WMR bowling 11 24 oktober 2009 |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik ben dit keer niet op het station (heel eventjes maar, ga meteen door). Veelste koud. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Een routebeloping voor wie bus Elf pakt. afbeelding |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Kpuc, mailadres edit: of 't moet je niets uitmaken natuurlijk Wél handig |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Zelfs de 'sightseeing-detour' over de Cornelis Houtmanstraat staat ingeplanned brat *Hulde* *boink* |
|
Kpuc Oudgediende
Dankie Traevel Reken ook gewoon echt zeker een tien minuten vanaf de uitstap op t Oorsprongpark tot aan de Mitbaan |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Mag je bier meenemen of wordt dat geregeld? |
|
nietmeer
|
ik weet niet of ik wel kan, heb zo'n enorm slaaptekort... en er is een kans dat ik zaterdag helemaal sta te wankelen van de slaap, dus dan kom ik liever niet. |
|
nietmeer
|
Jersje Je moet wel komen hoor, had net besloten dat ik jou als eerste ga knuffelen! |
|
nietmeer
|
Mikke, maar als ik niks kan vanwege de slaap heeft niemand wat aan me |
|
nietmeer
|
Ga je voor die tijd nog in je eigen bedje slapen dan?> |
|
Bogarde Erelid
Jersan, ga dan nu wel slapen. Zaterdag moet je er maar zijn. |
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Zien we jersan over de bowlingbaan glijden met de bowlingbal in zijn hand |
|
nietmeer
|
Shinki |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Jersan, schrale troost, ik kan ook niet Stomme baas |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
@Shinki, das niet om te lachen hoor 't Is erg genoeg dat mensen in mijn huis niet kunnen slapen |
|
Shinki Erelid
|
Ach het gebeurt vaak genoeg dat je niet kan slapen als je in een ander bed ligt, in een ander huis |
|
Zuwe Oudgediende
|
Ik hoop zo dat hij de slaap weer vat en zich morgen wat uitgeruster voelt, wel hebben we morgen een 'rustdag' in de planning |
|
Bogarde Erelid
Ik kan altijd slapen, ongeacht de omstandigheden. ( in welk bed dan ook ) |
|
Shinki Erelid
|
Dan ben je nu zeker ook in slaap gevallen |
|
nietmeer
|
Quote Bogarde: Ik kan altijd slapen, ongeacht de omstandigheden. ( in welk bed dan ook ) ik kan dat niet, ook niet bijv. een uurtje eerder gaan slapen. vraag me niet waarom. maar dat is dus de reden dat ik me waarschijnlijk afmeld voor de bowling |
|
Kpuc Oudgediende
Jersan, je vraagt vrijdag om tien uur in de avond een seresta van Zuwe en dan ben jij zaterdag fris en fruitig Ofwel, je komt mooi mee |
|
Zuwe Oudgediende
|
Kpuc, hij gaat vrijdag al naar huis... Dus ik wilde vanavond dat eigenlijk al doen en eentje mee naar huis geven maar dat moet hij echt vroeg op bed gaan! |
|
nietmeer
|
Tegen wie zal ik zaterdag eens gaan bowlen? Vorige keer zat ik met Jersan, Judywesl en Emmertje in een team , maar ik ga denk ik dit keer tegen andere leden spelen , denk ik Durft er iemand het tegen mij op te nemen? , succes verzekerd |
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Vailan: ja, ik. |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: ik weet niet of ik wel kan, heb zo'n enorm slaaptekort... en er is een kans dat ik zaterdag helemaal sta te wankelen van de slaap, dus dan kom ik liever niet. Dan gaat panda je verslaan |
|