king of the hill |
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*gaat naast Ron zitten peinzen* *boink* Makker, dit is vals spel, dit zijn heuvlen die een man niet graag wegjaagt  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
* Komt met een corset van staalkabels om die Twee in te snoeren* *Ontwapend rent BV de heuvel af* Ours, Kpuccie   |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
euhm, ik volg het niet meer
i need explanation |
|
RonHunter
Oud Moderator
*Stuurt lentebriesje met een kluitje het riet in* Still ours  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
|
|
RonHunter
Oud Moderator
*Gaat op zoek naar bondgenoten en vraagt Es op de koffie* Eendracht maakt macht  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*Wijst RonHunter op het feit dat dit het King of the hill topic is en geen kings of the hill  * *RonHunter druipt beschaamd af* My hill  |
|
nietmeer
|
*hey, handig zo'n corset... ik kan ineens een kortere draai maken! Ron en Kpuc schieten in de lach en vallen achterover van de heuvel, in hun val sleuren ze berniew en Es mee*
My Hill |
|
RonHunter
Oud Moderator
* Kan van de lach niet in z'n broek piesen want geesten dragen geen broeken *  |
|
es-de-fles Erelid
|
*maakt een scheur in Badvibes corset waardoor ze een nieuwe moet kopen* Mine  |
|
nietmeer
|
*heeft jaren zonder gelopen dus kan na deze 30 minuten met ook wel weeer zonder hoor! Es baalt hiervan en gaat een nieuw argument bedenken*
My Hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*geeft BV drie bakken koffie, zij drinkt ze op. vertelt na de koffie dat drie bakken koffie per dag zorgen dat haar 'heuvels' kleiner worden. BV rent er gillend van door om ze op te meten en de koffie uit te kotsen* Mine  edit: het is onderzocht door een paar wetenschappers  |
|
nietmeer
|
 *bedreigt Es zo dat ze de heuvel afrent  * my hill  |
|
es-de-fles Erelid
|
*rent zo hard dat ze om de wereld rent in een paar seconden en Jersan van achteren omver rent. gaat daarna rondjes op de heuvel rennen* Mine  |
|
nietmeer
|
*tilt iedereen met de force van de heuvel af* mine  |
|
es-de-fles Erelid
|
*stuurt ghost naar het spoorwegmuseum* Mine  |
|
RonHunter
Oud Moderator
* Bedenkt net een geniaal plan om de heuvel voor eens en voor altijd in zijn bezit te krijgen*  |
|
es-de-fles Erelid
|
*schiet Ron alvast weg met mijn katapult* still mine  |
|
nietmeer
|
*is blij met dit onderzoek van Es, want BV drinkt al meer dan 3 bakken koffie per dag... wie weet wat er dus aan de hand was geweest als ik dit niet gedaan had!!! Wil Es een knuffel geven maar smoort haar per ongeluk... ach gossie...dooie es!*
My Hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*is nog steeds een (speciale) vampier, dus kan niet dood  hypnotiseert BV en stuurt haar weg om een zandkorrel in de vorm van mijn hoofd te gaan zoeken* die zien we niet gauw terug  Mine  |
|
nietmeer
|
*vind es dr hoofd op een zandkorrel lijken dus heeft al snel een hele zandbak vol.. Es gaat kennis maken met haar dubbelgangers...
Die zien we voorlopig niet terug!*
Mine! |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Access granted to the hill by BadVibes* Mine!  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
niveau daalt met de minuut hier xD maar wel komisch  mag ik bijop de hill? |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Nee  Still Mine  |
|
es-de-fles Erelid
|
welk niveau?  *hypnotiseert MC, hij laat mij op de hill en MC zorgt ervoor dat alle aanvallers op afstand blijven* Ours  |
|