king of the hill |
Toasty Senior lid
 WMRindex: 514 OTindex: 580
|
* Laat Jersan oppakken voor verwarming van de Aarde en tegenwerking van het Kyoto verdrag.
My Hill |
|
nietmeer
|
*sleept Toasty voor de rechter omdat hij niks wist van het verdrag van Kyoto, en de rechter veroordeelt Toasty tot 1 jaar cel  * my hill  |
|
nietmeer
|
*Heeft ondertussen de hoed gepakt, en slaat daarmee Jersan van de heuvel.* My Hill  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*stuurt Taz naar een cursus woede-controle* Mine  |
|
nietmeer
|
*heeft de boodschap begrepen en rent nu achter Es aan die gillend naar beneden loopt  * My Hill  |
|
es-de-fles Erelid
|
*komt terug met een heleboel kokosnoten, bekogelt Taz die nu gillend naar beneden loopt* Mine  |
|
nietmeer
|
*mag helaas niets terug doen, volgens mijn mental coach in Angry Management zie hier mijn leraar * Mag ik dan bij je komen staan?  Our Hill   |
|
nietmeer
|
*geeft Es en Taz strafpunten omdat ze er niet samen op mogen staan  en stuurt ze er vanaf  * my hill  |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
*gaat naar de rechter en geeft es-de-fles/Taz/Jersan een omgangsverbod zodat ze minstens 500 meter uit de buurd moeten blijven. my hill  |
|
nietmeer
|
*ziet dat het een omgangsverbod is, en dan mag je niet met bepaalde mensen omgaan  geeft een heuvelverbod voor Damion  * my hill  |
|
Demion Oudgediende
|
*gelukkig is mij naam weer verkeerd gespelt op het heuvelverbod en stuurd vervolgens de politie achter hersan aan, omdat het omgangsverbod gebroken is. (3 maanden celstraf voor jou  ) |
|
angusdeitw Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.311 Wnplts: nederweert
|
steelt hill mijne  dat was simpel |
|
St1ck3r Junior lid WMRindex: 4 OTindex: 12
|
*geeft angus net zolang 'the eye of shame' totdat hij er gillend vanaf rent.* My hill!  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*blijft sticker prikken*
van mij? |
|
Demion Oudgediende
|
*Huur A-team, schiet niks raak, maar iedereen rent snel weg. BA gooit nog iemand van de berg terwijl murdock een vreugde dansje uitvoerd. Face ligt te viezelevosele met een chick en hannibal paft een sigaartje en drukt hem uit op iemands gezicht   my hill (easy as pie!) |
|
St1ck3r Junior lid WMRindex: 4 OTindex: 12
|
*tijgert de heuvel op, en geeft Demion een zetje* Weer mijn hill  |
|
|
*geeft sticker ook een zetje
Mijn hill? |
|
es-de-fles Erelid
|
*stuurt angus weg om meer te posten* Mine  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*pakt een fotocamera en gaat dreigend om te schieten op es-de-fles richten, die wegrent omdat deze niet op de foto wil* my hill  |
|
|
Komt erachter dat hij niet genoeg ot index heeft Word kwaad en stopt es in haar fles. MineGooit fles tegen david aan  mijn hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*komt terug met een paar grote kamer schermen, gooit angus van de heuvel en zet de kamerschermen om mezelf heen zodat ik niet op de foto kan  * Mine  |
|
nietmeer
|
*komt met een helikopter aan om een foto van boven te nemen waardoor es wegvlucht van de heuvel af*  van mij  |
|
Demion Oudgediende
|
* komt met een hele groep playboy-bunny's en beach-hunks naar de heuvel. iedereen word verleid. Demion gaat rustig de heuvel op en open een biertje  Cheers! My hill (playboy-hill  ) |
|
es-de-fles Erelid
|
*gooit Demion+gevolg in een zwart gat* Mine    |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*wijst es-de-fles op het feit dat de milieuorganisatie achter hem staat met bijlen en hooivorken*
*ziet es-de-fles wegrennen terwijl hij allemaal verwijten schreeuwt* |
|