ah, fijn dat je er weer bent! Leuke week gehad bij je moeder? |
|
allone Oudgediende
|
dank jullie SamuiAxe: ja idd.. als ik iemand lang niet zie vraag ik me ook af waarom .. maar dat veroorzaakt geen paniek @Emmo het gaat niet slecht met mijn moeder, maar ze wordt ouder.. en dat betekent dat ze toch wel meer lichamelijke kwaaltjes krijgt. als ik haar masseer, heeft ze daar minder last van .. bovendien vindt ze het fijn om niet alleen te hoeven zijn. @Roxichu: niet leuker of minder leuk dan iedere andere week .. mijn moeder is een lieverd, en ik ben graag bij haar maar in amsterdam wonen is nooit mijn keus geweest, en ik ben dan ook altijd weer blij als ik weer thuis ben |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
nietmeer
|
wortel: In paniek is misschien een beetje een groot woord, maar dat je je afvraagt wat er aan de hand is als een vaste bezoeker op WMR in een keer wat langer dan een paar dagen weg is vind ik wel normaal. WMR-leden zal het niet gebeuren dat ze tien jaar ongemerkt dood in hun huis liggen.... |
|
Emmo Stamgast
|
@Lennie: Moet je wel weten waar ze uithangen |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Emmo: zoals Wortel in Hiero. Laatste edit 28-11-2013 23:18 |
|
nietmeer
|
@Emmo: Klopt! Maar een paar leden van WMR hebben mijn persoonlijke emailadres en die zijn er, in geval van nood, snel genoeg achter wat er aan de hand is! Goh, misschien is het geen verkeerd idee om een aantal mensen ook mijn telefoonnummer te geven.... |
|
Emmo Stamgast
|
@Lennie: Inderdaad geen slecht idee. Ik heb hier een buurman die sinds hij met pensioen is de deur platloopt. Voorheen zat hij als een gek ventje achter m'n whisky aan, maar nou mag hij niet meer van z'n vrouw / dokter. |
|
nietmeer
|
@Emmo: Mag hij niet meer je deur platlopen of niet meer achter je whisky aan?? |
|
Emmo Stamgast
|
@Lennie: Eigenlijk beide, maar de whisky is het ergste. En aangezien buurvrouw een zeer practische tante is, verbiedt ze niet alles. (En ze weet donders goed dat buurman een verstokte zondaar is) |
|
nietmeer
|
@Emmo: Een kreupele Jan Wandelaar, als ik het goed begrijp?? |
|