Liefdestopic |
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Oja, familie van MrX misschien  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ach ja, uiteindelijk zijn we allemaal familie  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Kan wezen  Ik weet het niet zeker, maar ben volgens mij wel verliefd  tsah, laat jullie verder in spanning  |
|
Luna
Moderator
Nee, vertel nou  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote my-angel: Ik weet het niet zeker, maar ben volgens mij wel verliefd  Iemand zij ooit tegen mij: als je 't niet zeker weet, ben je verliefd  |
|
my-angel
Oudgediende
En dan, gaat de wonderbaarlijke luna tips geven  Nee, ben verliefd op .... (verzin een naam met 4 letters  ). Erg leuke meid (nee let niet alleen op uiterlijk, karakter is belangrijker vind ik vaak  )... |
|
Luna
Moderator
Ja, dat is ook zo  Maar is ze lid van WMR  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote my-angel: Nee, ben verliefd op .... (verzin een naam met 4 letters  )  )... Miep! |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Luna: Ja, dat is ook zo  hoor het van iedereen (ook van een vriendin, nee niet van diegene waar ik verliefd op ben  W). @Ikke, kan wel kloppen en nee het is geen 'miep' nog een keer  * voelt vlindertjes in de buik  * |
|
Ikke
Oudgediende
Quote my-angel: (nee let niet alleen op uiterlijk, karakter is belangrijker vind ik vaak  )... Mrs.X heeft allebei mee!     |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Ikke: Mrs.X heeft allebei mee!     jouw liefde ook al  |
|
Luna
Moderator
Is het Mona  |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Luna: Is het Mona  nee luna, begint met een "L" |
|
Luna
Moderator
Lara, Lisa, Lien  |
|
Ikke
Oudgediende
bah, kheb haar nu al 'n week niet gezien  (alleen op 'n veel te kleine foto in haar MSN-avatar) |
|
Luna
Moderator
Ja, erg he  |
|
Ikke
Oudgediende
Kmoet nog 'n grotere foto van haar zien te bemachtigen, met die knullige MSN-avatars kan zelfs de GIMP weinig...  |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Ikke: bah, kheb haar nu al 'n week niet gezien  (alleen op 'n veel te kleine foto in haar MSN-avatar) * heeft medelijden* ik ga mijn liefde niet zien voor 1 week, ik zie haar pas weer op school @Luna je hebt een goeie keuze, nu nog de goeie van de 3  (eindigd op een "A") |
|
Ikke
Oudgediende
Quote my-angel: Quote Ikke: bah, kheb haar nu al 'n week niet gezien  (alleen op 'n veel te kleine foto in haar MSN-avatar) * heeft medelijden* ik ga mijn liefde niet zien voor 1 week, ik zie haar pas weer op school  Same hiero... alleen zie ik haar maandag weer  Quote my-angel: @Luna je hebt een goeie keuze, nu nog de goeie van de 3 (eindigd op een "A") Lijkt wel lingo.. of mastermind |
|
my-angel
Oudgediende
Ja hé  Ik hou wel van een spelletje, nee het is "Lisa"  |
|
Ikke
Oudgediende
Mooie naam.... |
|
Luna
Moderator
Ja, mijn nichtje heet ook Lisa   |
|
Ikke
Oudgediende
Wacht eens even: Jouw naam is ook vier letters, begint met 'n l en eindigt op 'n a....  Mrs. X haar naam eindigt ook al op 'n a, maar die raden jullie nooit  |
|
my-angel
Oudgediende
lisa, gerda, sara, xara, anna  Ikke nee, luna niet  |
|
Luna
Moderator
Tamara, Jolanda,Christina  |
|