| Naamswijzigingen | 
| Kpuc   Oudgediende

WMRindex: 7.557
 OTindex: 38.305
 S
 | 
| Theetjen, zie t nu niet ineens zwartwit, er zijn er meer met naamsverwijzigingen    Incluis mezelf    Jersan > Txerseu en die wil ook weer naar Jersan, het is de zomer wie ons wakker schudt en ons laat zien wie we zijn, en daar mag op worden geproost, met een kwinkslag, grap maar nooit kwaad bedoelt. | 
| 
 | 
| Enkie   
  Oudgediende 
  WMRindex: 2.511
 OTindex: 18.336

| 
| @MC, plagen is wat anders dan pesten, word zelf ook 24/7 geplaagd en je moet ergens tegen kunnen hoor   Ik weet even geen naam voor jou   | 
| 
 | 
| M-Cyclone   Oudgediende

WMRindex: 16.282
 OTindex: 18.824
 S
 | 
| Kpuc   Je bent geweldig!   Dat vind ik nou echt, oprecht een leuke uitspraak.  Enkie -> Inspiratieloos.  | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.218
 OTindex: 72.766

| 
| Quote RonHunter : Alleen met spammen kun je hoge OT's krijgen toch  Weet jij alles van hè Ron?  Ik bv spam nooit. Ik geef altijd inhoudelijke reacties  | 
| 
 | 
| Mmore   
  Administrator 
  WMRindex: 1.439
 OTindex: 15.022

| 
| Txerseu -> Jersan | 
| 
 | 
| botte bijl   Oudgediende

WMRindex: 90.824
 OTindex: 39.090

| 
| welkom terug Jersan | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Jersan is terug   | 
| 
 | 
| emmertje   
  Oudgediende 
  WMRindex: 17.961
 OTindex: 66.902

| 
| Namen komen, namen gaan Maar den emmer zal altijd blijven bestaan   Trouwens, Jersan is veel leuker dan Txerseu   Quote Giovanni : Ik bv spam nooit. Ik geef altijd inhoudelijke reacties Ja tuurlijk   | 
| 
 | 
| Furtaxx   Junior lid
 WMRindex: 8
 OTindex: 3
 S
 | 
| Zou mijn naam in het vervolg: Haan mogen zijn en anders Kip En als die allebei al bezet zijn    moet het maar: Naamloos   | 
| 
 | 
| Kameleon   Oudgediende

WMRindex: 452
 OTindex: 48.504
 T S
 | 
| Quote Furtaxx : Zou mijn naam in het vervolg: Haan mogen zijn en anders Kip En als die allebei al bezet zijn    moet het maar: Naamloos  Hihi, je hebt nog bijna geen reacties en wil al veranderen   | 
| 
 | 
| Furtaxx   Junior lid
 S
 | 
| Quote Kameleon : Quote Furtaxx : Zou mijn naam in het vervolg: Haan mogen zijn en anders Kip En als die allebei al bezet zijn    moet het maar: Naamloos  Hihi, je hebt nog bijna geen reacties en wil al veranderen  Inderdaad, had hier al een tijdje geregistreerd, maar nooit wat mee gedaan,   En dit was me oude game naam die nu vreselijk is   | 
| 
 | 
| Kameleon   Oudgediende

T S
 | 
| Haha, ik vind de naam wel leuk eigenlijk   | 
| 
 | 
| Furtaxx   Junior lid
 S
 | 
| Quote Kameleon : Haha, ik vind de naam wel leuk eigenlijk  Haha   Smaken verschillen he   | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Haan en Kip zijn nog niet bezet   volgens de ledenlijst dan   Halvekip dan weer wel   | 
| 
 | 
| Kameleon   Oudgediende

T S
 | 
| Ja, zeker wel    Gelukkig maar   | 
| 
 | 
| linctus   Oudgediende

WMRindex: 1.339
 OTindex: 17.058

| 
| @KameleonWordt het niet eens tijd dat jij je naam weer veranderd?   | 
| 
 | 
| ledi   Oudgediende

WMRindex: 47.811
 OTindex: 23.036
 S
 | 
| @Furtaxx: als je verzoek serieus is, kun je ipv dat beetje account dat je tot dusverre hebt opgebouwd, net zo goed een nieuw account aanmaken.  (Ik hoop niet dat ik nou op mijn kop krijg van Voogeltje    ) | 
| 
 | 
| Kameleon   Oudgediende

T S
 | 
| Linctus, nee hoor   | 
| 
 | 
| Sjaak   
  Moderator 
  WMRindex: 21.871
 OTindex: 58.511

| 
| Voor al die mensen die steeds hun naam willen wijzigen even een welgemeend advies: Neem nooit een tattoo, want binnen een half jaar heb je er spijt van en moet er iets anders op komen te staan! | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 

| 
| Quote emmertje : Quote Giovanni : Ik bv spam nooit. Ik geef altijd inhoudelijke reacties Ja tuurlijk  Niet dan?   | 
| 
 | 
| emmertje   
  Oudgediende 
  WMRindex: 17.961
 OTindex: 66.902

| 
| Giovanni, jouw reacties zijn altijd voorzien van informatie, hoe weinig ook. Informatie is inhoud, dus je hebt helemaal gelijk   | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 

| 
| Dat zei ik toch?;) | 
| 
 | 
| SamenFelix   Erelid

WMRindex: 399
 OTindex: 6.802
 T
 | 
| Zou mijn naam samenfelix in SamenFelix mogen worden gewijzigd? vind het veel leuker staan met die hoofdletters, samenfelix is zo 'plat' als je begrijpt wat ik bedoel.. | 
| 
 | 
| Zuwe   
  Oudgediende 
  WMRindex: 723
 OTindex: 22.463

| 
| Ik dacht dat het 'Sam en Fenix' was   | 
| 
 | 
| SamenFelix   Erelid

WMRindex: 399
 OTindex: 6.802
 T
 | 
| Wordt dit blog eigenlijk nog wel bezocht door Voogeltje of Mmore? Ik vind het zo raar dat ik nog steeds geen enkele reactie van een administrator heb gekregen. 
 Zal ik anders een mailtje sturen..?
 | 
| 
 |