ontkracht een wens |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je begrijpt plotseling helemaal dat je het boek eigenlijk niet begrijpt  Ik wens een goede nachtrust straks  |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Krijg je, toch ben je moe de volgende dag. Ik wens al het goede in de wereld voor Emmertje  En nu ga ik slapen want ik val bijna in..zZzzzZZzzzZzz |
|
emmertje
Oudgediende
|
Die wens ga ik niet ontkrachten hoor  Ik wens dat Yann's wens uitkomt  |
|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Tuurlijk, alleen heb je net je laatste wens voor vandaag gebruikt. Ik wens, dat de misdaadaflevering waar ik naar kijk snel afgelopen is...dan kan ik naar bed. |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
De aflevering eindigt binnen 1 minuut, maar aan het eind blijkt dat het een tweeluik is. De ontknoping volgt volgende week in de tweede aflevering. Door de spanning kan je niet slapen.
Ik wens dat Emmertje weer wensen krijgt. |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Hij krijgt ze voor 1 seconde en dan verdwijnen ze weer en het was net niet genoeg tijd om te realiseren dat hij kon wensen  Ik wens dat er morgen sneeuw ligt  |
|
Franz24 Actief lid WMRindex: 68 OTindex: 101 S |
Er ligt morgen sneeuw maar omdat er te veel sneeuw is gevallen is er een weeralarm en is iedereen ingesneeuwd en kan je niet naar buiten!  Ik wens een sint-suprise-o-matic   |
|
Gunsly Lid WMRindex: 43 OTindex: 35 Wnplts: Beetsterzw S |
Je krijgt een sint-suprise-o-matic maar omdat het telang duurt om die naam op te schrijven is de wens al uitgewerkt  Ik wens een gedicht-o-maat   |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
je krijgt een gedicht-oma-at. Een gedicht die je oma opat  Ik wens een zomerse dag morgen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Morgen is het een zomerse dag ... in Australië  Ik wens een vrije dag morgen |
|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Gekregen, maar de auto moet nog gewassen, je moet met één van je kinderen naar de tandarts voor de 2-jaarlijkse contrôle,een ander familielid heeft een lekke band, die nog geplakt moet worden en ook de remmen werken niet echt lekker...en je hebt de onderdelen niet, die moet je eerst gaan halen en nu is het ondertussen 17.00 u Ik wens dat de honden nu gaan slapen. |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
helaas... 2 seconden later worden ze alweer wakker  ik wens dat het zaterdag is  |
|
Gunsly Lid WMRindex: 43 OTindex: 35 Wnplts: Beetsterzw S |
Het is morgen zaterdag dus je wens komt dan uit maar de hond heeft over je shirt gepiest en maar daar kom je pas de dag daarna achter en dan is het zondag en zijn de winkels niet open dus trek je je lelijkste trui aan en wordt je op maadag vies hard uitgelachen.  Ik wens een gedicht-o-maat (en geen gedicht-oma-at die mijn oma op at (ik rouw nogsteeds    ) |
|
Miss_sunshine Senior lid
 WMRindex: 28 OTindex: 1.776 S |
Je krijgt een gedicht-o-maat die goed is voor het stukje: Sinterklaas zat eens te denken, Wat zal ik .... eens schenken.
De naam moet je zelfs nog zelf invullen.
Ik wens dat mijn stage voorbij is. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je stage is voorbij, maar je hebt een zeer slechte beoordeling.
Ik wens dat de kinderen zometeen naar bed gaan (eindelijk rust) |
|
Franz24 Actief lid WMRindex: 68 OTindex: 101 S |
|
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Kinderen die om 9.25 uur 's ochtends naar bed gaan?  -------------------------- je wordt kampioen, maar dan wordt de wedstrijd ongeldig verklaard. Ik wens dat na dit weekend alle bladeren van de bomen zijn afgevallen, zodat ik niet steeds weer hoef te harken. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Alle bladeren zijn van de bomen gevallen, maar je moet blijven harken want de gevallen bladeren waaien telkens weer terug je tuin in  Ik wens een lekker kopje koffie voor m'n neus |
|
Judywesl
Erelid
|
je neus is er niet erg blij mee omdat die niet kan proeven  ik wens dat leven gemakkelijk is  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Het leven wordt gemakkelijker, maar kan niet erg gemakkelijk worden anders is de spanning er af  Ik wens iets eenvoudigs  |
|
Judywesl
Erelid
|
het is zo eenvoudig dat je in slaap valt  ik wens een badeendje  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een stenen badeendje  Ik wens dat ik een goede nachtrust zal hebben dan  |
|
Judywesl
Erelid
|
en laat nou de volgende dag ontzettend rot zijn  ik wens een salamandertje  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een salami-addertje (scheelt maar 2 letters)  Ik wens een koekje voor bij de koffie |
|
Judywesl
Erelid
|
helaas... de koffie is met pensioen  ik wens een pepernoot  |
|