king of the hill |
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
geniet van drop  heb hele zak drop op mijn kamertje liggen  en kauwgom  en energy suikers en cafeine voor het leren misschien moeten we er een filmmarathon van maken  heb ook goodfellas, hancock, tropic thunder en seizoen 1 van pushing daisies  heb nog 5 niet complete film downloads staan  |
|
nietmeer
|
hmmm... Hancock lijkt me wel wat.... branden en doorsturen? Of samen kijken op the hill?!
Our movie Hill |
|
lentebriesje Erelid
torrent link nodig of redt je het zelf wel? je kunt natuurlijk ook gewoon op de hill blijven zitten en meekijken xD zolang er eten, drinken en gezelligheid is op de hill blijf ik er  |
|
nietmeer
|
WTF is Torrent link? *realiseert zich dat the Vibster een behoorlijke digibeet is in dit gezelschap.... begint zich af te zonderen... * Our Hill, maar niet meer zo gezellig  |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*De constructie van het eetcafé was niet bestand tegen zo'n sterke aardbeving. Madarian bouwt een nieuw cafe, met een extra goede, aardbevingbestendige fundering.*
"Opening van het café! Eén gratis kroket of frikandel per bestelling!" |
|
lentebriesje Erelid
Quote BadVibes: WTF is Torrent link? *realiseert zich dat the Vibster een behoorlijke digibeet is in dit gezelschap.... begint zich af te zonderen... * Our Hill, maar niet meer zo gezellig  oooooomg vibes  je hoeft niet te weten wat torrents zijn  ik zelf ben ook digibeet... alles wat valt buiten word, download programma's en games gaat me te ver  gelukje is dat ik nog vrij goed overweg kan met google zodat ik meeste zelf wel kan uitvinden via internet |
|
nietmeer
|
*springt op en gaat voor Briesje en zichzelf een heerlijke kroket halen... doe er maar een milkshake bij Madarian! *
Our Hill |
|
lentebriesje Erelid
vanille milkshake! |
|
nietmeer
|
*geeft Lentebriesje een Milkshake, heeft ondertussen alles over torrents gelezen en realiseert zich dat ze al jaren lang MIRC gebruiker is, dus meer weet dan ze dacht dat ze wist...
Jaaaahhh dit is een hersenbreker.. Krak*
Our Hill |
|
lentebriesje Erelid
mIRC bedoel je? xD ik ken omerta mIRC wel  voor rest snap ik er geen donder van xD |
|
nietmeer
|
ja mIRC bedoel ik, jaaaren mee gechat.. en nu blijk ik dus gewoon een download- master bot in huis te hebben!!!!
|
|
nietmeer
|
*vibes loopt de heuvel af... gaat naar huis*
SOmeones Hill |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
Whoehoe! meer bier, milkshakes en kroketten voor mij  everybody's hill Demion kan de verleiding niet meer weerstaan en pik alles voor zichzelf  iedereen begint te huilen en rent naar huis naar hun mamma  my hill |
|
lentebriesje Erelid
demion wordt aan zijn oren meegesleurd door de boze moeders... die blij waren dat hun kroost eindelijk hun es niet lastig viel... xD
pwned xD
|
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
* fluistert Demion toe dat bij BadVibes thuis nog veel meer bier, milkshakes en kroketten te halen valt * * Demion rent naar BadVibes' huis om daar nog meer in te pikken  * My hill |
|
lentebriesje Erelid
lentebriesje net klaar met kijken van shankshaw redemption en twijfeld of hij aan film 2 begint xD anyways, emmertje moet maar wat ruimte maken op de hill want ik blijf waar ik ben  edit ik start goodfellas |
|
emmertje
Oudgediende
|
lentebriesje...our hill? |
|
lentebriesje Erelid
Quote emmertje: lentebriesje...our hill? oke, vergeet niet de kroketten uit het vet te halen he  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik roep gewoon Demion om dat voor me te doen  |
|
lentebriesje Erelid
Quote emmertje: Ik roep gewoon Demion om dat voor me te doen  ik vind best  zolang ze maar niet kapot frituren en ik met de klaai zit xD |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
nou leuk zeg, mag ik alle rotklusjes doen   lentebriesje geweldige reactie daarnet  |
|
emmertje
Oudgediende
|
lentebriesje, ik kreeg via mijn supergehoor te horen dat de kroketten nu uit de frietpan gehaald worden ... my hill weer?  |
|
SilentGhost Senior lid
 WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
smijt papierprojes met spuk naar emmertje zodat hij af de heuvel gaat  my hill wiek omt krijgt een vliegtuigje tgen zijn kop |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik kom, krijgt géén vliegtuigje tegen mijn kop want die heb ik niet; ik heb een hengsel  Ik pak vervolgens Dutchy13 op en breng hem naar beneden. Nobody's hill |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Gaat op de heuvel zitten* Zo dat was makkelijk!  My hill  |
|