king of the hill |
Droomster Erelid
 WMRindex: 960 OTindex: 2.728 T |
*heeft de spelfouten eruitgehaald en kruipt bij Toasty op de berg*
K&QOTH |
|
nietmeer
|
*vind spelvouten mooi en vind ook dat afkortingen niet gelden.. dus Droomster is niets meer waard en de heuvel is nu van MIJ!*
MY HILL |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Dropt met een vliegtuig 20 ton zenuwgas op de heuvel waardoor iedereen op die heuvel sterft. Gaat met een speciaal pak aan weer de heuvel op.* My hill!  |
|
nietmeer
|
*loopt de heuvel op duwt Madarian van de heuvel, wat makkelijk gaat omdat ie een te zwaar pak aan heeft.* My Hill  |
|
Madarian Oudgediende
|
*Omdat Taz geen pak aan heeft en het zenuwgas nog niet is uitgewerkt, ga ik de heuvel weer op, en rol het dode lichaam van Taz van de berg af.*
MINE!!! |
|
nietmeer
|
*Door een vergissing blijf ik achter een beschutting hangen en zie Madarian op zijn eigen mijn stappen* My Hill |
|
nietmeer
|
*ziet dat taz lachend in de kuil van Madarian valt... het zenuwgas is uitgewerkt, het is veilig... Gooit snel de rest van de aarde op Taz en Madarian...*
My Hill |
|
nietmeer
|
*Kijkt BV kwaad aan en loopt weg.  (eerst genezen  )* Your Hill  |
|
nietmeer
|
*gooit een rolletje verband en een pakje pleisters achter Taz aan... zie je, ik ben wel menslievend!* Still my hill  |
|
Madarian Oudgediende
|
*Pakt de pleisters en het verband. Plakt z'n ledematen weer aan elkaar. Pakt daarna een pistool en schiet BadVibes dood.* My hill!  |
|
nietmeer
|
*vibes zijn niet dood te schieten, Madarian wist dat niet en schrikt zich nu een hoedje... het hoedje ziet er ZO belachelijk uit dat Vibes begint te lachen, dat vind Madarian niet leuk en die rent naar zijn mammie, jankend!*
My Hill |
|
Meissie32 Erelid
 WMRindex: 20 OTindex: 3.965
|
o jee net te laat..!!
*nou smijt VIbes zo de heuvel af..
Still my HIl |
|
nietmeer
|
*kijkt meissie verbaasd aan terwijl zij op een molshoopje naast de heuvel allemaal rare dingen aan het doen is en in zichzelf mompeld... gek geworden meissie? tssk tssk tssk  * My hill |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian legt de verklaring af dat BadVibes de oorzaak is van al m'n verwondingen en dat ik uit noodweer gehandeld hebt. In hoger beroep wordt ik vrijgesproken. Daarna vang ik Meissie32 met een lasso en bindt haar vast aan een grote boom. BadVibes blijkt het schot overleefd te hebben, dus die gooi ik vastgebonden in de rivier met een blok cement aan de voeten...* My hill!  |
|
nietmeer
|
Madarian is vergeten dat BadVibes een excellent zwemster is en tevens van houdini himself heeft geleerd om betonblokken van je voetjes af te wurmen.... Dus... maak plaats maak plaats!!!  My Hill |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Wrede mensen...  |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian maakt geen plaats voor BadVibes, maar bindt haar vast op een plank met wieltjes en rolt haar van de heuvel af. Voordat ze zich kan bevrijden is ze de heuvel al af...* My hill.  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*Arya pakt Madarian zijn zwaarden af, en gooit deze ver weg* veel plezier met zoeken  my hill!:d |
|
nietmeer
|
*BV stapt op haar plankje met wieltjes (voor Madarian, sommigen noemen dit een skate board) en stept de heuvel op. Bovenaan wil Arya het ook eens proberen...hahaha Arya, volgens mij kanje het nog niet zo goed! Ze racet naar beneden en onderweg botst ze tegen madarian die weer omhoog probeerde te klauteren... samen liggen ze onderaan de heuvel..*
My Hill |
|
Toasty Senior lid
 WMRindex: 514 OTindex: 580
|
*Jat de heuvel nog een keer  KOTH |
|
nietmeer
|
@Toasty, de hill is niet in je broekzak mee te nemen, en als je dat al zou doen, zou je een grote schare vrouwelijke fans hebben (is dat een heuvel in je broek of ben je blij me te zien  ) Dus... sorry vriend!My Hill ! |
|
Toasty Senior lid
|
 Loopt de heuvel op. BV schrikt van de omvang van Toasty's broekzak... KOTH |
|
nietmeer
|
ROFL  This king needs a queen! *blijft op de heuvel en wacht af wat toasty uit zijn broekzak gaat halen...  * our hill  |
|
Toasty Senior lid
|
 Degene met de grootste scepter mag ermee zwaaien zeg ik altijd. K@Q OTH |
|
Droomster Erelid
 WMRindex: 960 OTindex: 2.728 T |
 chappeau, your hill |
|