king of the hill |
SilentGhost Senior lid
 WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
ik haat je weet je dat al? delen? nee? *bouwt nieuwe hill op bv's hoofd en speelt met de baby* |
|
nietmeer
|
* begint te huilen, ik ben nog nooit gehaat geweest, door alle tranen spoelt de heuvel op mijn hoofd weg, samen met Dutchy en zijn new born baby.....*
My Hill (zat ik nog op.. het was een hill op mijn hoofd.. nu niet meer dus) |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
amai *lentebriesje merkt op dat dutchy de stilte regel heeft gebroken....* *steekt het hoofd van dutchy in een kamelen reet* *begint te lachen als hij dutchy ziet spartelen met zen hoofd in een kamelen reet  * |
|
SilentGhost Senior lid
*schiet in de lach en verookrzaakt BulderAArdbeving iedereen weg + My hill |
|
nietmeer
|
*schiet ook acuut in de lach, veroorzaakt een tweede aardbeving waardoor de hill weer terug komt onder mijn voetjes... Slaat snel een hand voor haar mond, zodat Lentebriesje weer lekker verder kan leren*
My Hill |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Tikt BV Benny Hill Style My hill  |
|
lentebriesje Erelid
lentebriesje neemt pauze van het leren  vandaag gewoon geen goeie motivatie  zijn soms van die dagen en dan wil het gewoon niet... al heb ik wel men 5 lijsten afgemaakt |
|
nietmeer
|
*kickt Kpuc uit pure frustratie in haar PP zodat hij kan wijzen waar ze kan stemmen.. dit deed ik wel zachtjes, ik wil Lent natuurlijk niet storen he?*
MEE KPUC!!!!
My Hill |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*schiet katten met en bazooka tegen het hoofd van Badvibes, waardoor zij er af valt* van mij!  |
|
nietmeer
|
*is verward... katten met een bazookaa... loopt hoofdschuddend weg... mompelend.. ik snap er echt niets meer van... ik ga lentebriesje halen.... *
|
|
lentebriesje Erelid
*TADAAAAA* lentebriesje zal het even uitleggen we pakken als voorbeeldje even de klasieke bazooka  jowke? de druklading zit in het bazooka projectiel zelf.., de pijp is om te richten en om projectiel aan te tikken waardoor druklading ontbrand en projectiel begint aan zijn vlucht... dus conclusie.. tenzij je een aandrijflading in de reet van de kat hebt gestopt met een slaghoedje, de kat earodynamische vorm hebt gegeven zul je niet met kat en bazooka BV raken arya tis meer als een geweer en niet zoals een kanon.. *lentebriesje pakt de bazooka pijp van arya af en blijft net zolang met pijp op arya's hoofd tikken totdat ze wegrent  * |
|
nietmeer
|
*zit gelukkig naar mijn held Lentebriesje te kijken, applaudisseerd en roept, kijk, daarom is het goed dat je je huiswerkt maakt!!!*
Our Hill |
|
nietmeer
|
*vind het een beetje saai worden, alleen maar te kijken hoe briesje zijn engelse woordjes zit te stampen*
"Yes Yes Yes No No No My name is Lentebriesje"My Hill |
|
SilentGhost Senior lid
*plakt een briefje met kick me op bv zijn rug waarna hij door lentebriesje mmore en voogeltje gekicked word tot zijn kont blauw ziet en dat isn u pas eens grappig  |
|
lentebriesje Erelid
well it might be boring.. but in the end (hopefully) it will pay itself back there are only 3 phrases you need to know... ''yes, sir (or m'am -> amerika style xD)'' ''no, sir (or m'am)'' ''im sorry, sir (or m'am) red je het wel mee  en je moet lkkr bakkie koffie kunnen zetten  wat ik wel kan xD dus... waar haal ik mijn diploma xD |
|
lentebriesje Erelid
Quote Dutchy13: *plakt een briefje met kick me op bv zijn rug waarna hij door lentebriesje mmore en voogeltje gekicked word tot zijn kont blauw ziet en dat isn u pas eens grappig  learn your english son... and... well... there is a difference between sexes... you cant say he to a she... now apologize or ill stuff you head back in that camel's ars (irish  ) xD |
|
nietmeer
|
*kan yes sir, no sir and i'm sorry zeggen, zet een heerlijk bakje koffie dus red het wel in deze wereld...
BadVibes is alleen nog steeds geen kerel.. dus Dutchy, voor de 2e keer vandaag, en voor de 2e keer in dit topic FOUT!!!!
BV wordt dus niet gekickt, maar geroemd om haar heerlijke koffie en krijgt visite op haar hill, effe koffie zetten!*
My hill |
|
SilentGhost Senior lid
Oo xD ik ben nogal vergeet achtif dat is met HAAR xD naam xD maar terwijl juliie door mijn uitleg afgeleid worden pak ik me hill terug en zet the ring 2 op |
|
nietmeer
|
*pakt de ring 2 af, je gaat met je smeagol maar mooi ergens ander zitten... Kijkt erg streng, Dutchy is erg onder de indruk en kan niets anders doen dan met zijn filmpje een andere plek zoeken...*
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
*smeagol is smerig  * vies onderkruip bah ding  misschien moet dutchy zijn smaak toch naar iets vredigers zien op te krikken... pushing daisies of leuke high school films xD |
|
nietmeer
|
*zit naast Lente en schud haar hoofd... tssk tssk tssk  pushing Daisies? HIGH SCHOOL film??!! Wat soft...* Our Hill |
|
lentebriesje Erelid
ik kijk alles behalve horror... en scifi met monstertjes ed.. die zijn vies joh xD hou van happy ends  xD badguys butwipped en goodguys winnen  juej btw, pushing daisies ook gedload  die vertel stem maakt alles anders...  hoop dat er meer van dat soort series/films komen  <3 it |
|
nietmeer
|
Offtopic: ik kijk wel eens PD met mijn zusje, maar kan er geen hele film van aan hoor! *vind het wel fijn dat LB niet van horror houd.. kan ik tenminste rustig samen film met je kijken!* Our Hill |
|
lentebriesje Erelid
wat is PD?  |
|
nietmeer
|
pushing daysies? |
|