|
nietmeer
|
*Valt nog even binnen voor een snelle bak koffie* Goeiemorgen allemaal  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Ronhee: @ Puck, allereerst: toen was je nog een jong en lief meisje...., maar wel heel geinig dat je dit soort foto's nog hebt. Ik weet niet eens hoe lang dit terug is  Maar nu doe ik hem even met een betere resolutie..  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik heb gelukkig ook nog wat foto's vanaf mijn geboorte tot aan ca. kleuterschool/eerste klassen lagere school. Maar ik ben een kneus met scannen en op wmr plaatsen. Ik heb zelfs niet mijn favoriete avater kunnen plaatsen (selfmade man on PC)
|
|
Puck Oudgediende
|
Quote RonHee: Ik heb gelukkig ook nog wat foto's vanaf mijn geboorte tot aan ca. kleuterschool/eerste klassen lagere school. Maar ik ben een kneus met scannen en op wmr plaatsen. Ik heb zelfs niet mijn favoriete avater kunnen plaatsen (selfmade man on PC)
Altijd leuk om die foto's te hebben  Maar zit er geen gebruiksaanwijzing bij de scanner dan? Daarna kunnen we je hier wel verder coachen  Ooooo, heeeeel irritant, ik had hetzelfde.. Elke keer weer een andere proberen, op een gegeven moment lukte het..  |
|
nietmeer
|
En ik ben er weer weg van... fijn om ff gepraat te hebben  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cootje68: En ik ben er weer weg van... fijn om ff gepraat te hebben  Sorry   |
|
RonHee Oudgediende
|
Ik laat het wel een keertje branden door een collega van mij, dan is het alleen nog de avater op wmr geplaatst zien te krijgen op mijn pp. Afbeelding van de domste hond ter wereld. |
|
RonHee Oudgediende
|
Sorry Cootje, pak een stoel en schuif gezellie aan |
|
Puck Oudgediende
|
Oh lekker..  We hadden een uitwisseling met Fransen die niet doorging, dus gingen we maar brieven schrijven (jippie..  ) En nu heb ik er een paar op msn.. Ik heb 1x met * gesproken, en gister zei hij elke keer dat-ie me leuk vond.. En nu staat er in z'n msnnaam: l'amour née den un regard et se fini den une larme !!    Trouwens..: De nieuwe (scherpere) klikEdit Blend: Zichtbare foto's zijn eigenlijk alleen bestemd voor het foto-spel topic. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Puck Oudgediende
|
Daaaaaaag  |
|
RonHee Oudgediende
|
Doei, succes met leren!  |
|
nietmeer
|
Ik ga over 2uur op vakantie maar neem nu afscheid doei allemaal  tot over 2 weken |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Mishatje: Ik ga over 2uur op vakantie maar neem nu afscheid doei allemaal  tot over 2 weken  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Dag mishatje   en hallo de rest  |
|
Olivetti Senior lid WMRindex: 63 OTindex: 150 Wnplts: Sorry
|
Hallo, ik zag dat er een nieuw cafe'tje was ziet er wel gezellig uit, maar ik ga nu eerst ff koeien naar buiten brengen.. tot zo |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
goedemorgen allemaal  dus Kpuc is onze nieuwe kroegbaas  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Morgen   |
|
Theetje
Oudgediende
Hoi Ikke, schenk jij even koffie in? |
|
Puck Oudgediende
|
Zal ik gaan douchen, of niet? |
|
Ikke
Oudgediende
*strompelt half wakker, half in slaap richting de toog, steekt z'n hand uit om de koffiepot te pakken, mist, probeert het nog 'n keer.. Jeej, raak. Schenkt twee koppen koffie in* |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Puck: Zal ik gaan douchen, of niet? Oh dus jij veroorzaakt die lucht hier  |
|
Puck Oudgediende
|
Goh, nee, dankje  |
|
Theetje
Oudgediende
Aaaah, bedankt voor de koffie Ikke, heerlijk, had ik behoefte aan  |
|