king of the hill |
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*wijst Loek op alle dode kikkers* *Loek is verdrietig en gaat in een hoekje zitten huilen* *Pikt de hill in* My hill  |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Madarian vindt een vormfout en gebruikt deze om de heuvel op z'n eigen naam te zetten. Laat BadVibes en Loek door de ME van de heuvel verwijderen, en breekt het illegale kasteel af.*
My hill... |
|
nietmeer
|
*Is volleerd dooie kikker gooier en werpt ze richting madarian, die kan hier niet tegen.... en rent jammerend naar zijn mammie voor hulp en troost*
My Hill |
|
Madarian Oudgediende
|
Madarian vraagt een straatverbod aan tegen BadVibes, en klaagt haar aan wegens insluipen. |
|
nietmeer
|
goed gedaan hoor, jij mag niet meer binnen 50 meter van me komen, en ik zit nog steeds op de heuvel  My Hill |
|
Madarian Oudgediende
|
BadVibes wordt door de politie opgepakt na de aanklacht. Zet bordjes neer: verboden toegang!
My hill! |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
is analfabeet en loopt gewoon door, en zet Madarian van de berg af
my hill |
|
nietmeer
|
*Vibes begint te zingen, zo mooi, zo puur en zo prachtig, dat zowel loek als Madarian niets anders kan dan gehypnotiseerd luisteren.... terwijl hij luisterd ondertekend hij een document waarin hij afstand doet van alle klachten, de heuvel én zijn gezond verstand. Madarian gaat vrijwillig akkoord met een eenzame opsluiting in een cel in Ijsland, waar er geen geld voor eten en personeel is waardoor Madarian 1x per week een bewaker ziet. Madarian is zó blij met die ene bewaker per week dat hij alleen maar wil vertellen over het prachtige gezang wat hij hoorde van BadVibes, loek, die staat gewoon stomverbaasd onder aan de heuvel te kijken en te luisteren*
My Hillllllll lalalaa lllaaaa laaaaiiiiiooeeeeeee Haaaaahhhh !!! |
|
Loek
Oudgediende
|
op gegeven moment van BV in slaap, en aangezien ik onder aan de heuvel sta, is het een kwestie van knevelen en dan een klein duwtje en BV rolt de heuvel af,
My Hill!! |
|
nietmeer
|
*geniet er maar even van Loek, straks ben ik weer fit  * Your hill, for the time beeing! |
|
Loek
Oudgediende
|
voelt zich gevleid, loekOhill  |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
Ik lazer een H-bom op die heuvel en nu is het een kuil I am king of the Pitt  |
|
nietmeer
|
*wordt wakker, gaapt (maar weet de emoticon niet meer) rekt zich uit... hey? waar zijn mijn benen gebleven? Ziet Demion in zijn kuil zitten, een eindje verderop liggen mijn benen.. ik tijger op mijn ellebogen naar mijn benen, zet ze weer vast aan mijn heupen en schop Demion de kuil uit... Die schop doet stof opwaaien... zo veel stof... ik zie niets meer... Als het stof is gedaald.... is het een heuvel geworden...* Mijn Heuvel!  |
|
Toasty Senior lid
 WMRindex: 514 OTindex: 580
|
* Kijkt hoe iedereen om de heuvel aan het vechten is. Mijn reality soap  |
|
nietmeer
|
*danst vrolijk verder... jij maakt er ook deel van uit Toasty  *  My Hill |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
*verjaagt BadVibes met wat goede vibes...  * My hill  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
*laat zich rijden in een limo, 3 delig pak, zonnebril op  * *stopt even op de heuvel, kijkt om zich heen* *al die kleine vechtersbaasjes die om heuvel vechten kijken bewonderend* *gooit wat droog brood uit het raam* *zegt, waar dit vandaan komt is nog veeeel meer* *rijd weg, in stijl* *lui kijken om zich heen? wtf? is dit candid camera? lui kijken wat beduust? wat denkt die kerel wel niet* *op dat moment kilometer verderop, druk ik op knopje, sneetjes brood ontploffen (zat semtex bij in gebakken  )* *rijd de zonsondergang tegemoed...* the end  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Offtopic: Nou jaaa zeg...  *overvalt een zandvrachtwagentje en stort het op diezelfde plek* New hill, my hill.  |
|
nietmeer
|
*onploft van woede, die semtex briesje, dat is nog niets! Je gaat toch niet mijn favoriete forum sluiten!!!!!!
BadVibes wordt groen, scheurt uit haar toch al nauwsluitende jurkje, rent in haar undies achter de limo aan, pakt hem op en slingert hem heeel ver weg...
Met een harde sprong veroorzaakt HulkVibes een aardbeving waardoor een nieuwe heuvel ontstaat, bovenop dat zandbergje van mandarijntje die schrikt en wegrend... moe maar voldaan gaat vibes bovenop zitten, het is wat fris in m'n ondergoed, maar ik heb mijn geliefde heuvel terug!*
MY HILL |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
Quote BadVibes: *onploft van woede, die semtex briesje, dat is nog niets! Je gaat toch niet mijn favoriete forum sluiten!!!!!!
BadVibes wordt groen, scheurt uit haar toch al nauwsluitende jurkje, rent in haar undies achter de limo aan, pakt hem op en slingert hem heeel ver weg...
Met een harde sprong veroorzaakt HulkVibes een aardbeving waardoor een nieuwe heuvel ontstaat, bovenop dat zandbergje van mandarijntje die schrikt en wegrend... moe maar voldaan gaat vibes bovenop zitten, het is wat fris in m'n ondergoed, maar ik heb mijn geliefde heuvel terug!*
MY HILL damn waar zijn die amateur videoknakkers als je ze nodig hebt  had ik wel willen zien xD lentebriesje scheurt pak in stukjes, slaat zen bloed rode cape om, superbriesje *trallalalalalal*  knip een keer met mijn vingers... daar komt de briesjemobiel aan gevlogen.. stap in,, en drop pamfletjes boven de heuvel met een pakkende tekst... ill be back xD |
|
Demion Oudgediende
|
begint een heuvel vlak naast de andere te maken, nu stort de gemaakte berg over de andere heuvel heen. zet een vlaggetje neer op de punt en claimt de grond My hill  |
|
nietmeer
|
*vind het wel even lekker zo onder al dat zand... ik zat nog in mijn undies en geen van jullie "heren' heeft mij nog zijn jasje oid aangeboden dus voorlopig blijf ik wel even onder het zand sluimeren.....* My Hill,  maar Demion mag denken dat hij de baas is.  |
|
Demion Oudgediende
|
@BadVibeswhahaha ik bewaak de bovenkant jij de onderkant goed  |
|
nietmeer
|
;) deal Demion
*bibbert... 't is toch wat koud....* |
|
Toasty Senior lid
 WMRindex: 514 OTindex: 580
|
 Wil m op de volgende zender zetten... Maar besluit om de grond, waar de heuvel op staat/deel van uit maakt, bij de gemeente WMR te kopen. Waardoor het mijn heuvel wordt   KOTH |
|