king of the hill |
nietmeer
|
*komt terug de heuvel op, draait een rondje voor demion, lonkt en lacht... dank je..* |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Klap es in je borstjes, blij blij blij. Zo, die rolt van de heuvel, mine  |
|
nietmeer
|
helaas, door haar "borstjes" rolt ze niet soepel door, blijft halverwege de heuvel steken, Kpuc is flabbergasted door zoveel vernuft en wankelt achteruit....  My Hill |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Vragen ze wel eens hoe je ineens zo in de lach schiet BV? *geeft BV een Tenalady met brandnetels, My hill*  |
|
nietmeer
|
Offtopic: ik schiet inderdaad regelmatig hardop in de lach, er komt regelmatig een collega met het hoofd om de deur om te kijken wat er allemaal in mijn kantoor gebeurt.... niets dus... *vibes gaat op zoek naar hondsdraf om haar.. eehhrrmmm geschonden lichaamsdeel te verzorgen... Kpuc had haar niet zo snel terug verwacht en schrikt weer... nu plast HIJ in zijn broek.... moet dus naar huis een schone broek halen...* My Hill |
|
nietmeer
|
*laat de baas van BV bij BV kijken die ziet dat ze op WMR zit, en sluit haar internet af  * my hill  |
|
nietmeer
|
gaat jersan bekogelen met laptops, en jaagtr hem weg My Hill  |
|
nietmeer
|
*overspoelt de heuvel met Verka Serduchka's muziek, wat Bert niet kan aanhoren en gaat  * my hill  |
|
nietmeer
|
overspoelt de heuvel met jan smit, en jersan rent weg  mijn hill  |
|
nietmeer
|
*heeft nu geen baan meer en kan dus de hele dag bert en Jersan lastig vallen op de heuvel.. die hebben er al snel genoeg van en verlaten deze plek des onheils*
my Hill (en op zoek naar een nieuwe baan!) |
|
nietmeer
|
*geeft BadVibes een nieuwe baan als vorkheftruckchauffeuse, zodat ze geen tijd meer heeft  * my hill  |
|
nietmeer
|
geeft jersan een niuew duckie, die gaat lekker lezen  my hill |
|
nietmeer
|
*pakt met mijn nieuwe vorkheftruck de heuvel op en neemt m mee naar mijn werk (thanks jersan!)*
My mobiele Hill |
|
nietmeer
|
maakt de heftruck kapot  my hill |
|
nietmeer
|
*jat een grotere vorkheftruck en jat de heuvel terug, schudt Bert van de heuvel af* my hill  |
|
nietmeer
|
*ziet dat bert alleen het kleine hrffuck onderdeeltje kapot heeft gemaakt, en dat zat er toch maar aan voor de sier, net als een sleutelhanger, mooi maar nutteloos Pakt de heuvel over van jersan en rijd snel weg*
Still my Hill |
|
nietmeer
|
gooit zijn broer van de heftruck af en rijd met de heuvel weg  mijn heuvel |
|
nietmeer
|
*klimt op berts heftruck, gooit hem uit de bestuurderscabine en neemt de besturing over* my hill  |
|
nietmeer
|
*gaat boven op de heuvel zitten en laat zich rondrijden door Jersan en Bert*
My Hill |
|
nietmeer
|
gaat eerst naast bab zitten en gooit haar er dan af
my hill |
|
nietmeer
|
*kiept de heuvel ondersteboven van de heftruck af, Bert wordt verpletterd  * my hill  |
|
nietmeer
|
kiep jersan van de heuvel,
my hill |
|
nietmeer
|
*wordt van de heuvel gekiept door een verpletterde  * Berts hill  |
|
nietmeer
|
*prikt bert in zij zij.. bab??? bab??? hahahahahaha Bert moet zo hard lachen dat er een aardverschuiving ontstaat waardoor de heuvel omrolt bovenop Jersan in zijn vorkheftruck... ik hoef alleen nog maar omhoog te lopen*
my Hill |
|
nietmeer
|
er komt nog een aardverschuiving, en die schud bab er van af
my hill |
|