king of the hill |
nietmeer
|
*denkt gvd... haalt muts pakt mes steekt andreesie flesje bier leeg andreesie helemaal verdrietig en gaat lonely op een bankje zitten ver weg van de heuvel
My hill |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
"ver weg van de heuvel"
*snapt logica niet*
*mine* |
|
nietmeer
|
ik zit er nog steeds op hoor
dus
My hill |
|
nietmeer
|
Quote Soulsplitter: Slim vena! nu word TS een mega, magnetische uberbot! Ik houd wel van een uitdaging....  loopt hill op, slaat LP-platen stuk en schopt waliterr hill af... My Hill |
|
nietmeer
|
steekt venas kleren in de fik en zegt kijk daar water...
vena rend van de heuvel op naar het water... op zichzelf te blussen het water blijkt vol chemische troep ter zitten dus vena wordt opgegeten door een gemuteerde vis.
My hill
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
*gebruikt goede tekens om aan te geven dat hij waliterrr laat opeten door een of ander vaag beest*
mine |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*gebruikt de kracht van de Tri-ying-yang om Andreesie naar een andere duistere dimensie te sturen. en stuurt de gemuteerde vis mee*
ha dat zal je leren!!
my hill! |
|
nietmeer
|
vaag beest bleek aardig te zijn en ik liet hem uit leggen om soulsplitter op te eten want hij is het kwaadMy Hill |
|
eM!nence Senior lid WMRindex: 822 OTindex: 112 Wnplts: Amsterdam
|
De gemuteerde vis was niet alleen, er was ook een gemuteerde zwaard-krokodil en die had honger en de Burger King was gesloten dus hij vrat natuurlijk waliterrr op. En ik kwam toevallig langs daarna en toen dacht ik wat een mooie heuvel.
MY HILL |
|
Soulsplitter
Erelid
toen die vis bij mij kwam, merkte hij mijn tri-ying-yang powers op, die het ultieme evenwicht tussen goed en kwaad voorsteld, dus hij ging snel terug de zee in.
*paakt een magnum.44 en schiet Em!nence in zijn been, hij word afgevoerd met ambulance*
My hill! |
|
nietmeer
|
* Opeens staat Vena achter Soulsplitter, en vuurt een taser op hem af. Vuurt net zolang door totdat hij dood is, waarna de hill afrolt *
My Hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 waarom nou direct dood *gaat huilend in de hemel zitten* |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Taser is leeg, maar Vibes weet Vena er nog een mooi harde klap op zijn hoofd mee te geven. Vena gaat naast Soulsplitter op een wolkje in de hemel zitten huilen.. Beiden kijken naar beneden en zien BadVibes haar victorie dansje doen  My Hill |
|
kAiSeR Senior lid WMRindex: 223 OTindex: 357 Wnplts: Groesbeek
|
Maar tijdens HAAR victorie dansje, ziet ze niet dat er een spoorweg over de hil is aangelegd..... en het is een bittere pil: een trein in je oog  MY HILLL!!! |
|
BadVibes Erelid
 Knippert even, heeft lash mascara op... vals wimper effect, trein raakt ontspoord en dendert op kAiSeR af... Rennen Kaiser! Rennen!!!!My Hill |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Kust BV en claimt den heuvel  |
|
|
Kust Kpuc.. die daar niet van gediend is en huilend wegrend
MY HILL! |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Het is stil, still my hill Je had je minstens even kunnen scheren  |
|
BadVibes Erelid
Komt de heuvel op lopen met haar donkerblonde krullen en fonkelende ogen. Kpuc weet eigenlijk niet of hij me nu wel of niet leuk vind dus gaat onder aan de heuvel zitten peinzen.
Kaiser staat zich te scheren dus...
My Hill |
|
|
ik ben klaar met scheren -zo glad als een babybibsje- ik keer terug naar de heuvel en scheer vibes helemaal weg....
MY HILL!!!! |
|
BadVibes Erelid
Lol Kaiser... dat babybillengezicht van je  *giert het uit van het lachen... kaiser vind het niet leuk, en probeert me te laten stoppen, maar ik zit volledig vast in de slappe lach. kaiser word woedend, begint te stampvoeten en loopt uiteindelijk gefrustreerd weg* My Hi hi Hi Hi hihhiii HiLL |
|
|
Vibes is nog steeds aan het laggen, uiteindelijk vind ik de oplossing en prop ik een meloen in haar mond. snel rend vibes naar de tandarts
MY HILL!!!!!!!!! |
|
BadVibes Erelid
Tandarts heeft nog een nieuw setje ongebruikte onvervalste platina bijtertjes liggen die ik zolang wel mag gebruiken.
Terug op de heuvel raakt Kaiser eerst verblind door mijn glanzende gebit... als hij ziet wat ik nu in mijn mond heb rent hij jankend om zijn moeder de heuvel af...
GRAUW!
My Hill |
|
|
(ik rende niet jankend weg omdat ik verblind was... je had nog geen pepermuntje genomen  ) ik kom terug met een wasknijper op mijn neus en een zonnebril op en sla vibes haar nieuwe tanden weer uit haar bek! nu gaat zij jankend terug naar haar moeder  MY HILLL!!!! |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S is weer gerepareerd, maar zijn hart is nog altijd gebroken omdat die vrouwelijke androïde hem verraadde. Hij maakt er een klaaglied over. kAiSeR hoort dit lied, en raakt er zo ontroerd door dat hij T-S de heuvel schenkt.
My hill |
|