WMR bowling 11 24 oktober 2009 |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik loop hem soms nog mis, maar hopelijk zie ik hem nu wel heel de dag |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Jeej minder dan 'n week |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Ik sta ook aangemeld Ik kan alleen helaas pas later komen omdat ik rond half 1 een proefexamen heb (ondanks mijn mededeling dat ik 's middags niet kon) Maargoed, dan kan ik niet bowlen, ga ik wel gezellig borrelen |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Regie: De meesten komen toch al niet voor het bowlen zelf, maar top dat je later alsnog komt |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
helaas, Tomxlr komt toch niet ik kan helaas geen vrij krijgen op mn werk... beetje jammer, maar ik ben een beetje onmisbaar geworden |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Wat is er zo bijzonder aan die Heraux? |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
dit word al mijn 5e bowling |
|
Grommer Erelid
WMRindex: 1.018 OTindex: 67
|
Helaas ben ik dat weekend net in het buitenland! Volgende keer beter. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Bogarde toch, je hangt hier al bijna 10 maanden rond en weet niet wat er bijzonder is aan heraux? daarvan is er maar eentje hoor |
|
nietmeer
|
Quote Arya: dit word al mijn 5e bowling Uitsloofster , dit wordt mijn 2e bowling |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Arya Dit zou m'n zesde worden maar als't morgen tegenvalt bij d'n Orthopeed zal ik vrees ik toch verstek moeten laten gaan |
|
Luna Moderator
Quote Bogarde: Wat is er zo bijzonder aan die Heraux? Heraux is gewoon een goed maatje van ons |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Poke poke Maar even zonder een drol op een stokkie, wie gaat er dit keer de hondewacht spelen op het CSU om de laatsten op te vangen en vlot op koers te helpen? Ik heb al twee afvallers van t in gedachten zijnde lijstje, das Luna en ik zei de gek Andreesie? Muaddhib? Wie o wie van de ouwe stompen? Delenn of Steffie, of samen |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Andreas zal niet kunnen opvangen, komt wel op station maar gaat samen met mij eerder weg |
|
Kpuc Oudgediende
Edit: Zie onderaan. Pff, das drie en vier wie afvallen Naoomsel, Jannick, toch weer vier kandidaten wie een beetje de weg kennen en tempo kunnen maken, en Jannick, denk aan de tijd, niet van shit, t ken net Luitjes, zorg gewoon dat je lijn elf naar de Uithof pakt, minstens om exact kwart voor één, 12:45. Dan heb je tijd genoeg om de weg te vinden als je bij de halte Oorsprongpark uitstapt |
|
nietmeer
|
Kpuc: dagelijkse kost hierzo |
|
Kpuc Oudgediende
Doppert, komt goed meis, jij kent die lijn al aardig En het gebied eromheen is ook erg top, wel wat beklemd met snelwegen maar ook zat mooi spul |
|
Luna Moderator
Kpuc, als mensen verdwalen enzo hebben we wel meer snackjes voor onszelf |
|
Kpuc Oudgediende
Ofwel, wees op tijd of mis een deel van de leut |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote Kpuc: Luitjes, zorg gewoon dat je lijn elf naar de Uithof pakt, minstens om exact kwart voor één, 12:45. Trap aflopen, eerste bus links. Is ie klein en oud, laten gaan; groot en nieuw, hebbes Voelt lang geleden... |
|
Luna Moderator
Wanneer was jij er dan |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Niet... ik studeerde op de Uithof Daar is die bus immers voor |
|
Luna Moderator
Ik dacht al |
|
Kpuc Oudgediende
Zal ik er dan nog ook een looproute bijmaken vanaf de halte oorsprongpark tot aan de beuwl zelf? Of kent men de mogelijkheden van zoiets als maps online in alle facetten? Jawel toch? |
|