|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@PuckJe kon toch ook gewoon jouw wekker op de kamer van je moeder zetten, zodat alleen zij wakker werd en jij lekker kan doorslapen?  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Blend: Je kon toch ook gewoon jouw wekker op de kamer van je moeder zetten, zodat alleen zij wakker werd en jij lekker kan doorslapen?  Maar dat is veel te logisch  |
|
Blend
Oud Moderator
@jive We hebben nog wel half ontdooid brood met muffe pindakaas  Interesse? |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Nee joh Blend, dat wil ik je niet aandoen, dan moet jij vanmiddag op een houtje bijten. Aardig dat je mij jou lunch wil aanbieden hoor @Puck, dank je wellllll, lekker heet, zo heb ik ze het liefst  haha. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Joehoeee!!  Goeiemorgen  |
|
Puck Oudgediende
|
Hee Dreamer! Kom, we gaan even dat oranje daarlinks wegspammen hoor, dit ziet er niet uit  |
|
DreamerTje Oudgediende
Hahaha!  Kunnen we wel even doen  |
|
Blend
Oud Moderator
Dat vind ik aardig van je Jive  Het voordeel is wel dat het vanmiddag helemaal ontdooid is  Eventueel met een bak slappe thee erbij  Hoi dromer  Dank je Puck voor je croissant  |
|
DreamerTje Oudgediende
Haaaaj Blend  |
|
Jivebunny
oud moderator
Oranje boven! Oranje boven!  Ach doe maar, ik ga even boterhammen happen (ja nu al... tis mijn lunch  )...  Nog 7,5 uur ... ik begin gewoon nu al met aftellen  |
|
DreamerTje Oudgediende
Wat ga je dan doen Jive?  |
|
Blend
Oud Moderator
Jive In dat tempo zit je vanavond al een het ontbijt van overmorgen  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Jivebunny: Oranje boven! Oranje boven!  Ach doe maar, ik ga even boterhammen happen (ja nu al... tis mijn lunch  )...  Nog 7,5 uur ... ik begin gewoon nu al met aftellen  Kon je dat gloedjehete croissantje nu al eten dan?  |
|
Jivebunny
oud moderator
Nee, die heb ik nog even laten liggen haha... Over een minuut of 5 begin ik daar ook aan Puck  |
|
Puck Oudgediende
|
Ik heb "babyfoto's" gevonden  |
|
DreamerTje Oudgediende
Zien! Zien!   |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Puck: Ik heb "babyfoto's" gevonden  Misschien wordt het toch nog een slaagde dag zo te horen/lezen  |
|
Puck Oudgediende
|
Ik moet ze alleen nog ff inscannen..  (Ik heb er gister al 20 gedaan, maar die krijgen jullie niet te zien. Ze staan onder "genante foto's"  ) |
|
Blend
Oud Moderator
Nou Puck  Die zijn juist het leukst  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Oh mijn ..., dus de zeer gewaagde pics? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Blend: Nou Puck  Die zijn juist het leukst  En daarom krijg jij ze dus niet te zien Ik heb nu een paar pasfoto's.. Ik zal er zo eentje ff op internet zetten |
|
Puck Oudgediende
|
Quote RonHee: Oh mijn ..., dus de zeer gewaagde pics? Neeeeee  Maar er zit er bijvoorbeeld ook eentje tussen dat ik op z'n kop aan de schommel hang met een paars hoofd afbeelding |
|
DreamerTje Oudgediende
Aaahw, wat schattig  |
|
Puck Oudgediende
|
|
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Puck, allereerst: toen was je nog een jong en lief meisje...., maar wel heel geinig dat je dit soort foto's nog hebt.
|
|