ontkracht een wens |
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Nederland wordt leefbaarder maar er komen erg veel overbodige regels bij.
Ik wens dat het fileprobleem in Nederland wordt opgelost in 1 jaar. |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Het fileprobleem in Nederland is binnen 1 jaar opgelost. Niemand heeft nog geld om een auto te kunnen rijden.
Ik wens dat het openbaar vervoer altijd op tijd zou komen |
|
Pixeltje Erelid
 WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
Je wens komt uit, maar omdat alles op tijd rijd raakt heel Nederland van slag, de zakenwereld stort in tot conexxion en NS weer van de leg raken.
Ik wens Het bloedige einde van goede tijden slechte tijden |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je wens wordt vervuld, maar je vrouw/vriendin zal je dat niet in dank afnemen  Ik wens dat ik morgenochtend weer lekker kan slapen |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
morgenochtend slaap je wel maar de rest van de dag niet ik wens dat morgen de metro's op tijd rijden  |
|
emmertje
Oudgediende
|
De metro's rijden op tijd, maar jij bent te laat Ik wens dat ik donderdagochtend weekend heb  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
je hebt donderdagcohtend weekend maar donderdag middag en nacht moet je werken ik wens dat ik morgen op tijd op mn tentamen kom  |
|
Pixeltje Erelid
euh.. dat is wel een risico Delenn. ik denk dat je wel op tijd komt, maar dat het tentamen niet doorgaat omdat iemand het van tevoren in zijn/haar bezit heeft gekregen.
ik wens, euh, een bokbiertje! |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een bokbiertje ... over 25 jaar  Ik wens dat ik van donderdagochtend tot maandagmiddag weekend heb  |
|
Pixeltje Erelid
Ik heb al een bokbiertje  Je wens komt uit, maar de rest van de week moet je zo laat naar je bed dat je vrijdag gesloopt bent, en je hele weekend in je bed ligt  Ik wens een storingsvrij ziggo;) |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een storingsvrij Ziggo, maar je moet ineens weg, waardoor aan die storingsvrije verbinding niets hebt
Ik wens een lekker kopje Senseo |
|
Pixeltje Erelid
Jem ag een kopje Senseo. En je geniet er zelfs van. Maar je vergeet het apparaat uit te zetten, dis de zekering brand door. Geen koffie meer voor emmertje vandaag  ik wens een bladvrije woensdag |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je slaapt de hele woensdag, dus voor jou is ie bladvrij  Ik wens een gezellig laatste half uurtje |
|
Pixeltje Erelid
Oei, das een goeie. He tlaatste halfuur wordt gezellig, maar het klinkt een beetje alsof je morbide plannen hebt. 'laatste halfuur'
ik wens een oorlogloze dag.. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik hoop met jou dat deze wens uitkomt, tegen beter weten in Ik wens nog lang en gelukkig te leven  |
|
Pixeltje Erelid
We zijn wel een beetje naief right?
je krijgt een lang en gelukkig leven, maar daarna, oei;) |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je wens komt uit ... je hebt niets gewenst, en je krijgt ook niet  Ik wens nog een tijdje mee te gaan  |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
dat lukt, maar je krijgt wel een saai leven, sorry  ik wens dat ik heel erg slim word  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je wordt heel slim, zo slim dat niemand meer iets met je te maken wil hebben  Ik wens nog een lekker kopje koffie voordat ik moet gaan |
|
Lamp
Erelid
dat wordt dus een heel erg vies kopje offie  nadat je geweest bent  Ik wens een heerlijke tosti, nu  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een heerlijke tosti, maar voordat je een hap kunt nemen krijg je zo'n last van je keel dat je niet meer kunt eten  Ik wens zometeen lekker te slapen  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
dat wzul je, alleen niet voor lang
ik wens chocolademelk |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Je krijgt chocolademelk, maar er drijven allemaal vellen in.
Ik wens iedereen het beste toe. |
|
Lamp
Erelid
iedereen krijgtook het beste, maar jij zal dat nooit weten en dus zul je nooit weten dat je wens is utgekomen en eeuwig gefrusteerd blijven.  ik wens dat de volgende post in dit topic voor 23:00 is gemaakt  |
|
lucb1e Erelid
 WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Nou nu komt de wens uit, maar je hebt er toch niks aan  Ik wens dat mijn schijf niet geformatteerd was... |
|