hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-11 18:00 - 75426 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek

1 2 3 4 .... 60 61 62 [63] 64 65 66 152 153 154 155

Discussie over Geert

10-12-09 13:33:47
wino
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 274
Wnplts: Grolle!!
S
@Ganja: Dat is ook wel heel gemakkelijk gezegd... Enige onderbouwing/bewijs zal ook wel toepasselijk zijn. En is de rest van Nederland die zijn mening deelt dan ook allemaal Joods?

10-12-09 13:34:58
Ganja
Senior lid

WMRindex: 177
OTindex: 334
Wnplts: Tillburg
Quote wino:
@Ganja: Dat is ook wel heel gemakkelijk gezegd... Enige onderbouwing/bewijs zal ook wel toepasselijk zijn. En is de rest van Nederland die zijn mening deelt dan ook allemaal Joods?

nee das nie zo maar er zijn nog steeds wel veel racisten en ik vind zijn ideeen belachelijk

10-12-09 13:38:55
Kpuc
Oudgediende

WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Wino, aangezien zijn vrouw zo wijs is om zich uit de media te houden valt daar weinig over te zeggen. Het enige wat eigenlijk van haar bekend is dat ze van origine Turkse is. En het bommetje ligt er 8)

10-12-09 13:40:38
nietmeer
Paul kotst hem niet uit, hij is het alleen politiek niet met hem eens. Verder beïnvloed het hun persoonlijke relatie niet.

En je kan zeggen dat veel mensen hem niet mogen, maar gelukkig genoeg zijn er heel veel mensen die hem WEL mogen.

10-12-09 13:44:55
nietmeer
@Ganja: Geert heeft haat aan de islam omdat hij zelf jood is. Hij verft ze haren blond.
dus daar komt alle haat vandaan.

Whhhooaaah ga weg uit dit forum jij, wie is er nou racistisch dan? Jij zet hierbij alle Joden in 1 hoek haha, en dan tegen Wilders zijn omdat hij volgens jou racistisch is?

10-12-09 13:47:32
Kpuc
Oudgediende

S
Aanvulling onderaan. Uitkotsen is wat veel gezegd maar hij neemt het zijn broer bijzonder kwalijk dat ook hij problemen heeft gehad vanwege de uitlatingen van broerlief, en dat het hun persoonlijke relatie niet beïnvloedt, tuurlijk niet :nee :S

Snap jij trouwens waarom zijn liefje nog immer een dubbel paspoort heeft??

Quote:
Paul heeft wel waardering voor het feit dat zijn broertje het politieke spel zo goed beheerst, maar daar houdt de sympathie wel op. In het interview zei hij dat hij zijn broer nauwelijks meer spreekt. Ze zijn gebrouilleerd sinds Geert van politieke kleur veranderde. ”Ach, we hebben hooglopende meningsverschillen gehad.”

10-12-09 13:57:27
pietjevlip
Oudgediende

WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Tja, ik vind het een beetje een non-argument :|

Ik heb politiek gezien ook andere ideeën dan mijn broer.
Kamp anti-Wilders is een beetje teveel op zoek.

10-12-09 13:59:14
wino
Senior lid

S
@pietjevlip: non-argumenten? Welkom in de politiek :P Het prive leven van een de tweede kamerleden kan me zobiezo weinig schelen :nee

10-12-09 13:59:31
timwijn
Erelid

WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
@Rick: ik heb helemaal niets tegen Geert, geen enkele haat gevoelens. Dat heb ik al eerder een paar keer uit moeten leggen.
Maar volgens mij wil jij gewoon alles persoonlijk opvatten en dingen zwart-wit neerzetten ofzo :nee

Ik snap Wilders-stemmers niet, en probeer ze te begrijpen door mee te doen met dit forum. Echter, ik krijg er enkel minder begrip voor :ja Mijn reden hier mee te doen is dus proberen jou denkwereld te volgen. Waarom zou het dan aanvallend of anti-wilders overkomen? Ik denk dat het dan bij jou ligt :ja

10-12-09 14:00:37
nietmeer
Ja kijk dat is ook erg, zijn broer doet uitspraken, en hij krijgt dreigbrieven.. intolerant? Via zijn broer proberen Geert Wilders te laten zwijgen, dat is bijna Maffia XD Vrijheid van meningsuiting = Dood.

Van dat dubbele paspoort is inderdaad niet goed. Als hij wilt dat het verandert word, zal hij bij haar moeten beginnen.

10-12-09 14:01:53
Kpuc
Oudgediende

S
Het is geen argument om de PVV onderuit te halen maar om te laten inzien dat zelfs zijn eigen familie zijn gedrag op zijn minst vreemd vindt.

De idioterie, het Amerikanisme, de angst voor vreemden, te gek voor woorden. Zo willen de heren Raymond de Roon en Europarlementariër Louis Bontes, beiden PVV, ons wijsmaken dat Iraanse vrachtschepen moeten worden geweerd uit wateren dicht bij Nederland omdat men van zins is om Europa plat te leggen middels een EMP door een kernwapen, hoog in lucht ontploft. Sorry maar dan ben je in mijn ogen pas echt aan het zoeken..

Rick, als we het over intolerantie hebben dan kom ik weer terug op de eigen intolerantie van Geertje.

10-12-09 14:03:06
nietmeer
@timwijn: Ik heb de afgelopen +- 25 post geen 1 meer richting jou gedaan dacht ik zo.. Dus hoezo ik vat alles zwart wit op.. :P ik reageer hier op Kpuc.. :P

10-12-09 14:04:03
wino
Senior lid

S
@rickhoogenband: Met je op een na bovenstaande post ben ik het helemaal mee eens, behalve op 1 punt: Vrijheid van meningsuiting = niet dood, alleen sommige mensen proberen het dood te maken. (Geen zorgen lukt ze niet ;))

Edit, want het gaat mij hier te snel met de posts :P

Quote:
Ik doe hier niet meer aan mee, dit is een Wilders haat forum geworden.

Dit lijkt gericht tegen iedereen op dit forum :P

10-12-09 14:06:29
pietjevlip
Oudgediende

Tja, wat vinden de eventuele broers/zusters van de heren Geel, Pechtold, Rutte, Slob, van der Vlies en de dames Halsema, Hamer, Kant, Thieme, Verdonk, etc. van wat hun respectievelijke broers danwel zusters op politiek gebied uitvoeren.

Er is sprake van een eenzijdige berichtgeving, en dat is nooit goed.

10-12-09 14:06:50
nietmeer
Kpuc dat doen ze met een rede.. aangezien Sharia al is ingevoerd in Groot Brittannië en Spanje..

- http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=AL2JB3EQ

-http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=6957

Dat willen ze graag uit Nederland houden, aangezien het nogal dichtbij komt nietwaar?

10-12-09 14:08:31
nietmeer
Quote wino:
rickhoogenband: Met je op een na bovenstaande post ben ik het helemaal mee eens, behalve op 1 punt: Vrijheid van meningsuiting = niet dood, alleen sommige mensen proberen het dood te maken. (Geen zorgen lukt ze niet ;))

Edit, want het gaat mij hier te snel met de posts :P

Quote:
Ik doe hier niet meer aan mee, dit is een Wilders haat forum geworden.

Dit lijkt gericht tegen iedereen op dit forum :P

Yup gaat inderdaad snel :P maar dat was gepost omdat er in pagina +- 61-62 alleen maar zwartmakerij stond..

10-12-09 14:09:44
Kpuc
Oudgediende

S
Pietje, die families weten iig dat hun familielid geen haatzaaier en Calimero is.

Rick, boven die Sharia geldt ook in die twee landen nog altijd Brits of Spaans recht, voor de familiaire zaken mogen Moslims daar de Sharia toepassen maar bij het strafrecht komt eerst de eigen wet om de hoek, kan ik het nog simpeler brengen of niet dan?

10-12-09 14:09:57
wino
Senior lid

S
rickhoogenband: Huh lees... het is een crimele bende in de eerste link en bij de tweede link zijn het de zelfde soort rechtbanken als de joden en chistenen hebben.

(ps, gebruik de link functie ;))

10-12-09 14:11:19
Kpuc
Oudgediende

S
Zwartmakerij, kom op zeg, als de waarheid ook al niet meer mag worden gezegd dan houdt het al snel op ja.

10-12-09 14:13:42
pietjevlip
Oudgediende

Kpuc: Maar vrije nieuwsgaring zou toch onpartijdig moeten zijn? Dus de mening dat GW een haatzaaier en calimero is zou best aan een kant van het spectrum naar voren kunnen komen, maar waarom wordt die andere kant niet belicht? en waarom dezelfde kant bij andere partijen niet?

Dit riekt naar censuur :ja

10-12-09 14:14:09
wino
Senior lid

S
Kpuc: Ik moet eerlijk zeggen dat veel berichten Wilders alleen maar zwart maken zonder daarbij maar iets van argumentatie.

Andersom gebeurt ook, het zwartmaken van de Moslims.

10-12-09 14:15:29
Kpuc
Oudgediende

S
Vrijheid Wino, dat is de enige argumentatie wie past in deze discussie. En aangezien heer Geert die vrijheid alleen in eigen straat wil hebben is dat nogal dubbel..

10-12-09 14:16:19
nietmeer
Klopt Kpuc helemaal gelijk in, maar hoe lang nog tot die "inwerkfase" weg is? Wanneer gaan ze weer een beetje knabbelen? Waarom moet de Sharia daar, als je verhuist weet je toch dat het gaat veranderen? Als ik bij iemand anders thuis kom, pas ik me ook aan naar hun regels..

Wino, klopt het is een criminele bende, maar het gaat erom dat Sharia daar al is.. en tnkx voor de tip ;)

10-12-09 14:17:06
nietmeer
Quote Kpuc:
Zwartmakerij, kom op zeg, als de waarheid ook al niet meer mag worden gezegd dan houdt het al snel op ja.

Wilders zegt niets anders dan de keiharde waarheid, waarom mag dat niet?

* dit forum gaat de 100 halen *

10-12-09 14:19:59
Kpuc
Oudgediende

S
Pietje, misschien omdat die anderen niet zo een asociaal groot moel hebben en zich weten te matigen en intussen doen wat ze moeten doen?

Rick, Wilders waarheid is niet mijn waarheid, net zoals jij niet wil zien dat wat ik zeg beter is dan die troep boeven volgen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 60 61 62 [63] 64 65 66 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven