WMR bowling 11 24 oktober 2009 |
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Vailan, doe niet zo bescheiden. Je wilt er minstens 10 gooien. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik zet mijn aanmelding niet op definitief, omdat ik vrijwel zeker niet kan komen druk met werk... maar omdat er een kleine kans bestaat dat ik kan komen laat ik hem zo staan. Ga er maar vanuit dat ik niet kom, maar ik laat wel weten als ik wél kom... |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Zou jammer zijn als je niet kon komen Wilco 'k heb'm in ieder geval 'bij deze' maar op Defintief WEL gezet *Deo Volente natuurlijk* Groeten uit 'Slot Zuylen trouwens |
|
nietmeer
|
Kreeg vandaag een sms van Voogel dus zodra ik thuis was maar gelijk definitief gemaakt Ik heb er nu al zin in |
|
nietmeer
|
@Bogarde: Ach, met 1 strike ben ik al heel erg blij . Het gaat mij immers niet om het winnen, maar om het meedoen . En als ik dan een keer een strike gooi, is dat héél mooi meegenomen, maar het gaat om de gezelligheid |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
ik bedacht net, misschien ga ik niet bowlen misschien ga ik opgepakt worden door de politie maar goed, dat is een risico dat ik neem. |
|
Anoek Erelid
WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Pardon, Pablo? |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
24 oktober gaat 'het' plaatsvinden wil ik wel bij zijn natuurlijk, hopen dat die wet er niet doorkomt bij de 1e kamer |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Vailan, je zin: 'Het gaat mij immers niet om het winnen, maar om het meedoen' klopt niet helemaal. Als je gewoon lekker in je vel steekt volgende week zaterdag en je gooit lekker, dan wil je best allemaal strikes gooien. Hoe meer, hoe beter. |
|
Anoek Erelid
WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Welke wet? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik kom wel,denk ik. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Yap gewoon wel misschien niet opgepakt worden door de politie gaat het waarschijnlijk worden Belachelijke wet |
|
Luna Moderator
Welke wet |
|
nietmeer
|
Quote Anoek: Welke wet? Quote Luna: Welke wet |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote Kpuc: Luna, jij komt gewoon punt pt niks aan toe te voegen |
|
Luna Moderator
Ik ben laatste tijd niet zo gezellig, dus twijfelde nog enzo. Moet wel weer spaarrekening plunderen,want heb niks meer |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Luna Moderator
Woensdag gesprek bij hypotheker, dus wil niet plunderen eigenlijk Mja, ga jij gelijk naar het hotel/ |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Luna Moderator
Nja, jammer dat er geen treinkaartjes van Kruidvat zijn |
|
Relpa Oudgediende
bowl zonder Luna is eigenlijk een halve bowl brat ? kunnen we niet hebben toch |
|
Luna Moderator
En ik zag dat Heraux ook weer eens komt, dat wil ik ook niet missen ls hij dit keer maar wel op tijd komt |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Luna: je ontkomt er niet aan |
|
Relpa Oudgediende
@Luna, Heraux komt altijd waar hij wezen wil in 'zijn' goede tijd en de rest van de wereld heeft't maar te accepteren *Prachtkerel toch een échtre 'zeldame' * |
|