De flauwste mop ooit |
Stinkvogel Senior lid WMRindex: 332 OTindex: 316 Wnplts: Sint Jutte
|
@ledi: Je hebt er wel verstand van. 1. Er ligt een briefje van vijftien euro op de grond wat doe je? Niks, er bestaan geen briefje van vijftien |
|
|
2. Tussen Nederland en Oostenrijk is een vliegtuig neergestort, hoeveel doden zijn er? |
|
snakedust Senior lid WMRindex: 153 OTindex: 716
|
Quote @Stinkvogel: : 1. Er ligt een briefje van vijftien euro op de grond wat doe je? Niks, er bestaan geen briefje van vijftien kijken naar stinkvogel hoe hij het briefje probeert op te rapen. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Stinkvogel: 1) is leuk; een volgende keer het antwoord in wit tikken, dan kan men nog even nadenken. 2) weet ik niet. |
|
|
Geen,het was een op-afstandbestuurbaar vliegtuigje |
|
ledi Oudgediende
Mijn vriend was Jehova-getuige.Hij is jammergenoeg gestorven ,maar hij was echt een goeie in zijn vak. Toen ze de kist wilden sluiten zat z`n voet er nog tussen!!
|
|
ledi Oudgediende
Twee meisjes van dertien jaar werken in een borstelfabriek. Het werk is hard maar ze kunnen regelmatig wat kletsen. Op een dag zegt het ene meisje tegen het andere: ik heb zoiets geks voor. Sinds kort groeit er allemaal haar onder mijn buik !! Waarop de ander zegt: Ja daar heb ik ook last van. Dat moet de borstelziekte zijn van al dat zware werk hier. De twee meisjes zijn verontwaardigd. Zo jong en al een beroepsziekte. Ze trekken naar de Directeur en laten hem zien wat er gebeurd is. Die is niet onder de indruk maar knoopt zijn broek los en zegt: Dat is nog maar het begin van de borstelziekte !! Kijkt mij eens. Ik heb er al een steel bij gekregen.
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Klant: Ober, er zit een vlieg in de soep. Ober: extra vlees... Dat is dan 1,30 euro meer meneer. |
|
|
Even een om mijn vorige te vergeten.
Een haan legt een ei. Er waait een wind vanuit het westen. Waar o waar rolt het ei heen? |
|
Weltevreden Senior lid
WMRindex: 287 OTindex: 47
|
Een haan legt geen eieren |
|
|
@Weltevreden: mmm , dat is goed. Een cruise-ship zinkt midden op zee, waar o waar worden de overlevenden begraven? |
|
Weltevreden Senior lid
|
Overlevenden begraaf je niet...doden wel eentje voor jou: Als alles verkeerd gaat waar kun je dan altijd nog op rekenen ? Je vingers |
|
Weltevreden Senior lid
|
Wetenschappers hebben bewezen dat katten meer haar op de ene kant dan hun andere kant hebben. Sommige mensen geloven dat dit komt omdat als katten op de grond liggen ze een dikkere vacht nodig hebben voor de kou op de vloer of grond. Welke kant van een kat heeft meer haar? De buitenkant natuurlijk!
|
|
|
1) Je vingers 2)Aan de buitenkant. En weer een andere: Als je een gele hoed in de rode zee laat vallen wat word deze dan ? |
|
ledi Oudgediende
|
|
|
Nog een, Hoe vaak kun je 6 van 45 aftrekken ? maar 1 keer, na de eerste keer heb je geen 45 meer |
|
ledi Oudgediende
Haha, die ken ik al. Laat een ander daarom maar raden. Oh, ik zie dat je het antwoord in wit hebt getikt. Goed zo is ook handiger. |
|
|
Wie woont er naast batman ? Buurman |
|
Whiteshade Erelid
WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
buurman |
|
|
Waarom is een belgische verhuiswagen 30 meter lang? Voor als ze de tuinslang moeten meenemen |
|
Whiteshade Erelid
|
|
|
|
@Whiteshade: Voor als ze de tuinslang moeten meenemen. (Staat er in wit onder) |
|
Whiteshade Erelid
|
|
|
ledi Oudgediende
In het eerste leerjaar:
Onderwijzer: "Vissen kunnen zien, horen, voelen en proeven. Kunnen ze ook ruiken?"
Dorien: "Ja, als ze heel lang gelegen hebben."
|
|
ledi Oudgediende
Corpulente dame: "Dokter, ik zou een kuur willen doen, maar het mag niet veel kosten".
Dokter: "Wat dacht u van een hongerkuur?"
|
|