Naamswijzigingen |
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@samenfelix, drop een berichtje aan een admin in de 'Help-desk' (onder je e-mail bij je profiel ) daar is dat spul namelijk voor Normaal gesproken heb je altijd binnen vijf dagen antwoord |
|
nietmeer
|
samenfelix
mmore is op vakantie even geduld |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
@Hans. Steen: weet ik, maar voogeltje toch niet? |
|
nietmeer
|
Quote samenfelix: @Hans. Steen: weet ik, maar voogeltje toch niet? mmore gaat over de naamsveranderingen |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
samenfelix: Denk je er aan dat maar 1x een naam mag worden veranderd. Dus als je hiervoor kiest, moet je niet over een jaar met iets anders komen, want dat wordt dan slechts bij hoge uitzondering gehonoreerd. |
|
nietmeer
|
@ledi, je mag je naam maar 2x veranderen, meer kan echt niet |
|
ledi Oudgediende
Jersan: 2x is toch alleen maar bij hele hoge uitzondering? |
|
SamenFelix Erelid
@ledi: ik weet het zeker bovendoen ben ik niet tevreden over de kleine letters, al heel lang niet, ik heb er wel een tijdje over nagedacht. maar SamenFelix vind ik wel mooier staan |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
je kunt natuurlijk wel gewoon overnieuw beginnen met een nieuwe naam |
|
SamenFelix Erelid
botte bijl: maar dan ben ik me OT en WMR index kwijt, en dat wil ik echt niet |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
ik heb me naam ook veranderd en ik kon gewoon alles houden |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
Ik wil mijn naam of emailadres veranderen, hoe moet dat? Hiervoor kan je contact opnemen met Mmore.
sorry voor de dubblpost |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
als je je email adres wilt vervangen dan moet je naar Helpdesk (staat in het menu bij Mijn blog en Mijn profiel en dergelijke). selecteer in het menuutje Persoonlijke gegevens wijzigen en dan kun je je vraag stellen . succes . Ik wou ALS DAT KAN mijn naam veranderen naar gewoon David . vind ik zelf veel prettiger namelijk . |
|
SamenFelix Erelid
geef het hier ook nog maar even door:
samenfelix > SamenFelix |
|
timwijn Erelid
WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
Dat is ook geen ingrijpende verandering. Ik snap wel dat het lastig wordt als mensen een compleet andere naam willen. Kan je trouwens je Avatar wel zo vaak wijzigen als je wilt? Want het is juist zo makkelijk als je iedereen in 1x kunt herkennen, ofzo Ik weet niet waar ik die vraag moet stellen, dus doe ik het maar hier. Of is dat stout? |
|
SamenFelix Erelid
@timwijn: volgens mij niet de bedoeling dat het hier gebeurd maar leg het wel ff uit je avatar (meer > avatar aanmaken) kan je zo vaak als je wilt wijzigen, maar wordt verkleind nar 50x50 pixels, wat ik zelf doe, is dat ik de foto's al op mijn computer verklein naar 100x100, hierbij upload WMR je avatar veel sneller, dit kan je ook met afbeeldingen doen, die kan je vast verkleinen naar 300 pixels breed. Duidelijk genoeg? (eigenlijk bestaat hier de helpdesk voor) |
|
timwijn Erelid
WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
Ja, bedankt! Het is meer in de trend van: Als iemand telkens zijn naam verandert, weet je niet meer wie nou wie is. Ik dacht, heb je datzelfde niet ook bij een avatar. Ik vind het wel een (klein?) beetje hier passen aangezien het ook gaat om de vraag of naamsverandering wel/niet goed is - zie begin van het topic - daar gaat het erover dat het een hechte groep is hier, en dat dit graag zo gehouden wordt. Maar blijkbaar is daar niet over nagedacht mbt de avatars, of in ieder geval is er niet besloten dat je avatar maar eenmalig in te stellen is |
|
ledi Oudgediende
@timwijn: Toch zit er duidelijk verschil: Je nickname (+ andere gegevens) staat geregistreerd bij Admin; je avatar hebben ze niet nodig voor identificatie. --------- Avatar is ook helemaal vrijblijvend. Er zijn mensen die er geen nemen ook al hebben ze voldoende indexpunten. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote: Ik wou ALS DAT KAN mijn naam veranderen naar gewoon David @David van harmelen, *Er is in 2006 al een David lid geworden die in nov. 2007 voor't laatst on-line was maar volgens mij is: David. nog vrij Misschien maar's een mailtje naar Joey sturen ? *Beter nog vragen via de help-desk* |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote ledi: Jersan: 2x is toch alleen maar bij hele hoge uitzondering? Ik heb ook 2 keer gewisseld |
|
ledi Oudgediende
@Kameleon: dat zijn dan (tot dusverre) 2 bekende uitzonderingen op een bestand van ruim 2100 leden. ----------- LOL, het tekstvlak schoot weg voordat ik de zin kon afmaken. |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ledi, dat klopt Oh nee, Theetje ook 2 keer |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
judywesl --> Judywesl voor zover je dat een wijziging kan noemen |
|
Dann69 Erelid WMRindex: 166 OTindex: 2.521
|