SamuiAxes Off Topic shit |
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
als ik goed heb begrepen dat Bruintje weer terug is, dan ben ik blij voor jou en Bruintje |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
Fijn dat alles toch goed is gekomen met Bruintje. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Geweldig dat het weer goed gaat met Bruintje! |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
Die hond redt het wel!
Mailwormen, zijn dat larven van de mailtor? En wat doen mailtorren, behalve nieuwe mailwormen maken? (Ik word hier een beetje mailig van.) |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Gefeliciteerd, Sammie! Weer een zorg minder. @venzje: je bent dus kennelijk aan het mailenmalen. |
|
venzje Oudgediende
|
@ledi: Ik loop met molentjes! |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@venzje: gefeliciteerd. Zorg maar dat je mensen om je heen niet neermaait. |
|
nietmeer
|
Quote @Lennie: wortel: Tja, ik zeg tegen mijn familie ook altijd on line: Stuur me maar een meeltje! Dat is prima toch Ik vind het leuk @venzje: mailtorren werken bij de snail mail. Die spannen de slakkenpostkoets in Jij loopt met molentjes? Ik loop met veters |
|
venzje Oudgediende
|
wortel: Bijbaantje? Molentjes kan ik je aanraden, die lopen als een trein! Laatste edit 14-11-2013 08:17 |
|
balou Erelid
WMRindex: 2.233 OTindex: 127
|
Mooi dat Bruintje verder aan het opknappen is, je hebt zijn leven gered man!!!!!! |
|
nietmeer
|
@venzje: Hèhè, en Dorus van m;n liedje heeft ook al zo'n grote snor |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
die foto met die jaag-journaliste.. zou dat echt zijn.. een enorme ophef over iemand die zich laat fotograferen met een dood geschoten leeuw.. zebra.. gazelle.. krokodil ..
ik vind de ophef goed maar wel eenzijdig.
wat vinden jullie? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
In de VS worden tien staten bedreigd door zware stormen en wervelwinden: http://nos.nl/artikel/576159 |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.028 OTindex: 93.510
|
gelukkig hebben ze er vijftig |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.713 OTindex: 28.582
|
@heraux: @allone: Binnenkort wordt 555 opengesteld voor de slachtoffers in Amerika... |
|
allone Oudgediende
|
@Emmo: 5 doden, las ik ergens, tegenover duizenden slachtoffers in de Filipijnen is SamuiAxe te ziek om te reageren, of heeft-ie leukere dingen te doen? Laatste edit 18-11-2013 10:58 |
|
Emmo Stamgast
|
@allone: Ik hoop het laatste, ik vrees het eerste. Hij had het laatst over z'n alvleesklier die weer opspeelde. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ik hoop dat het goed met hem gaat :c |
|
allone Oudgediende
|
@Emmo: ja, ik las ook iets over een ontsteking, en sindsdien is hij wel online geweest, maar schrijft niets meer. laten we hem maar het beste wensen |
|
nietmeer
|
Ik sta altijd online, maar dat betekent niet dat ik achter de pc zit Ik ben inderdaad vreselijk ziek geweest : Koude koorts, gloeiende koorts, overgeven en een zeer algemeen gevoel van onwel zijn..Beuh, zo'n alvleesklierinfectie is niet iets waar je met een paracetamolletje mee wegkomt. Ik heb 4 dagen en nachten liggen klappertanden, 4 dagen ook helemaal niets gegeten, nu ben ik voor 't eerst koortsvrij, maar nog zeker niet het heertje Ik weet er zelf niets vanaf maar ik schijn op zeker moment op mijn bureaustoel te gaan zitten en heb op die stoel geplast Ook herkende ik Wan niet meer maar zat ze met grote glanzende knikkers aan te staren, toen ze vroeg of ik wist wie ze was zei ik dat ik haar niet kende... Niet leuk Gelukkig heeft Wan mij perfect verzorgd, hete kruiken en frisse lucht wanneer nodig Ik heb zojuist voor het eerst wat gegeten, soepje van aardappelen en wortels, mjammie Maar goed, ik ben er weer, al zal ik niet erg actief zijn de komende tijd.... Laatste edit 18-11-2013 18:46 |
|
Emmo Stamgast
|
SamuiAxe: Beterschap, In ieder geval goed te horen dat je het overleefd hebt |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: oef, klinkt vreselijk! Wan zorgt wel heel goed voor je, en gelukkig maar ook! |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
Ik hoop dat het helemaal over gaat want het is een rot iets om te hebben. Dus beterschap |
|
balou Erelid
WMRindex: 2.233 OTindex: 127
|
Heel veel beterschap maatje, je zit de laatste tijd wel in de lappenmand verdorie! |
|
nietmeer
|
@omabep: Dank je Beppie, ik las laatst ergens dat pancreatitis in één op de tien gevallen dodelijk is Oeps, ik heb er inmiddels twee overleeft, beter maar geen derde krijgen, zou wel heel erg de goden verzoeken zijn.... |
|