king of the hill |
aymoney Senior lid WMRindex: 55 OTindex: 666 Wnplts: Assen
|
rijdt de ambulance terug vol met wapens pak een atoombom gooi die op de berg waar david van hermelen staat hij is nu dood maar de berg is weg dus my hole  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*laat helicopter komen, die zand uitstrooit over aymoney, waardoor ook direct een berg ontstaat* *ziet aymoney sputterend en naar adem happend naar boven komen* *bind aymoney vast aan touw helicopter, die niets vermoed en gewoon wegvliegt mey aymoney schreeuwend eronder* my hill  |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
Offtopic:  David van Hermelen  |
|
aymoney Senior lid WMRindex: 55 OTindex: 666 Wnplts: Assen
|
verandert in een spook gaat naar david van harmelen gaat in zijn lichaam zitten pakt een mes en snijd zijn ballen er af gooit die weg gaat uit jouw lichaam jij ziet mij en je ballen vederop je rent kijhard weg my hill   |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
@aymoney: lekker sadistisch van je   belt de ghostbusters en die vangen aymoney en word weggestopt. my hill  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*Tovert Demion om in een Postduif, en stuurt hem weg met een briefje naar Timboektoe* Mine  |
|
nietmeer
|
*stuurt es terug naar zweinstein om haar opleiding af te maken*  my hill  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
*blaast op zijn magische fluitje* *grond breekt open* *Zerberus komt naar boven* *bijt zich vast in the ghost* *fluit nog een keer* *Zerberus verdwijnt weer, neemt the ghost met zich mee, en gat sluit zich weer* mijn hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*jat het magische fluitje en gebruikt het tegen lentebriesje. ziet lentebriesje in de grond verdwijnen* *gooit ook een stok kaarten in het gat* kan je samen met Demion onder de grond kaarten  ! Mine  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Steekt een bloemetje in brand* *Es kan hier niet tegen en gaat het bloemetje begraven* Mine  |
|
nietmeer
|
*ziet caster medelijden krijgen met es zodat caster haar gaat troosten*  mine  |
|
lentebriesje Erelid
*wint potje poker van de duivel: inzet, terug naar aarde en es de fles eeuwig vagevuur  * *poef, lentebriesje weer op aarde* *stelletje knekkels ontvoeren es de fles de diepte in* heeft de kaarten meegenomen voor geval mocht esje zelf vrij willen pokeren... my hill  |
|
es-de-fles Erelid
|
*heeft een verband gesloten met de duivel, mijn ziel ruilen tegen die van lentebriesje en the-ghost. ghost en lentebriesje worden meegenomen naar de hell  * My Hill  |
|
lentebriesje Erelid
*duivel houd zijn woord niet omdat blijkt dat es de fles ziel al eerder heeft verkocht* *duivel zet tijd terug*
still, my hill xD |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
Er komt in plaats van een lentebriesje een herstwind opsteken. blaas lentebriesje van de heuvel af
my hill |
|
lentebriesje Erelid
*demion krijgt verkoudheidje van gure herfstwind en gaat ziek thuis in bed liggen* zomer is windstil en te heet lente is lkkr warm met een fris briesje, lente is perfect  my hill  |
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesje slaat lentebriesje op zijn hoofd als hij even niet oplet* *rolt hem in een tapijt* *dumpt hem in een kofferbak* *en haalt hem door een schredder* ''dat zal hem leren'' my hill beetje kansloos maar niemnd wil me heuvel stelen |
|
nietmeer
|
*rent de heuvel op.. NIET DOOR DE SCHREDDER!!!! red Lente nog net op tijd om samen van het uitzicht te kunnen genieten*
Our Hill |
|
lentebriesje Erelid
 ik wou net mijn slechte kant door de schredder halen... rare variant op shizofrenie xD anyways, nu ben ik dus wel weer deels  xD heb net ''the lives of others'' gekeken  eind is goed, maar begin / middenstuk is lange zit  |
|
Droomster Erelid
 WMRindex: 960 OTindex: 2.728 T |
Komt BV en Lentebriesje uitnodigen voor het grote huwelijk tussen Banaal en Droomster... Zij gaan zich omkleden (gratis drank deed het hem  ) My hill |
|
lentebriesje Erelid
 zijn er leuke bruidsmeisjes op de party  ? |
|
nietmeer
|
#geeft lent een draai om zijn oren... Niks bruidsmeisjes... Je bent hier met mij... Beetje respect voor mij hoor! # our hill... |
|
lentebriesje Erelid
Quote BadVibes: #geeft lent een draai om zijn oren... Niks bruidsmeisjes... Je bent hier met mij... Beetje respect voor mij hoor! # our hill... oke dan delen we ze  *grapje xD* *wordt in elkaar getimmerd door BV* denk dat ik mijn lesje wel geleerd heb  spaar mijn leven |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Loopt de heuvel op naar lentebriesje en spuit achter me siliconenspray. Aangekomen bij lentebriesje, gaat achter hem staan en geeft een duwtje waardoor lentebriesje als de gezwinde spoed omlaag glijd.  * Mine and BadVibes Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Besluit Peter en BadVibes een lesje te leren dat ze niet snel zullen vergeten. Hij sluit ze op in het filmtheater van de Satellite of Love en dwingt ze de film "Hobgoblins" te zien. De twee raken hier zo door getraumatiseerd dat ze in therapie moeten.   My Hill |
|