king of the hill |
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
oke als jij het zegt  weer wat geleerd  zet ik nu scarface weer ffkes aan  begint net gezellig te worden met tony montana xD |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*komt als bomberman pinguin op de heuvel af, legt allemaal bommen neer en laat ze ontploffen* My hill  |
|
nietmeer
|
wil een foto van es maken, waardoor ze wegrend  my hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*is het zat dat er telkens foto's van haar gemaakt worden, en verandert dus in een vampier waardoor ze niet meer op de foto kan  . jaagt Bert weg door alleen maar mijn tanden te laten zien  * |
|
aymoney Senior lid WMRindex: 55 OTindex: 666 Wnplts: Assen
|
gooit knoflook op es de fles waardoor es de fles kijhard wegren my hill  jullie moeten de engelse versie een spelen   |
|
es-de-fles Erelid
|
*komt terug, en probeert aymoney te bijten. aymoney rent er vandoor  * |
|
SilentGhost Senior lid
 WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
|
|
lentebriesje Erelid
*belt buffy de vampire slayer* *es de fles's ass wordt keihard gekicked door buffy* *gaat samen met wat wiseguys schietoefening houden op dutchy en aymoney* (uiteraard overleden ze...  ) afsluitend met de wijze woorden -what is mine, stays mine- *blaast de smoke van geweerloop* my hill |
|
SilentGhost Senior lid
word vampier en bijt lentebriesje die nu in mijn camp zit en i kheb ook fles gebeten maar nu zijn mijn tanden afgebrokkeld lente en my hill |
|
nietmeer
|
*bouwt tripod na van war of the worlds * *kickt lentebriesje met dat ding van de heuvel af * * gaat in tripod op heuvel zitten * My Hill  |
|
es-de-fles Erelid
|
*stuurt bacterieen op Vena af waardoor haar Tripot uit elkaar valt en Vena van de heuvel afrolt* Mine  |
|
SilentGhost Senior lid
nope i kzat er nog altijd op my hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*gooit Dutchy van de heuvel af* nu niet meer  Mine  |
|
lentebriesje Erelid
stop es de fles in een fles en gooit de fles in de oceaan  my hill twijfel of ik nog stukje van wanted zal kijken of dat ik naar bedje ga  |
|
nietmeer
|
* geeft ES een klein duwtje... ze stond niet echt stevig dus rolt van de heuvel af* Gaat samen met Lentebriesje nog even Wanted kijken... je bent wel streng hoor!My.. eehhh our Hill
|
|
lentebriesje Erelid
Quote BadVibes: * geeft ES een klein duwtje... ze stond niet echt stevig dus rolt van de heuvel af*
My Hill jij was 4seconde later dus pas je berichtje aan |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Tikt op lentebriesje's schouder* Lentebriesje..., moet jij niet naar bed???  *Lentebriesje springt verschrikt op en rent naar huis toe*  My Hill and BadVibes.  |
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesje komt uitgerust en fris zijn heuveltje weer opclaimen* petertje met wallen onder zijn ogen dat als hij staat hij nog steeds me de wallen over de grond sleept taaid snel af want lentebriesje is in veel beter conditie xD my hill  nu ga ik eerst wat leren waarna ik verder ga met wanted kijken xD |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Komt aanlopen, ziet dat lentebriesje afwezig is*  My hill  |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
gooit een stuk zeep op de grond. iedereen kijkt verschrikt rond en besluit toch maar ergens anders heen te gaan.
"don't drop the soap!"
My hill |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Pleurt die zeep weg* Van mij!  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*MC gaat naar zijn lessen*  Mèn   |
|
lentebriesje Erelid
piest tegen boompjes rond heuvel en claimed de heuvel my terretorie  my hill xD |
|
aymoney Senior lid WMRindex: 55 OTindex: 666 Wnplts: Assen
|
likt de pies van de grond af en geeft over op lentebriesje my hill  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*schrijft iets op een blaadje* *ziet iedereen over mijn schouder heen kijken* *geeft een por naar achter* *ziet aymoney in elkaar duiken* *belt ambulance die aymoney en de rest meeneemt* my hill  |
|