|
nietmeer
|
Misha: Dat denk ik wel, ik zal zo eens een keer gaan oefenen  Teun mag vandaag weer gaan spelen op het kinderdagverblijf, dus ik ga hem zo maar wakker maken  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Misha: Dat denk ik wel, ik zal zo eens een keer gaan oefenen  Teun mag vandaag weer gaan spelen op het kinderdagverblijf, dus ik ga hem zo maar wakker maken  Veel succes  |
|
nietmeer
|
Ik zou graag willen maar er wacht me nog een ordner met papieren om uit te zoeken, gisteren het leeuwendeel al gedaan en op orde gelegd voor m'n maat, nu nog een klein restje al afgehandelde post op datum plempen, njahh, nu, straks dan, ik was gister om acht uur klaar en ben bij thuiskomst direct gaan snurken. En nog moe wakker worden, bweghh. |
|
nietmeer
|
Tot strakjes allemaal  |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
laters Cootje   |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Ik zou graag willen maar er wacht me nog een ordner met papieren om uit te zoeken, gisteren het leeuwendeel al gedaan en op orde gelegd voor m'n maat, nu nog een klein restje al afgehandelde post op datum plempen, njahh, nu, straks dan, ik was gister om acht uur klaar en ben bij thuiskomst direct gaan snurken. En nog moe wakker worden, bweghh. Even doorwerken en daarna Doeg cootje  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Heb ik ook altijd een hekel aan: die papierberg. Vandaar dat ik het meest belangrijke scan en opsla/en een backupje er van maak. |
|
RonHee Oudgediende
|
Doeg cootje, have a nice day> |
|
nietmeer
|
Quote RonHee: Heb ik ook altijd een hekel aan: die papierberg. Vandaar dat ik het meest belangrijke scan en opsla/en een backupje er van maak. Tsja wat moet dat moet |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik ben er ook van tussen.  Een prettige dag allemaal  |
|
nietmeer
|
Doeg  |
|
RonHee Oudgediende
|
Tata.....de verse croissantjes zijn er!   |
|
nietmeer
|
Geef mij er een  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Mishatje: Geef mij er een  Je hoeft zeker geen yoghurt? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedemorgen Puck, kan ik je iets aanbieden?   |
|
Puck Oudgediende
|
De cornflakes zijn op Hee Blend, ja, tuurlijk  Heb je kruidenthee? |
|
Blend
Oud Moderator
Ik zal eens kijken Puck, of er achter al dat bier nog een potje thee staat;)  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Blend: Ik zal eens kijken Puck, of er achter al dat bier nog een potje thee staat;)  Grrrr  Nog een beetje geslapen vannacht? |
|
Blend
Oud Moderator
@PuckWaarom ben je zo vroeg wakker eigenlijk?  Een beetje  En jij  |
|
Puck Oudgediende
|
Ik moest de wekker voor m'n moeder zetten  Die van haar is met een buzzer, en dan is meteen de hele straat wakker. Vandaar  Dus ik ben nu al vanaf kwart voor acht (tien voor acht, ik hoorde m'n wekker niet  ) wakker  Ik weet niet of ik lekker heb geslapen, toen sliep ik..  (Hmm, zo ziet het er best onlogisch uit, als ik het zeg klinkt het normaler  ) |
|
Blend
Oud Moderator
Maar waarom ben jij dan wakker?  Omdat jij vanochtend de wekker moest zetten??  Ik niet snap  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Croissantje Hamkaas aub!  |
|
Puck Oudgediende
|
Ik moest de wekker (die van mij dus) zetten (op 7:45) omdat die van m'n moeder zo'n lawaai maakt en dat dan het hele huis wakker is. Dus moest ik haar wakker maken. Zodat m'n zusje niet wakker wordt..  Snapski? Jive, omdat je het zo lief vraagt!  *Gooit croissantje hamkaas van links naar rechts* Oeeeeeeaaah  Heeeeet!! |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Goeiemorgen  |
|