Wie-Wat-Waar |
nietmeer
|
afbeelding Hoe heet ik? Waar sta ik? Wanneer ben ik gebouwd?? |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Hoe heet ik?Oranjewoudfontein Waar sta ik?in Oranjewoud ten zuidoosten van Heerenveen. Wanneer ben ik gebouwd??Het kunstwerk is een gemetselde bouwwerk uit 2001 met een diameter van 22 meter. meer informatie |
|
emmertje Oudgediende
|
Ik - enthousiasteling - kan niet wachten tot Positivily zegt dat ik aan de beurt ben, dus begin ik alvast afbeeldingWie ben ik? Waarmee ben ik beroemd geworden? Welke prijs won ik in 2003? |
|
nietmeer
|
@emmertje: dan zeg ik nu lekker ook niet meer of ie goed of fout is |
|
nietmeer
|
Wie ben ik? emmertje als hij oud en bejaard is Waarmee ben ik beroemd geworden? met WMR Welke prijs won ik in 2003? Gremmy en de kids |
|
emmertje Oudgediende
|
Quote positivily: @emmertje: dan zeg ik nu lekker ook niet meer of ie goed of fout is Maar goed dan dat ik 100% zeker ben dat het het goede antwoord was En dan nu je antwoorden: 1. Nee, het is mij niet gelukt om een foto van mezelf uit de verre toekomst te uploaden.. dus fout! Maahaar... ik bouw wel graag aan de toekomst.;) 2. Nee, aangezien emmertje het al niet is, is dit antwoord dus nog fouter! 3. Gremmy en ik zijn al sinds 2001 bij elkaar, dus foutst!! Deze antwoorden verklaar ik dus al 'niet goed' namens de Vereniging van WMR-spammers |
|
JaapB Erelid
WMRindex: 1.153 OTindex: 3.217 T |
Ik ben er weer Meteen maar even gekeken of ik de oplossing wist en ik denk dat dat het geval is. Wie ben ik? Jørn UtzonWaarmee ben ik beroemd geworden? ontwerp van het Sydney Opera HouseWelke prijs won ik in 2003? Pritzker Architecture Prize die wordt uitgereikt door de Hyatt Foundation |
|
Toasty Senior lid
WMRindex: 514 OTindex: 580
|
En stoelen! |
|
emmertje Oudgediende
|
@JaapB: Het is weer helemaal goed |
|
JaapB Erelid
@emmertje: Krijg ik nou een 10 op m'n rapport? afbeeldingWie ben ik? Wat doe ik voor de kost? Welke prijs heb ik dit jaar gewonnen? |
|
emmertje Oudgediende
|
Wie ben ik?Greet Prins Wat doe ik voor de kost?bestuursvoorzitter van de Stichting Philadelphia Zorg in Nunspeet Welke prijs heb ik dit jaar gewonnen?zorgmanager van het jaar 2011 Meer informatieUrl met dezelfde foto |
|
JaapB Erelid
@emmertje: Binnen een uur ! Helemaal . Jij mag weer |
|
emmertje Oudgediende
|
afbeeldingWie ben ik? Waar word ik gebouwd? Wat is er zo bijzonder aan het zwembad in mij? |
|
JaapB Erelid
Wie ben ik? Helix HotelWaar word ik gebouwd? Zayad Bay in Abu Dhabi.Wat is er zo bijzonder aan het zwembad in mij? De verdiepingen lopen in een spiraal naar boven en gaan gedeeltelijk over het water. Het Helix hotel krijgt ook een dakterras met daarop een zwembad.Website van het architectenbureau |
|
emmertje Oudgediende
|
@JaapB: Vragen 1 en 2 zijn goed hoor ... helemaal top! Met vraag 3 wilde ik eigenlijk wat anders lezen |
|
JaapB Erelid
Het is een z.g. lap-pool. Dus ontworpen om fitness oefeningen in te doen. Maar dat is niet echt byzonder. Als je doelt op dit plaatje: afbeeldingDat is niet het zwembad maar de zee. |
|
emmertje Oudgediende
|
@JaapB: Er is iets aparts aan de bodem van het zwembad |
|
JaapB Erelid
|
|
JaapB Erelid
Ik wilde eerst wachten tot emmertje officieel zegt dat het goed is. Maar dat duurt toch wel wat lang. Omdat emmertje me gemaild heeft weet ik zeker dat dit de juiste oplossing is dus plaats ik hieronder maar een nieuwe opgave. |
|
JaapB Erelid
afbeeldingWie ben ik? Wat doe ik voor de kost? Bij welke organisatie heb ik tussen 2004 en 2008, volgens het CSZ, een wanbeleid gevoerd? |
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Beetje vage foto, maar ga een poging wagen:
Elco Brinkman (foto uit jonge jaren?)
Nu voorzitter Eerste Kamer.
Wanbeleid bij Stichting Philadephia Zorg. |
|
JaapB Erelid
@EruYagami: Je bent aardig op de goede weg. De foto is inderdaad wat vaag maar anders werd het te makkelijk. Je tweede antwoord is verkeerd. Fred de Graaf is de voorzitter van de Eerste Kamer. Elco B. is wel genoemd als kandidaad voor die funktie. |
|
nietmeer
|
Wie ben ik? Elco Brinkman Wat doe ik voor de kost? Hij is tegenwoordig voorzitter van Bouwend Nederland, de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Daarnaast is hij voorzitter van het Nederlandse Rode Kruis. Sinds 7 juni 2011 is Brinkman Eerste Kamerlid en fractievoorzitter. Bij welke organisatie heb ik tussen 2004 en 2008, volgens het CSZ, een wanbeleid gevoerd? Wanbeleid bij Stichting Philadephia Zorg. |
|
JaapB Erelid
positivily: Helemaal goed Nu jij weer |
|
nietmeer
|
Een makkie denk ik maar vind het een leuk plaatje afbeelding Hoe heet ik? Waar sta ik? |
|