king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Quote lentebriesje: Quote Tom-Servo: *Is als enige niet vergiftigd door het ijs van lentebriesje daar dit niet werkt op robots. Klimt uit het graf en gooit Arya van de heuvel*
My Hill lentebriesje, verrast door deze plotselinge gebeurtenis gaat druk bezig met trainen van een mieren koningin... naar maanden van intensieve training is oppermier er klaar voor... als tom servo in stekkercontactje en slaapstand staat stopt lentebriesje mevrouw mier in de bedrading van robotje.. waarna ze een nest in de bedrading maakt en elektronica in tommetje kapot gaat *Keert onverwacht toch weer terug. Blijkbaar heeft lentebriesje per ongeluk een van Tom-Servo's vele dubbelgangers vernield en niet de echte Tom-Servo. Echte Tom-Servo heeft zichzelf om laten bouwen zodat hij nu ongevoelig is voor mieren. Valt de heuvel aan met zijn andere 298 dubbelgangers en gooit Jersan en de platte Demion eraf.* My Hill |
|
nietmeer
|
*sticht brand rond de heuvel, de wind waait de rook over de heuvel waardoor de Tom-Servo's half stikken in de rook en van de heuvel weggaan; daarna regent het en is het vuur uit  * my hill  |
|
nietmeer
|
begraaft jersan levent an e voet van de heuvel  my hill  |
|
nietmeer
|
*komt uit het graf, bert had niet diep genoeg gegraven, en geeft hem een Donald Duckie waarna ie stil is  * mine  |
|
nietmeer
|
geeft het duckie terug, met eren verzameling ikea potloden, en Jersan gaat lief spelen van mij  |
|
nietmeer
|
*bekogelt Bert met zijn 2087 IKEA-potloden, zo dat ie weggaat  * my hill  |
|
nietmeer
|
gaat met ikea kwastjes bekogelen, zo erg dat jersan weggaat  mijn hill  |
|
nietmeer
|
*zet een Mini naast de heuvel, doet alsof hij hem sloopt tot Bert eraan komt rennen en ermee wegrijdt* mine  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
*Trekt zich vrijwillig terug van het gevecht om een week lang nieuwe strategieën uit te gaan werken.*
Still Jersan's hill |
|
nietmeer
|
my hill, dank je wel  |
|
nietmeer
|
still my hill  |
|
nietmeer
|
geeft jersan een spuitje dat hij gaat slapen, en begraaft hem dan  My HILL   |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
*komt toch nog even snel terug en schopt Bert van de heuvel af daar hij het niet gepast vind dat de heuvel zolang bezet is door dezelfde persoon. Vertrekt nu echt voor een week*
Nobody's hill |
|
nietmeer
|
*neemt de lege heuvel in bezit* my hill  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
* Vraagt aan Jersan of hij een stukje voor me wil schrijven * * Natuurlijk wil Jersan dat en gaat aan de slag op zijn kamer *
My hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
*Zet beneden een keuken op met alle moderne dingen van nu. PW helemaal wild van blijdschap naar beneden en ik naar boven*  *My Hill*   |
|
nietmeer
|
*pakt Taz' hoed af en gooit hem in de rivier naast de heuvel, waarna Taz er achteraan rent  * my hill  |
|
Toasty Senior lid
 WMRindex: 514 OTindex: 580
|
Jersan geeft de heuven aan mij.
Thnx
KOTH |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
dropkicked iedereen van de heuvel my hill thank you  |
|
Toasty Senior lid
 WMRindex: 514 OTindex: 580
|
* Ontkend het bestaan van Demion.
KOTH |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
*bouwt glijbaan van de heuvel naar beneden en duwt Toasty eraf* Mine  |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
@Toastyonken wat je wilt maar "I'm here to stay!" dropkicked nightwolf in een berenput KOTH! |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Stuurt wat demonen achter Demion aan  * Van mij!  |
|
nietmeer
|
*stuurt zoveel kou naar MC dat MC bevriest en van de heuvel afglijdt, laat het daarna weer opwarmen* my hill  |
|