|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Nee hoor, er zijn er ook al bij die weer naar bed zijn gegaan.  En ik was al rond 4 uur wakker. Goeiemorgen Cootje   |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Goeiemorgen Cootje, de nacht overleefd?  (haal mijzelf even een bakkie Senseo) |
|
nietmeer
|
Smorgens, de deze is ook weer wakker genoeg om wat zinnigs te zeggen: "Koffie  " |
|
nietmeer
|
Ik was al om 2 uur wakker. Ik ging eens een keer vroeg slapen, zeg.  |
|
nietmeer
|
Zo gaat dat kpuc  |
|
RonHee Oudgediende
|
Kpuc is getting alive, goeiemorgen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Goeiemoorgen Kpuc  *schenk een bakje sterke koffie in voor Kpuc* |
|
nietmeer
|
Goedemorgen allen  Kpuc: Gesproken als een echte verslaafde, trouwens ik lust ook wel een bakkie  |
|
RonHee Oudgediende
|
Tistochwat natuurlijk ook een goede morge  |
|
WMR-kok
Oudgediende
*schenk een sterk bakje koffie in voor Cootje*  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: *schenk een sterk bakje koffie in voor Cootje*   Kijk, jij weet wat ik nodig heb  Hoi Tis  |
|
RonHee Oudgediende
|
Ik ga om 8.00 uur verse croissantjes halen, iemand? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Alléé Cootje, Het is smorgens vroeg hè. Je moet wakker zijn, voordat je gaat werken.  Lekker Ron.  Kan je ze even komen brengen?  |
|
nietmeer
|
Quote RonHee: Ik ga om 8.00 uur verse croissantjes halen, iemand? IK  |
|
nietmeer
|
@Ron H.: Nou, ik zeg iig geen nee @peter: werken? Nooit s'ochtends  Da's voor werkpaarden, ik ben een luxepaard  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: @Ron H.: Nou, ik zeg iig geen nee @peter: werken? Nooit s'ochtends  Da's voor werkpaarden, ik ben een luxepaard  wat denk je dan van school om 8 uur al op school zijn  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Mishatje...Dat is uitslapen!  |
|
nietmeer
|
Misha: Ik ben een jaartje of twintig geleden al van school af gekomen, dus dat is hier ook niet van toepassing. Teun is nog niet leerplichtig, dus ook daar heb ik nog even uitstel van executie  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Misha: Ik ben een jaartje of twintig geleden al van school af gekomen, dus dat is hier ook niet van toepassing. Teun is nog niet leerplichtig, dus ook daar heb ik nog even uitstel van executie  wacht maar over 2 jaar moet je al om 7 uur opstaan en om kwart over 8 naar school brengen  |
|
nietmeer
|
Ik heb zin om terug op kooi te duiken  Als ik Joep zo lekker hoor snurken dan ben ik jaloers  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Ik heb zin om terug op kooi te duiken  Als ik Joep zo lekker hoor snurken dan ben ik jaloers  Je zou hem es advies moeten vragen  |
|
nietmeer
|
Misha: Dat wel, maarja dat hoorde bij het risico  Kpuc: wat let je?  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Misha: Dat wel, maarja dat hoorde bij het risico  Kpuc: wat let je?  kan ook gezellig en leuk zijn  |
|
RonHee Oudgediende
|
Kan ook tegenvallen   |
|