king of the hill |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Peter en Badvibes weten dat Tom-Servo vandaag jarig is, dus geven ze hem de heuvel kado.
My Hill |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*toogt met een samovar en drumcook naar boven, maakt een vuurtje en hopla, Kafa Turka, de gamba's voor bij t fris knijnevoer worden gevangen, zo, tijd voor een weekends glas Travarica en een zwaar shegje* Today, everyones hill, partyhardy  |
|
aymoney Senior lid WMRindex: 55 OTindex: 666 Wnplts: Assen
|
party is over *vuurt bazooka op iedereen op de heuvel my hole  |
|
Mister D. Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 365
|
*drukt op een knopje, haalt een hendel over en zapt iedereen naar een andere dimensie |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*komt naar binnen lopen en merkt dat Mister D de hill vergeten is the claimen* Mine  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
*steekt pablo's hoofd in kamele kont* *schenkt heuvel aan de jarige job, tom servo* niet mijn hill maar ik ga me wel lkkr volvrete met taart  |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
*bakt een grote chocoladetaart en lokt tom servo de heuvel af* Mine  |
|
nietmeer
|
*zag dat nightwolf ook al een aardige hap van de choco taart heeft gegeten... hey moet jij niet een stukje hardlopen? *wijst op nightwolf haar vetrolletje* Night begint meteen te joggen... weg van de heuvel..* My Hill !!  |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
*jogt het rolletje eraf en gooit de chocoladeslagroom die ze over had over Badvibes heen* en jij mag wel eens douchen  mine  |
|
lentebriesje Erelid
*gooid emmertje snot over nigtwolf* wie moest er douchen? my hill  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Waait natuurlijk harder dan lentebriesje* Van mij!  |
|
nietmeer
|
*plaatst windschermen  * my hill  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
* lust wel gebraden eend * Jersan vlucht van de heuvel My hill  |
|
nietmeer
|
*smelt Emmertjes plastic om en laat het wegstromen  * my hill  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Heb je wel eens Terminator 3 gezien? Zoiets kan ik ook  Jersan wordt bang en vlucht weer ... My hill |
|
lentebriesje Erelid
*huurt superman in* *emmertje wordt meegenomen naar kweenie waarheen* anyways my hill veroverde heuvel als eerste wintertijd  whooooooo xD schouderklopje aan mezelf xD |
|
nietmeer
|
*komt voor de verandering een keer 's nachts rondspoken waardoor iedereen bang wordt en weggaat*  van mij @lentebriesje, wintertijd begint pas om 3 uur  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Spoken boeken alleen maar succes bij degenen die daar vatbaar voor zijn, dus niet bij mij  Ghost raakt er zo van gefrustreerd, dat hij maar besluit weer te vertrekken. My hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
*laat PW koken voor de koningin  * my hill  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*stuurt jersan/superdonald weg om het pakhuis van dagobert te gaan bewaken.* van mij!  |
|
nietmeer
|
Het huis moet nog gestofzuigd worden, doe jij dat maar even, Arya.
My Hill! |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*Gaat braaf heuvel stofzuigen, om daarna met thee en koekjes de heuvel op te komen* Papa ook thee en koekje?  |
|
nietmeer
|
Lekker, ga je even de suiker halen? die ben je vergeten  My hill |
|