king of the hill |
Toasty Senior lid
 WMRindex: 514 OTindex: 580
|
 geen kumbaja Doe maar iets anders   Onze hill |
|
nietmeer
|
*zingt "ken je lour de palingboer*
Our Hill |
|
nietmeer
|
Dankt Taz voor de prachtige film.... (zie blog Taz) en nodigt hem uit nu een ander lied in te zetten (en niet vrouw haverkamp!) Our hill  |
|
nietmeer
|
*Doet de groetjes aan Vibes en begint al een ander nummer te zoeken;)  Our Hill  |
|
nietmeer
|
gaat naar huis... your hill dear!  Pas er goed op!!! |
|
nietmeer
|
*Ik zal er opletten dat niemand hem inneemt. En mocht het toch gebeuren dat ze hem schoon achterlaten. Want de maatschappij dat ben jij  ;)* My Hill  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
ik krijg schurft van dat soort nummers  voel de uitslag al aankomen ik ga meer voor de pop |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
|
|
nietmeer
|
*Zolang je de rotzooi maar opruimt;)* Your Hill  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
zet een tentje op en overtuig ieder dat het nog steeds het PTT tijdperk is..
my PTT |
|
Marike Erelid
|
*steekt tentje in de fik* oeps, heraux zat er nog in  MY (met as besmeurde) HILL!!!    |
|
heraux Oudgediende
ai ai oi.. whjoo.. ik was net bezig met het knippen van een 10Kv lijn.. springt de kabel als een veer opzij en raakt.. Marike..
ze gaat op in een flits en een wolk.. doei marike..
My PPT grave.. |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*schopt Heraux van de heuvel af* van mij!  |
|
lentebriesje Erelid
Quote Arya: *schopt Heraux van de heuvel af* van mij!  jaaah maar dat is te makkelijk he  you can do better than that  use ur imagination xD anders gaat straks iedereen schopt.. van de heuvel af.. en dan is de lol ervan af  bloed het topicje dood dus: *lentebriesje gebruikt de restanten van zijn fortuin, die hij verdient had aan soap over my hill, bij elkaar* *koopt wetgevende, rechtsprekende en contolerende machten om* *haalt een mirage (straaljager)* *knupt spandoek achter mirage* *vliegt over de heuvel* *arya kijkt verwonderd naar boven en leest wat er op het spandoek staat... namelijk: grafsteen of urn? *arya vraagt zich af wat dat te betekenen heeft....* *ik maak bochtje, vlieg op heuvel af, vinger op rode knopje* *een droge *klik** *valt doodleuk een schattige puppy uit* *arya stikt van het lachen* |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Doet hetzelfde als Lentebriesje   * Van mij  |
|
Meissie32 Erelid
 WMRindex: 20 OTindex: 3.965
|
NOu na een heerlijk verblijf in de Sateliet off Love van Tom keren wij terug naar de heuvel, daar aangekomen gooien wij Caster van de heuvel.
je moet nou toch wel eens weten dat het onze heuvel is..
Tom en MEissies Hill
|
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesje verkleed zich als Tom (wie dat ook mag zijn* *zegt meissie om wel eens ff heeel snel bier te gaan halen in de supermarkt* *meissie als de goeie meid die ze is rend en vliegt* *ik kleed me om ga heerlijk relaxed in stoel zitten genieten van uitzicht* *heb boobytrap in auto van meissie geplaatst xD* *wordt net zolang gekieteld totdat bewusteloos raakt van lachen  * -- heb leukste reclame bloggie deel 1 gemaakt  vind zelf bijzonder grappig  maar oordeel vooral ook zelf xD klik op bloglink of http://lentebriesje.waarmaarraar.nl/blog/17746/lentebriesje.html |
|
Marike Erelid
|
gaat golfen en gebruikt LB als golfbal LB vliegt in een wijde boog de heuvel af MYN GOLFTEREIN!!!    |
|
nietmeer
|
*verbrandt het golfterrein* golf  my burned hill  |
|
heraux Oudgediende
Stapt in de Tardis en stapt even een stukje terug in de tijd..
graaft de berg weg en legt het in mijn achtertuin..
My backyard.. Hill
|
|
nietmeer
|
*Koopt Heraux's zijn huis op   * My House and Hill  |
|
heraux Oudgediende
Ik verkoop het met mijn relatie-geschenk.. alles gaat in een grote mooie rooie padde-stoel en regend als as naar beneden..
Aan het strand elders geniet ik van de zon en de wereld-omroep.
My Hill here! |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
* Geeft Heraux een boek van Freud * Zo, die is ook weer ff zoet  My hill |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
Gelukkig stond ik heel de tijd nog op die heuvel en kicked iedereen die de heuvel claimed voor zichzelf eraf en maakt een pilsje open en drinkt hem op samen met alle gezellige mensen Our Fun Hill   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|