Wie-Wat-Waar |
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Hoe heet ik?Het mandje gebouw (Longaberger headquarters, a giant Longaberger Medium Market Basket) Waar sta ik?Newark, Ohio, USA Nog een foto |
|
nietmeer
|
@emmertje: Helemaal goed maar was ook een makkie |
|
Gremmy Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 7 Wnplts: Oss T S |
Even via Gremmy's account... afbeeldingWie ben ik? Waar ben ik? Wat is de inscriptie van het doopbekken dat zich in mij bevindt? |
|
JaapB Erelid
WMRindex: 1.153 OTindex: 3.217 T |
Wie ben ik? De kapel van Nuwenpolre die later de parochiekerk werd. Nuwenpolre heet nu Vrouwenpolder.
Waar ben ik? in Vrouwenpolder (Walcheren) dus.
Wat is de inscriptie van het doopbekken dat zich in mij bevindt? O jeugdig vlees en bloet, denckt dat ghij sterven moet'.
(Als dit goed is doe er dan nog maar een. Ik moet plotseling weg en kan dus geen nieuwe posten) |
|
emmertje Oudgediende
|
Hij was weer helemaal oké JaapB afbeeldingWie ben ik? Waar ben ik? Hoeveel menselijke gestalten klimmen hier (op dit kunstwerk dus) naar boven? |
|
nietmeer
|
Wie ben ik? de MonolietWaar ben ik? Vigelandsparken, OsloHoeveel menselijke gestalten klimmen hier (op dit kunstwerk dus) naar boven? 121 menselijke figuren info |
|
emmertje Oudgediende
|
Helemaal goed Posje Jij mag er weer eentje zetten |
|
nietmeer
|
afbeelding Wie was ik? Wanneer ben ik overleden? Waar ben ik bekend mee geworden? |
|
emmertje Oudgediende
|
Wie was ik? Denny Doherty
Wanneer ben ik overleden? 19 januari 2007
Waar ben ik bekend mee geworden? Hij werd bekend als zanger van de bekende muziekgroep uit de jaren 60 The Mamas & the Papas |
|
nietmeer
|
@emmertje: nouuuuuuuuuuuuuuuu das snel maar hij is goed! |
|
emmertje Oudgediende
|
Krijg nu hun hit "Monday Monday" niet uit m'n kop ff een nieuwe zoeken |
|
emmertje Oudgediende
|
afbeeldingHoe heet ik? Naar welke persoon is mijn geslachtsnaam genoemd? |
|
nietmeer
|
hebbie ook een plaatje van de blaadjes die erbij horen want dit plaatje is wel verrekte klein! |
|
emmertje Oudgediende
|
positivily: Oké... zelfde plaatje, maar dan een 'klein beetje' groter... afbeelding |
|
nietmeer
|
het lijkt me een irissoort, maar daar zijn er zoveel van |
|
emmertje Oudgediende
|
positivily: Allez... een echte botanicus weet al sinds begin de 17e eeuw dat dit geen irissen zijn |
|
nietmeer
|
Hoe heet ik? Lobelia erinusNaar welke persoon is mijn geslachtsnaam genoemd? Het geslacht is genoemd naar Matthias de l'Obel. info |
|
emmertje Oudgediende
|
Gij zijt fantastisch positivily |
|
nietmeer
|
afbeelding Wie was ik? Wat ben ik een paar keer geweest? Wat was mijn bijnaam? (de correcte naam, niet zoals het in de Wikipedia staat!) |
|
emmertje Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
emmertje Oudgediende
|
afbeeldingWie ben ik? Hoe lang ben ik? Welk record heb ik? |
|
nietmeer
|
Wie ben ik? Akashi-Kaikyo-brugHoe lang ben ik? 3909,9 mWelk record heb ik? de hoofdoverspanning tussen de pijlers is met 1990,8 m de langste ter wereld. info jou foto |
|
emmertje Oudgediende
|
Helemaal goed Positivily |
|
nietmeer
|
afbeelding Hoe heten wij? Hoe wordt het gebouw links op de foto ook wel genoemd? Sinds wanneer zitten wij hier? |
|