hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-11 18:00 - 75426 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek

1 2 3 4 .... 62 63 64 [65] 66 67 68 152 153 154 155

Discussie over Geert

11-12-09 14:45:37
Invisible
Oudgediende

WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Dat is wel met meer dingen zo daar in die hoek. Als Hamas maandenlang raketten afschiet op burgerdoelen (wat internationaal erkend een oorlogsmisdaad is)hoor je niemand, maar als Israel terug schiet zijn de rapen gaar.

Als Hamas militanten politieagenten van Fatah door de knieen schieten en invalide maken, soms bij meerderen tegelijk hoor je niemand, maar als israel een hamas terrorist afschiet komt het breed en negatief in het nieuws.

11-12-09 15:11:39
nietmeer
Yup de Hamas is de corruptie in eigen persoon..

11-12-09 15:22:04
Ganja
Senior lid

WMRindex: 177
OTindex: 334
Wnplts: Tillburg
gaat dit nog over geert ?

11-12-09 15:23:40
timwijn
Erelid

WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
over wie? ow.. Geert..
nee..
(a)

11-12-09 15:24:18
Ganja
Senior lid

o ok ik d8 al woord hij daarmee vergeleken ofzo maar dan is het duidelijk :)

11-12-09 15:28:47
timwijn
Erelid

S
hmhm, maar de discussie is een beetje levensloos momenteel :ja
Gebeurt gewoon te weinig waar de media interesse in heeft om te verdraaien en te overdrijven..

11-12-09 15:30:05
Ganja
Senior lid

ja true true iedereen is druk bezig met werken en w8ten tot kerst en nieuwjaar dan na nieuwjaar komen de berichten van ongelukken met vuurwerk etc.

11-12-09 15:31:30
timwijn
Erelid

S
hmhm.. even politiek rust in Nederland. Hier in England is het ook steeds mediastiller rondom politice :ja
Vanochtend in de krant nietszeggende artikelen, maar weer gauw weggemikt :P

11-12-09 15:50:13
Invisible
Oudgediende

Er is wel iets hoor, de moslima's in Amsterdam die in Burkini zwemmen en dan nog bang zijn dat een man hun voeten en handen te goed bekijkt, zodat ze nu eisen dat ze zonder mannen rond kunnen zwemmen........

Wat ze maar in Casablanca moeten doen aldus politicus . . ...

nee, niet Geert, maar Paul de Krom van de VVD....

En dat komt dan wel weer door Geert denk ik. Voor Geert zou iedereen onmiddelijk de ME naar het zwembad gestuurd hebben om die mannen eruit te gooien. Politiek correct Nederland zou dat nog steeds graag willen, maar ja, die verduvelde Geert trekt dan zoveel stemmen . . .

11-12-09 15:55:13
timwijn
Erelid

S
Of een middag regelen waar het zwembad afgehuurd wordt door t moslimgenootschap?
Geen subsidie, da's onzin, maar het kan toch geregeld worden.

Ik heb er geen problemen mee hoor :)

11-12-09 16:07:59
Invisible
Oudgediende

Ik ook niet, er zijn zoveel aparte uren voor hen die dat willen, dus waarom die ook niet. Maar inderdaad GEEN subsidie maar zelf betalen die hap. Net als wij dat moeten als wij dat bad afhuren

11-12-09 16:08:52
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote Invisible:
Dat is wel met meer dingen zo daar in die hoek. Als Hamas maandenlang raketten afschiet op burgerdoelen (wat internationaal erkend een oorlogsmisdaad is)hoor je niemand, maar als Israel terug schiet zijn de rapen gaar.

Als Hamas militanten politieagenten van Fatah door de knieen schieten en invalide maken, soms bij meerderen tegelijk hoor je niemand, maar als israel een hamas terrorist afschiet komt het breed en negatief in het nieuws.

nou nou, zo erg is het niet
maar Israel reageert er wel op.

11-12-09 16:14:36
Kpuc
Oudgediende

WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Invis, je vergeet dat Israël iets harder kan optreden met iets meer wapenkracht, en dat ook doet, en ook met wapenleveranties en dergelijk spul wordt gesteund, wereldwijd, van Rus tot Amerikaan. Terecht, maar dan wel in proporties en pak niet de mensen wie welwillend zijn en iedere dag worden getreiterd door zich te moeten laten vernederen door een stel bezetters van hun land.

Ontopic, laat Greetje zich hier maar eens druk over maken en dat anti-islam op een wat lagere plaats in zijn agenda zetten. Of zou m ook hier nog iets tegen de Islam uit kunnen destilleren?

11-12-09 19:22:56
Invisible
Oudgediende

Ik ga met je mee dat Israel beter bewapend is etc. Dat van die bezetting kan je over discusieren. Per slot heeft Israel het bezet door de diverse oorlogen, die bedoeld waren om de joden geheel in zee te drijven, te winnen. Eigen schuld dikke bult is te simpel, maar het komt er wel een flink stuk op neer.

Moet Israel het dan bezet houden? Tja, zolang de ander helder aangeeft enkel op de totale vernietiging van alle Joden, waar ook ter wereld, uit te zijn kan je toch niet verwachten dat ze hun positie gaan verzwakken. Zou jij ook niet doen...

Land voor vrede kan best, zie Egypte - Israel en de teruggaven van de Sinai.

En nu niet gaan zeggen dat ze geheel niets te zoeken hebben daar, ook niet in het in 1948 toegewezen deel. Er hebben daar altijd joden gewoond, ook na de Romeinse verdrijving. En in de decennia voor 1948 en zeker al voor 1940 vestigden zich er steeds meer. Hoe denk je dat ze anders de oorlogen direct na het ontstaan hebben kunnen winnen?

En verdrijven hoefden ze niemand, er woonde praktisch geen mens. Het land was woest en onvruchtbaar totdat de Joden het cultiveerden.

11-12-09 19:29:50
Kpuc
Oudgediende

S
Zie t topic voor Israël Invis, dat die pruik goede banden met dat spulleke heeft staat los van de oorlog wie daar sinds de bezetting van het gebied woedt. En kom niet aan met eeuwenoude eisen want zo ken ik nog wel een paar volkeren/stammen wie recht hebben op hun oude gronden, kijk naar Amerika, zowel zuid als noord.

11-12-09 19:31:37
heraux
Oudgediende

T S
En nu niet gaan zeggen dat ze geheel niets te zoeken hebben daar, ook niet in het in 1948 toegewezen deel. Er hebben daar altijd joden gewoond, ook na de Romeinse verdrijving. En in de decennia voor 1948 en zeker al voor 1940 vestigden zich er steeds meer. Hoe denk je dat ze anders de oorlogen direct na het ontstaan hebben kunnen winnen?

> Er kwam een engels mandaat - en dat gaf de mogelijkheid voor de Israelische staat.
(ex natio 1948)

"En verdrijven hoefden ze niemand, er woonde praktisch geen mens. Het land was woest en onvruchtbaar totdat de Joden het cultiveerden. "

> Dat is inderdaad wat men toen dacht..
Tenslotte zijn alle niet Israelisch geen mensen - hoogstens dieren..

Holocaust
Nordhausen

11-12-09 19:35:19
Pluppel
Oudgediende

WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
De Joden hebben enkele tientallen jaren geleden op een stuk land waarop niets kon groeien, wat verder niemand hoefde, zo hard gewerkt dat het bewoonbaar werd. En dan nu de uitspraken dat men dat land heeft 'gepikt'?:nee

11-12-09 19:42:39
Invisible
Oudgediende

Jodenhaat is van alle eeuwen en helaas ook van deze 21e. Bergrijp me goed, er is veel mis met wat Israel doet, maar alleen dat willen zien en voortdurend net doen alsof de anderen slechts onderdrukte heiligen zijn getuigt van een oogkleppenvisie.

Quote heraux:
Quote Invisible:

nou nou, zo erg is het niet
maar Israel reageert er wel op.

Zo erg is het dus wel. Voor d einvasie in Gaza hadden de Israeliers maandelang raketten, vaak tientallen per dag , moeten verduren. Daar hoorde je niemand over. En voor het tweede deel: zie hier en ook vooral hier

11-12-09 19:45:37
Kpuc
Oudgediende

S
Invisible, dit is Geert, niet een topic voor de Joden. Lees daar eens en zie wat ik net schreef. dat ook de Palestijn niet goed bezig is.

11-12-09 19:45:52
Invisible
Oudgediende

Terug naar Geert. Lees dit over de advocaat die berispt werd omdat hij niet wilde opstaan voor de rechter.

Berisping ingetrokken. Mooi, nu kan er ook een Burka de rechtzaal in. En bij lange processen uiteraard bidmatjes richting Mekka. Sluiers: geen probleem. Vrouwelijke rechters: afschaffen. Die horen in de keuken of toch minimaal onder begeleiding van hun man te zijn.

Alleen geen kruisje op je toga. Stel je voor dat iemand boos zou kunnen worden. Dat geert er zo weer enigen duizenden stemmen bij krijgt, hoe kan dat nou?

@KPUC: doe ik, als ik m kan vinden

11-12-09 19:57:26
pietjevlip
Oudgediende

WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468

12-12-09 06:54:55
heraux
Oudgediende

T S
ik vind Geert wel welletjes..

12-12-09 07:05:11
Oboema
Senior lid

WMRindex: 602
OTindex: 353
Wnplts: Nimwegeh
@heraux: ik ook, maar helaas is Geert democratisch gekozen en dus dan mag je je zegje doen. of je er nu mee eens bent of niet :nee

12-12-09 08:25:29
Kpuc
Oudgediende

S
Enait had wat mij betreft vol uit het ambt mogen worden gezet. Als je vanwege je geloof iets niet wilt doen en dat iets is iets wat normaal is in dat beroep dan zul je een ander beroep moeten kiezen en niet je gaan beroepen op welk geloof ook.

Voor de rest van je betoog zeg ik quatsch, allemaal veronderstellingen zonder enige motivatie.

12-12-09 08:41:36
Invisible
Oudgediende

Quote Kpuc:

Voor de rest van je betoog zeg ik quatsch, allemaal veronderstellingen zonder enige motivatie.

Wedje maken? Het is gewoon menselijk: een vinger geven en de hele hand wordt genomen. Een grens overschreden, een zaakje gewonnen en de volgende grens wordt aangepakt.

Gebeurd overal, maar het eerst bij hen die vooral hun eigen waarden niet serieus nemen

Ik wed overgiens dat die advocaat, die behalve voor allah voor niemand hoeft op te staan, heel anders had gepiept als hij in een arabische rechtbank had gewerkt. HAD gewerkt, want daar zijn ze niet zo weg met onszelf achtig als hier.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 62 63 64 [65] 66 67 68 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven