ontkracht een wens |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je krijgt een gepeperde noot
Ik wens een koekje |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
het koekje is niet lekker  ik wens een vlindertje  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een vlindertje in je buik, die je 's nachts wakker houdt door het gefladder Ik wens een lekker koekje  |
|
1234oly Junior lid WMRindex: 5 OTindex: 23 Wnplts: zwolle S |
het koekje zit verpakt in iets waar je niet doorheen kunt komen  ik wens dat ik vaker bij Judy kan zijn  |
|
Franz24 Actief lid WMRindex: 68 OTindex: 101 S |
je kan vaker bij Judy zijn... over precies 823 jaar, 33 dagen en 19 uur  Ik wens een pretpark (nu voor sinterklaas)  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een pretpark, maar je bent daar helemaal in je uppie Ik wens een Maybach van Sinterklaas  |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Je krijgt er een van sinterklaas. Als hij er echter achterkomt dat ie niet bestaat, pakt ie zn cadeau terug  Ik wens wereldvrede  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Wereldvrede zal er heersen, één hele seconde lang
Ik wens dat het langer duurt |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Het duurt langer, alleen het wordt nergens gewaardeerd en iedereen is daardoor constant chagrijnig  Dit resulteert in de derde wereldoorlog. Ik wens een leuke dag morgen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Morgen wordt een leuke dag, maar niet voor jou  Ik wens een rustdag |
|
Gunsly Lid WMRindex: 43 OTindex: 35 Wnplts: Beetsterzw S |
Je krijgt een rustdag maar dan voor altijd, en je hoeft ook niet terug te komen  Ik wens heel veel leuke reacties op m'n artikelen  ...... |
|
Je krijgt hele leuke reacties op je artikelen, maar door een crash van WMR worden ze niet goed verwerkt waardoor niet alleen de reacties zijn verdwenen maar ook de artikelen  Ik wens een frikandel speciaal  |
|
Gunsly Lid WMRindex: 43 OTindex: 35 Wnplts: Beetsterzw S |
Je bestelt em wel maar omdat de uitjes op zijn pakken ze croutons, de curry is op dus pakken ze ketchup en omdat de kok half blind is duur het frituurvet in zijn ogen pakt hij de mosterd en heb je een verprutste frikandel (speciaal is hij wel  ) Ik wens dat deze wens niet ontkracht wordt  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je niet omschreven wens komt helemaal uit...je krijgt ...NIETS  Ik wens dat je daarmee gelukkig bent  |
|
Hij is daarmee gelukkig maar niet voor lang... hij word depressief en besluit van huis weg te lopen  Ik wens dat ik ook geheim angent ben en ook elk meisje kan krijgen...  (net de nieuwe james bond gezien;)) |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jij bent ook geheim agent en je kunt elk meisje krijgen, maar niet zonder dat je haar eerst moet verdoven, want vrijwillig gaat ze niet met je mee.
Ik wens een lekker kopje koffie |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
krijg je, alleen niet nu
Ik wens minder irritante ouders |
|
je hebt niet gezegt voor wie  een kennis van jou krijgt minder irritante ouders  Ik wens nog een frikandel speciaal die lekker is en die ik vandaag nog krijg!  |
|
Ronniej Senior lid WMRindex: 78 OTindex: 171 Wnplts: Abcoude
|
je krijgt je frikandel, maar dan blijkt het een kroket te zijn!  Ik wens een leuk cadeau van sinterklaas! |
|
emmertje
Oudgediende
|
Er komt een leuk cadeau van Sinterklaas ... voor mij  Ik wens nog een leuk cadeau van Sinterklaas voor mij |
|
Je krijgt nog een leuk cadeau... naja je tante vind het leuk.. maar of jij nou van een boek over het leven van de blauwe boskever uit 1945 houd moet je zelf weten  Ik wens een mooi groot vuurwerk pakket |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een mooi groot vuurwerkpakket, maar aangezien je met oud&nieuw ziek bent, heb je er niets aan. Je kunt vanachter het raam kijken hoe de buurman jouw pakket de lucht in laat gaan.
Ik wens een lekker kopje koffie |
|
Je krijgt een kopje koffie... met 4 pepernoten erin, het is toch sinterklaas   |
|
Ronniej Senior lid WMRindex: 78 OTindex: 171 Wnplts: Abcoude
|
ik wens dat Fransz een wens doet  |
|
oja  Franz doet een wens en dat is: ik wens dat ronniej een wens ontkracht  |
|