De flauwste mop ooit |
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Waarzegster: Uw hand voorspelt niets goeds, mevrouw… U zult niet ouder worden dan 34 jaar. Dame: Maar ik ben er al 36! Waarzegster: Zo, dan rad ik u aan u erg stil te houden en het aan niemand te vertellen, want u moest eigenlijk al twee jaar dood zijn!
|
|
ledi Oudgediende
De ene Belg tegen de andere: "Waarom ga je niet naar de begrafenis van Sjefke?" Zegt de andere Belg: "Dat doe ik niet... ...hij komt toch ook niet op de mijne." |
|
ledi Oudgediende
Twee kuikens komen elkaar tegen. De een rookt een sigaret. Zegt de ander: "Dat zal ik aan je moeder vertellen." Zegt de eerste: "Haha, ik kom uit de broedmachine."
|
|
Mikepower Erelid
WMRindex: 2.347 OTindex: 75
|
Hoe heet een frituurpan die twee keer zo snel is? - friethalfuurpan!
Noem een kleur onder de 5 - woensdag. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kameel Uitlijnen
Komt een Marokkaan bij de garage met zijn kameel en vraagt aan de monteur: "Kunt u mijn kameel uitlijnen, hij loopt een beetje scheef?". "Jawel" zegt de monteur "zet hem maar op de brug". Even later slaat de monteur met een gruwelijke knal de kloten van de kameel tussen twee bakstenen te pletter. De kameel schrikt hier zo van dat hij van de brug springt en in een rechte streep de woestijn in sprint, binnen no time is de kameel uit het zicht verdwenen. "Zo die loopt recht" zegt de monteur. "Ja dat wel" zegt de Marokkaan "maar hoe krijg ik m'n kameel nu terug?" "dat is geen probleem" zegt de monteur, "ga maar even op de brug staan !" |
|
ledi Oudgediende
Wat is de drukste werkdag voor een ambtenaar? Maandag, dan moet hij drie blaadjes van de kalender afscheuren.
|
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Er zitten 2 vliegen op de kale kop van een ouwe man zegt de een tegen de ander : Weet je nog dat we hier vroeger verstoppertje speelden ? |
|
nietmeer
|
Er loopt een kuikentje door het bos. Hij ziet 2 koeien in een boom zitten, dus klimt hij er naartoe. Hey zijn jullie aan het kaarten mag ik mee doen? vraagt het kuikentje. Nee zeggen de koeien we zijn aan het klaverjassen. |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Loopt een 0 over straat, komt ie een 8 tegen: zeg de 0 tegen de 8 : Zit je riem niet een beetje te strak ? |
|
nietmeer
|
Roy6: HAHAHA! komt een man bij de bakker, klimt zomaar uit het niets het podium op en springt vol in het publiek.. Helemaal gek die gast.. *op voorhoofd tikken helpt bij de punchline* |
|
ledi Oudgediende
De onderwijzer had de kinderen gevraagd insecten mee te nemen naar school, zodat hij er in de biologie wat over zou kunnen vertellen. Jantje bracht een kat mee. "Jantje", zuchtte de meester, "ik vroeg insecten mee te nemen en een kat is toch geen insect." "Nee meester, maar die kat stikt van de vlooien en dat zijn wel insecten."
|
|
ledi Oudgediende
Wat wil die politie nu eigenlijk? Gisteren pakken ze mijn rijbewijs af en vandaag moet ik het laten zien.
|
|
ledi Oudgediende
Politiecommissaris: Maar man toch! Hoe kun je zoveel drinken? Drinkeboer: Dat is een kwestie van gewoonte. Ik werd als kind met de fles opgevoed.
|
|
ledi Oudgediende
Waarom vinden Nederlanders Belgenmoppen zo geweldig? Omdat ze zo goedkoop zijn.
|
|
ledi Oudgediende
De dokter groet lachend schoenmaker Erik: - Hoe gaat het ermee, thuis iedereen gezond? - Natuurlijk, bromt de vakman.En bij u, alle schoenen nog in orde?
|
|
ledi Oudgediende
Stel je eens voor, roept de bijgelovige Charel, ik heb vier hoefijzers gevonden! Weet je wat dit betekent? Zeker, dat er ergens een paard blootvoets rondloopt.
|
|
nietmeer
|
73: Het antwoord van Il Piovano Arlotto aan een vrouw die meer praatjes dan hersens had.Op een dag zat ik met de Piovano Arlotto en een paar van zijn vrienden op een bank recht tegenover de beroemde kerk van Johannes de Doper. Er komt een meisje voorbij met meer praatjes dan hersens, samen met een keurige moeder en een dienstmeisje. Hij draaide zich om naar die vrouwen en zei toen tegen ons: "Kijk eens wat een mooie meid daar gaat." Het meisje hoorde dat, dacht dat de Piovano haar voor de gek hield, en antwoordde op luide toon: "Dat kan ik van u niet zeggen." "O, dat kun je zeker," antwoordde de Piovano, "mits je net zo hard liegt als ik". -- Arlotto Mainardi (1396-1484) werd in 1426 'piovano', ofwel dorpspastoor in San Cresci a Maciuòli. Over dit personage, dat weldra overal bekend stond als Il Piovano Arlotto, deden allerlei anekdoten de ronde. Een aantal daarvan (waaronder bovenstaand verhaal) werd verzameld door een anonieme Florentijnse vriend, en omstreeks 1515 in Florence gepubliceerd onder de titel "Motti et facetie del Piovano Arlotto, prete fiorentino piacevole molto" (Kwinkslagen en guitigheden van de Piovano Arlotto, een zeer geestige Florentijnse priester). |
|
ledi Oudgediende
Vailan: Leuk! Ik hoop dat je nog eens vaker wat van hem publiceert. |
|
Loouis Senior lid WMRindex: 290 OTindex: 2 Wnplts: Enschede
|
Kwam de man bij de bakker, was de bakker er niet. |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Kwam een man bij de slager, was de slager er niet. |
|
ledi Oudgediende
'U heeft mij een levenslange garantie op dit toestel gegeven.' - 'Ja, maar toen u kocht, zag u er veel slechter uit.'"
|
|
lonewolf Erelid
WMRindex: 1.506 OTindex: 919
|
Wat is het verklein woord van handboeien??? (antwoord onder in het wit)
trouwringen
|
|
ledi Oudgediende
Koper: "Kan ik ervan op aan dat die parachute betrouwbaar is?" Verkoper: "Natuurlijk meneer! Bovendien, mocht hij het niet doen, dan mag u hem altijd komen ruilen!"
|
|
ledi Oudgediende
Wat is hanensoep?
Kippensoep met balletjes.
|
|
ledi Oudgediende
Bediende: Ik doe nu al vier jaar lang het werk van drie man, terwijl ik maar betaald word voor het werk van één man. Ik wil opslag. Directeur: Het spijt me. Ik kan je echt geen opslag geven, maar als je me zegt wie die andere twee zijn, zal ik ze ontslaan.
|
|