king of the hill |
nietmeer
|
*maakt BV zo zenuwachtig dat ze het niet meer aankan en naar een kuuroord moet  * my hill  |
|
nietmeer
|
maakt jersan kaa op de kat dat hij daar achteraan gaat
my hill |
|
nietmeer
|
*zegt tegen bert dat iemand zijn boot jat  * my hill  |
|
nietmeer
|
kaa?  *laat Bert het woord kaa uitleggen en gooit hem dan van de heuvel  * my hill |
|
nietmeer
|
legt het nog een keer uit, en gooit jersan van de heuvel  |
|
nietmeer
|
*maar Bert vergeet te zeggen dat het zijn heuvel is, en Jersan pikt de heuvel in  * my hill  |
|
nietmeer
|
*zegt dat er iemand in nood is zodat jersan als een ware superheld het probleem gat oplossen*  mine  |
|
nietmeer
|
*komt terug van niemand te hebben gered, laat niemand Ghost van de heuvel afjagen en blijven achtervolgen  * my hill  |
|
aymoney Senior lid WMRindex: 55 OTindex: 666 Wnplts: Assen
|
geeft jersan een bitch slap my hill |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
geeft aymoney een PIMP-slap my hill  |
|
aymoney Senior lid WMRindex: 55 OTindex: 666 Wnplts: Assen
|
oftoppic kom alemaal naar het engelse versie  |
|
Demion Oudgediende
|
Geef nou maar toe dat je gePIMP-slaped ben   |
|
nietmeer
|
*gaat, met geruste zenuwen, ontspannen op de heuvel zitten en vraagt om uitleg: 1) wat is KAA (bert?) 2) Wat is PIMP slapped? (Demion?) 3) Waar is de engelse versie (anym?)
Laat de jongens allemaal een presentatie van minimaal 15 minuten voorbereiden. Ze zijn zó nerveus voor de presentatie dat ze zich thuis gaan voorbereiden....*
My Hill |
|
nietmeer
|
*geeft BV xtc waardoor ze met een verslaving naar een afkckkliniek moet*  mine  |
|
Demion Oudgediende
|
*bedenkt snel thuis dat hij wel vaker presentaties geeft en niet bang is. geeft Badvibes even een kort practisch voorbeeldje van PIMP-slappen en drop-kicked badvibes de heuvel af.
my hill |
|
nietmeer
|
*tript... begint te dansen... danst zowel the ghost als demion van het heuveltje af... roept "jij spoort niet!!" en "dat is geen goed voorbeeld!"spuugt dan die vreselijke chemische troep uit... he, op slag nuchter!*
My Nuchtere Hill |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
*geeft the-ghost realrunner waar hij zo blij van wordt dat hij van perron valt onder een trein* *ga ik relaxed op de hill engels leren  * mijn hill... en je kan maar beter stil zijn... anders parkeer ik je hoofd op een plek waar het altijd donker zal blijven  |
|
nietmeer
|
*is happy to see that lentebriesje finally has started to learn... good boy! carry on now!*
And, its my Hill! |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
*BV ignored the silence rule... however lentebriesje forgivs her... for this time...* and now shush  otherwise ill learn you te respect my authority xD |
|
nietmeer
|
*laughs her f#cking Ass off... but doesnt say a thing... just points out the little sign at the bottom of the hill that says*
BadVibes's Hill |
|
nietmeer
|
*walks down hill to offer Lentebriesje a cup of tea.. want some dear?*
My Hill |
|
SilentGhost Senior lid
 WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
*zegt tgeen bv he er heeft iemand je record verbroken met je p*k schilderen wil jij dat even verbeteren* bv rent naar het doek dat bij hem thuis ligt en gaat als een gek tekeer met witte en blauwe ver |
|
nietmeer
|
*BV is een meisje, dus heeft geen P*K dus laat zich ook niet weglokken door dutchy* My Hill  |
|
SilentGhost Senior lid
 WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
das pech dan uhm heb je dreadlocks anders heb ik een ideetje dnek het niet dus he kijk een baby daar op die kliff My hill |
|
nietmeer
|
*red de baby, ruikt een poepluier dus drukt de baby in de handen van dutchy, die begint met 't kind rond te rennen... gelukkig wel mijn heuvel af*
My Hill |
|