king of the hill |
nietmeer
|
 *geeft Kpuck een giga TIDB wegens zoveel ongewenste intimiteit, hij kruipt weg* My Hill |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
* Haalt de dopjes van die Twee zodat BV wegvliegt als een ballon die snel leeg loopt * My Hill  |
|
nietmeer
|
*zag niet dat ik met een grote boobg weer terug kwam en ronH van de hill af wapper... *
ZO, my Hill! |
|
RonHunter
Oud Moderator
* Heeft BV op zijn vriendenlijst gezet *  *If you can't beat her join her*  Our Hill??????  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Grinzz  Ben ik even blij met mijn verse tok  Je ne parle pas de Francais *wijst Ron en BV op een zonovergoten strand met dito stoelen en koelkastje met lekkers daar op t strand* Mine  |
|
RonHunter
Oud Moderator
* Belt Kpuc vanuit zijn luiestrandstoel op met de mededeling dat zijn REFOhok in brand staat *   Our Hill again  |
|
nietmeer
|
Gaat samen met ROnH maar eens heerlijk van het strand, zon en de coctails genieten... op de hill....
Our Hill |
|
Meissie32 Erelid
 WMRindex: 20 OTindex: 3.965
|
meissie doet stiekum heeeeel veeeel alcohol in de coctails.. BV en Ron vallen stomdronken in slaap.. Meissie gaat lekker op de heuvel zitten, roept haar aanstaande man om samen een lekker glaasje champagne te drinken.  My Hill  |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Helaas voor Meissie en haar toekomstige man was de champagne niet goed en moeten ze naar het ziekenhuis om de maag leeg te laten pompen.
Intussen komt Madarian de verlaten heuvel op en claimt deze.
My hill. |
|
nietmeer
|
*roept Madarian... wil je mijn nieuwe zwaard zien (aangezien ik een vrouw ben is dit geen dubbelzinnig getinte opmerking) Madarian komt aanrennen, struikelt over mijn uitgestoken linkervoet, rolt de heuvel af...* My Hill |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
loopt heuvel op, groet BV, en gaat mini bar leeg drinken die BV en RonH der neer hadden gezet  awoooj xD |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
*Gaat naar de rand van het universum en veranderd daar in pure energie. Keert in deze vorm terug naar de heuvel. Daar ik nu onkwetsbaar ben kan lentebriesje niets anders doen dan vluchten.*
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
euhm tom... ik heb niet geleidend pak aan  lacht tom servo in zijn gezicht uit my hill my hill, na na nana na xD |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Sleurt lentebriesje mee de ruimte in en gooit hem in een zwart gat.
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
pssst tom servo.. elektriciteit heeft toch geen massa... je kunt me niet meetrekken...
en je kunt ook geen heuvel bezitten als zijnde van elektriciteit.. dus misschien moet je weer ff terug blippen naar mens xD
still my hill |
|
nietmeer
|
*Als een wervelwind raas ik over de berg, zodat iedereen die er op stond, nu er af zijn gewaaid  * My hill and tornado  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
"Tazzie ... je eten staat klaar 100 km verderop!"
* ziet Taz weer wegrazen *
My hill |
|
nietmeer
|
# Geeft emmertje mond op mond... Die stamelt... Maar... Er was niets met me aan de hand... Du verlaat verward de heuvel #
my hill |
|
emmertje
Oudgediende
|
* Gaat daarna weer terug die heuvel op, want eigenlijk was die mond op mond best wel een leuke ervaring ... voor herhaling vatbaar dus!  * our hill |
|
nietmeer
|
 oh? # bloost... Eeh ik geloof dat dat niet de bedoeling was...,# |
|
nietmeer
|
*stuurt BV en Emmertje de heuvel af* dat mogen jullie ergens anders gaan doen  my hill  |
|
nietmeer
|
* loopt stampvoetend de heuvel op... waarom wordt ik toch steeds in deze promiscue situaties gezet?! (of manoevreer ik mijzelf hierin...) Stuurt Jersan naar bed*
My hill |
|
emmertje
Oudgediende
|
* Loopt BV achterna, en duwt haar van de heuvel en zegt: "niet de bedoeling? Dan moet je daar niet mee beginnen!" * Lekker puh! My hill  |
|
nietmeer
|
* draait zich om naar Emmertje... zohoo jij bent lichtgeraakt... gaat nog een keer op zijn tenen staan*
My Hill (maar je mag best bij me komen zitten hoor! |
|
emmertje
Oudgediende
|
Au, nu heb ik helemaal grote tenen, nu je ze geplet hebt!  Daar moet dus een kusje op!  *Gaat naast BV zitten* Our hill |
|