king of the hill |
nietmeer
|
*herstelt in het ziekenhuis en gaat terug naar de heuvel, trapt daar Vena met zijn blaster de heuvel af* my hill  |
|
nietmeer
|
* ben lui geworden koopt jersan om en jersan verlaat de heuvel voorgoed.
My hill |
|
nietmeer
|
* Nuked hill, en ziet waliterr tot as vergaan *
My Hill |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Komt in haar beschermende pak de heuvel op lopen. Vena schrikt van mijn verschijning, valt op zijn knieen en smeekt om genade.
Slechts een simpele, gerichte en doeltreffende BOEH! is genoeg om vena jankend weg te laten rennen...
My Hill |
|
kAiSeR Senior lid WMRindex: 223 OTindex: 357 Wnplts: Groesbeek
|
badvibes zit daar goed op die heuvel, maar ik weet zijn zwakke plek: zijn moeder. dus gijsel ik zijn moeder en huilend smeekt vibes me om haar vrij te laten! (hij biedt in zijn paniek een aantal vieze dinge aan waar ik maar niet op in ben gegaan  ) waar ik wel op in ben gegaan is dat vibes mij zijn hill geeft!! en terwijl Vibes huilend zijn moeder omhelst zeg ik: MY HILL!!!!!!!!!!!!!! |
|
nietmeer
|
opeens kom i kopdagen als geest en kaiser is al bang voor geesten dus hij vlucht...
My Hill
|
|
|
ik verkleed me als bediende en ik voer waliter zo dronken dat hij naakt in het rond gaat dansen, ik voer hem nog wat drank totdat hij brakend knock out gaat en dan sleep ik hem weg. My Hill!!!!  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S komt nu pas terug. Hij heeft ruim de tijd genomen om te genieten van zijn behandeling in het bubbelbad, en hij moet Txerseu gelijk geven: hier knap je inderdaad van op.
Hij is nog steeds een kanon-robot. Schiet alle drank van kaiser kapot. Dit gaat meteen naar de slijter om nieuwe te halen.
My hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*komt aanlopen*
hehe, van spanje hierheen lopen duurt aardig lang!! En nu ben ik moe,
*drinkt uit een glas fanta en likt extra aan de rand, deelt daarna het glas rond*
iedereen heeft nu Pfeiffer en iedereen gaat naar de huisarts voor bloedonderzoek
My hill!, maar nu ben ik moe dus ik ga slapen op de hill! |
|
|
zo lig je lekker te slapen op je hill, zo wordt je wakker op een bootje in de oceaan.
MY HILL!!!!! |
|
Soulsplitter
Erelid
*roeit terug naar de hill en slaat kAiSeR met de booit in elkaar en geeft kAiSeR ook Pfeiffer en lacht hem uit, hij voelt zich vernederd en moe en rent gillend weg*MY HILL! |
|
|
gelukkig voor mij was het een rubberbootje.. dus ik doe alsof ik knock-out ben en als splitter zich over me buigt geef ik hem een gemikte trap in zijn klote. kermend van de pijn zakt hij inelkaar en kruipt hij terug naar zijn hol.
MY HILL!!!!!!!!!!!!! |
|
Soulsplitter
Erelid
helaas zit mijn hol onder aan de heuvel, en fakede ik de pijn omdat ik altijd bij de hill een titanium boxershort draag. nu maak ik een heel diep gat tot het midden van de aarde en graaf een tunnel tot direct onder kAiSeR's voeten, en laat hem naar het middelpunmt van de aarde vallen *huurt een cementauto en vult het gat tot het midden van de aarde met cement* my hill  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
*jaagt soulsplitter de heuvel af met een enorme knakworst*
mine |
|
nietmeer
|
Txerseü gooit Andreesie in het natte sneldrogende cement, waar hij niet meer uit kan komen en met het cement uithardt  Dan hakt Txerseü Andreesie eruit en rolt hem de berg af  My hill  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*rolt terug tx om ver*
mijn |
|
nietmeer
|
*rolt Andreesie verder, de heuvel af, een put in, waar hij niet meer uit kan rollen  * my hill  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*klimt uit put en duwt tx erin* *gooit er nog wat knakworst achter aan* mijn  |
|
Soulsplitter
Erelid
offtopic: mijn laatste veldslag voor vnaavond dan maar, morgen weer verder strijdenontopic: *zingt een zoete ballade voor andreesie waar hij helemaal verlieft op word, en soulsplitter zegt dat ik een cd voor hem heb besteld op bol.com en dat hij over 10 minuten bij hem thuis word afgeleverd*
andreesie sprint naar huis!
My hill, and off to bed now! |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik hou niet van mannen.
*neemt dan maar de heuvel in als soul naar bed gaat en gebruikt tenminste goeie netiquette*
mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ondertussen is T-S eindelijk bij de dokter gearriveerd om zich te laten testen op Pfeiffer. Dan pas beseft hij zich dat robots geen bloed hebben, en hij dus nooit Pfeiffer kan krijgen.
Keert terug naar de heuvel. Andreesie zit nog altijd hardop "mine" te roepen, en hoort derhalve T-S niet aankomen. Duwt Andreesie van de heuvel, en bouwt vervolgens een groot hek om de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
* Komt met een tank aanrollen, dat het hek gewoon omduwt, en schiet T-S de hill af *
My Hill |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*prikt de banden lek van de tank*
mijn |
|
Mperor
Erelid
 WMRindex: 1.021 OTindex: 621 S |
ondertussen stapt emperor de tank in haalt Vena eruit onder schot en ondanks dat de banden lek zijn schiet hij toch Andreesie er af
my Hill |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Heeft onwijs goede muziek op staan... en danst al zingend, rockend en stampend de heuvel op. Mperor weet niet wat te doen dus pakt de triangel om mee te rocken...
Helaas komt er helemaal geen triangel in het stuk voor, dus na 1,5 tevergeefs wachten druipen Mperor en zijn Triangel af..
BadVibes rockt lekker door op My HILLLLLLLL
YEAH! |
|