king of the hill |
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Aangezien we gehuwd zijn in gemeenschap van goederen betaald vibes helemaal NIETS Maar de vaatwasser is kapot, dus TS wordt geroepen om af te wassen. Kokkie droogt... Vibes bewaakt de heuvel wel  My Hill |
|
Mperor
Erelid
 WMRindex: 1.021 OTindex: 621 S |
ik gebruik mijn nieuwe  doomday  wapen die mensen oplost en laat jullie oplossen My Hill  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
A-L word wakker nadat hij van de hill werd afgeduwd dankzij vena en kijkt omzich heen en vraagt zich waar de hill is  Pakt zijn Hill-radar uit zijn tas  A-L vond de hill een paar km verderop wanneer hij nadert ziet hij Mperor op de hill zitten met zijn doomday wapen in zijn handen  A-L heeft een plan. rijd een rondje om de hill zo achter Mperor en rijd daarna de hill op en rijd Mperor over met zijn Jeep  Mperor word afgevoerd naar het ziekenhuis  My Hill  |
|
Mperor
Erelid
 ik kom terug als mijn armen er weer aan zitten |
|
BadVibes Erelid
Even wassen met water en zeep en al dat doomday spul is verdwenen. Badvibes is weer zichtbaar als altijd. En daar schrikt AL van... als altijd...  Dag Anime, ren maar lekker weg! My Hill |
|
Mperor
Erelid
ik ben terug en zonder dat ik er bij nadenk gebruik ik mijn hill naar grave hill en ondodenwekker zodat er nu allemaal zombies op de hill lopen waardoor Badvibes zo hard wegrend dat ze de longen uit haar lijf rent letterlijk en figuurlijk  maar nu kan ik dus niet op de hill komen dus zombie's Hill  |
|
BadVibes Erelid
Knipt met haar vingers... alles is weer ongedaan gemaakt.
Zuigt longen weer naar binnen, Mperor schrikt daar van en valt flauw.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S is ondertussen eindelijk klaar met afwassen en is nu erg moe. Gaat de heuvel op, verankert zichzelf aan de grond, en valt in diepe slaap. BadVibes kan T-S maar niet wakker maken, en ze kan hem ook niet van de heuvel duwen omdat hij zichzelf vast heeft gezet. Ze vertrekt om een nieuw plan te gaan bedenken.
My hill |
|
nietmeer
|
Txerseü krijgt Tom-Servo wakker door een kanon op hem te laten vallen, Tom-Servo moet vertrekken om zichzelf te laten maken  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Laat zichzelf maken met het kanon. T-S is nu een kanon-robot. Keert terug naar de heuvel en schiet Txerseu eraf.
My hill |
|
nietmeer
|
Txerseü brengt een gigamagneet naar de heuvel, zet 'm aan en Tom-Servo vliegt er naartoe  Hij stuurt de magneet naar de maan  My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S is nu weliswaar een kanon, maar heeft ook nog zijn robotvaardigheden waaronder zijn eigen tegenmagneet. Bevrijd zichzelf van de magneet net voor deze opstijgt, en ramt Txerseu van de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
Wordt van de heuvel geramd, en vliegt naar het winkelcentrum in de buurt. Daar komt hij neer in een superdeluxe bubbelbad, waar hij van bijkomt na 2x de heuvel veroveren. Daarna gaat hij terug en raadt Tom-Servo aan hetzelfde te doen en zegt dat je er jonger van wordt  Tom-Servo gelooft het en gaat. My hill  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
*Na weggejaagd te zijn door BV, keer A-L terug naar de hill en zit txerseu erop zitten* *A-L bedenkt een plan, hij gaat naar de dicht bijzijnde legerbasis en leent van hun een tank  * *rijdt met de tank naar hill en richt op txerseu die niks vermoed* BOEM!!! *A-L schiet op txerseu waardoor die vliegt zo het ziekenhuis in* Veel plezier daarzo  *A-L bewaakt de hill met zijn nieuwe tank*  My hill  |
|
nietmeer
|
* Komt aanvliegen met A-10 Thunderbolt Tankbuster, en A-l vliegt de hill af.... *
My Hill |
|
nietmeer
|
*schiet vena neer met barret 50cl* lopt rustig heuveltje op
My hill |
|
nietmeer
|
* staat weer op ( anti-allesvest he  ) en gaat achter waliterr staan en in zijn nek hijgen. Hij word het zo zat dat hij de hill verlaat * My Hill |
|
nietmeer
|
*legt dynamiet bij de heuvel maakt nog een heuvel blaast de andere heuvel op met vena erbij*
My (new) Hill |
|
nietmeer
|
* lekker origineel zeg  * Helaas had de hill-spirit andere gedachten over de hill, en gaat naar een andere heuvel, en laat dat nou net diegene zijn waar Vena op beland ( ik zei toch anti-allesvest  ) Waliterr blijkt dus op de verkeerde hill te zitten.... My Hill |
|
nietmeer
|
dude die hill had geen anti alles vest aan... en ik wist niet dat ie al in gebruik was.
*schiet met een springfield de rist van het vest kapot en schiet daarna in het hard aangezien het vest was afgevallen...
My hill |
|
nietmeer
|
* ik had het ook niet over de hill, maar over mezelf..ik werdt toch opgeblazen samen met de hill? *
* Staat weer bloedend op, en kijkt heel vuil naar waliterr, die maar snel de benen neemt... Laat snel zijn wond helen en is daarna weer kerngezond, en trekt het vest weer aan *
My Hill |
|
nietmeer
|
*denkt wow wat was dat voor beest lijkt wel een alien ik moet snel de landmacht, luchtmacht, en dat andere opbellen. vena wordt nu bang en is keihard op devlucht voor de landmacht enz*
My hill |
|
nietmeer
|
* dat was alleen om zijn eigen ruimteschip op te halen, waarmee hij het leger moeiteloos verslaat, en waliter van de heuvel doet afvluchten *
laat het schip vervolgens een schild projecteren op de heuvel zodat niemand behalve Vena erop kan
My Hill |
|
nietmeer
|
*de accu van venas schild is op. en dus loop ik gewoon op de heuvel had venas benen en armen eraf en graaft haar zodat ze niet meer kan ontsnappen.
My hill |
|
nietmeer
|
* En toch staat Vena plots weer voor waliterr....rara, je had mn kloon te pakken....  * Pakt een blaster en schiet waliterr dood. Hij valt de hill af... My Hill PS: Ik ben een man  |
|