ontkracht een wens |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je schijf is niet goed geformatteerd Ik wens dat ik straks weekend heb  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Helaas vergeet je te definiëren wat "straks" is. Je hebt straks weekend, maar straks is pas over 5 jaar.
Ik wens dat ik morgen al weekend heb. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Gelukkig dat mijn pas nu NIET in vervulling gegaan is ... ik heb inmiddels weekend  Jij hebt morgen weekend, en omdat je maandag niet meer terug hoeft te komen heb je heeeeeeeeeeel lang weekend  Ik wens dat mijn weekend leuk gaat worden  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je weekend wordt zo leuk, dat je nadat het voorbij is en de harde week weer begint een zware depressie krijgt. Je moet in therapie.
Ik wens een nieuwe tv met perfect beeld en geluid, die het gewoon doet, waar ik wel naar kan kijken en die de eerste vijf jaar niet kapot gaat. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een nieuwe tv hoor, die het doet, en hij gaat niet kapot de eerste 5 jaar. Je kunt er ook naar kijken, alleen is er geen stroomvoorziening, dus erg spannend is het allemaal niet  Ik wens een wereld in totale vrede |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De wereld verkeerd in vrede, omdat er geen levend wezen woont.
Ik wens goede stroomvoorziening voor de tv uit mijn vorige wens. |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Je krijgt een goede stroomvoorzienig voor je tv, alleen wordt er geen fuck meer utgezonden..helaas
Ik wens een knuffeltje |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een knuffeltje ... van een echt monster! Ik wens een kopje koffie die mijn dochter nu komt brengen  |
|
nietmeer
|
Judy wil het wel brengen, maar Oss is wat te ver weg  ik wens een echte knuffel van Judywesl  |
|
Franz24 Actief lid WMRindex: 68 OTindex: 101 S |
Je krijgt een echte knuffel van Judywesl maar net als je weer weg wilt lopen stuikel je over een los stoeptegelrandje (leuk woord voor galgje  ) en breek je je been waardoor je drie jaar in het ziekenhuis moest liggen omdat er iets mis ging en je jezelf dus ook niet kon bewegen  Ik wens een ongelimiteerde pinpas  |
|
nietmeer
|
je krijgt een ongelimiteerde pinpas, helaas vinden je ouders het niet leuk dat je hun rekening plundert, dus pakken hem af...
Ik wens dat ik over 3 minuten thuis ben (moet helaas nog ruim 1.5 uur reizen) |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
je bent in 3 minuten thuis, maar komt erachter dat je het huis niet in kunt
ik wens een goed rapport |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een goed rapport in het jaar 2027 Ik wens een lekker kopje koffie nu ik net thuis ben van het werk  |
|
Gunsly Lid WMRindex: 43 OTindex: 35 Wnplts: Beetsterzw S |
Je krijgt een lekker kopje koffie maar......... Omdat de koffiemachiene overloopt moet je een doekje halen maar omdat je die niet hebt ga je naar de supermarkt, haal je perongeluk wc papier en heb je geen kopje koffie (en een vieze vloer  ) Ik wens dat waarmaarraar mij als erelid beschouwd......  |
|
nietmeer
|
dat doet wmr als je voldoende postst hebt geplaatst, en dat lukt jou ook wel, in 2027, als odys een goed rapport krijgt..
Ik wens dat de dag snel voorbij gaat. |
|
Brennyraas Senior lid WMRindex: 482 OTindex: 132
|
de dag gaat zo snel voorbij dat je vergeet om naar de wc te gaan, waardoor je zo'n buikpijn hebt, dat je de morgen zo ziek bent, dat je de tijd moet inhalen en de dag 2x zo lang gaat duren. ik wens dat sinterklaas echt bestaat.  |
|
Franz24 Actief lid WMRindex: 68 OTindex: 101 S |
Sinterklaas bestaat echt maar geeft geen kado'tjes aan senior-leden  en heeft teveel last van de krediet-crisis waardoor hij weer terug naar spanje moet  Ik wens een wii met een bon voor ongelimiteerde gratis games (voor de wii) (vandaag)  |
|
nietmeer
|
die zou je van sinterklaas krijgen maar die heeft teveel last van de kredietcrisis  ik wens dat die kredietcrisis nu eens afgelopen is |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
in plaats daarvan een ijstijd?   ik wens dat ik niet naar vioolles hoef  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je hoeft niet naar vioolles; daarentegen volgende week 2x  Ik wens dat ik genoeg vrije tijd ga overhouden om hier regelmatig te spammen  |
|
Lamp
Erelid
je wordt ontslagen  ik wens dat ik binnen nu en een week een heel lief meisje ontmoet |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je ontmoet een heel lief meisje, maar zij wil niets van jou weten  Ik wens dat ik binnen nu en 5 minuten een lekker kopje koffie voor mijn neus krijg, die ik met veel smaak zal kunnen drinken |
|
Lamp
Erelid
dat krijg je, maar het blijft ongelooflijk dodelijke koffie te zijn dus je kan er niet lang van genieten. ik wens binnen nu en een week een heel lief meisje te ontmoetten die veelmet mij zalomgaan, waar alles mee goed gaat en met mij ook, en dat we samen gaan trouwen en kindjes krijgen en alles en iedereen op arde blij is en er niets kapot gaat of iets anders slechts zal gebueren  |
|
emmertje
Oudgediende
|
En toen werd je wakker!  Ik wens hetzelfde als in de vorige wens, maar nu zonder dat de koffie dodelijk zal zijn  |
|
Lamp
Erelid
|
|