king of the hill |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
* loopt naar de twee tortelduifjes en zegt: "kunnen jullie dat ook privé doen?", waarna Peter en BadVibes elders gaan knuffelen *
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
*Komt met zijn Satellite of Love-robot terug naar de heuvel. Gooit emmertje eraf en tilt de heuvel hoog de lucht in zodat niemand er meer bij kan.*
My Hill |
|
nietmeer
|
*heeft vliegangst  * still Tom-Servo's hill  |
|
nietmeer
|
* stuurt PW naar de hill, door de vlinders in zijn buik vliegt hij hoger dan hoog en pakt de hill af van Tom... PW brengt de heuvel naar beneden, zet 'm voor mijn voeten en tilt mij naar de top*
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
*trained rode mieren om BV te achtervolgen* *BV gaat op zoek naar een groot meer om van mieren af te komen* my hill  |
|
nietmeer
|
*na een heerlijk rondje door het meer te hebben gezwommen klim ik de heuvel weer op... Helaas, t-shirt nog nat... Lentebriesje weet niet waar hij moet kijken, en begint enorm te blozen... om van deze hittegolf af te komen springt Lente zelf maar in het meer*
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
*het meer verdampt door alle hitte* *het gaat hozen (water komt immers ok weer terug he* *BV spoelt van de heuvel af* my hill  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Stampvoet lentebriesje de heuvel af* Van mij.  |
|
nietmeer
|
* gaat op onderzoek uit naar de oorzaak van deze laatste aardbeving.. Hey... het was M-Cyclone, de stamgast... Geeft MC een boekje van de stamgasten, MC gaat lezen, ligt helemaal in een deuk en rolt van het lachen de heuvel af, het nieuwe, net volgeregende meer in.*
My Hill |
|
M-Cyclone Oudgediende
*Geeft BadVibes een boekje van Eugene, waardoor zij al WilcO's strip van de dag blogs van 2 weken vooruit al kent. BadVibes is zo overstuur dat zij de heuvel afrent* My Hill.  |
|
lentebriesje Erelid
*blaast cyclone weg* my hill  |
|
M-Cyclone Oudgediende
*Dat is onmogelijk voor een lentebriesje, waardoor ik terugkom* My hill.  |
|
lentebriesje Erelid
Quote M-Cyclone: *Dat is onmogelijk voor een lentebriesje, waardoor ik terugkom* My hill.  cyclone heeft verkeerd beeld van briesje... briesje is heeeeeeeeeeeeel erg sterk  vol met gebakken lucht  blaast cyclone opnieuw weg |
|
M-Cyclone Oudgediende
*Frituurt de gebakken lucht van briesje* My Hill.  |
|
lentebriesje Erelid
*geeft cyclone een luchtig toetje* vol met gebakken lucht.. cyclone stijgt op door warmte
my hill |
|
nietmeer
|
zegt dat Lentebriesje's kanarie op sterven ligt  , waarop hij meteen huilend naar huis rent. I'm the king of the hill! |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
demion zorgt voor een revolutie en mutsie word afgezet door het volk. ze maken Demion king of the hill my hill  |
|
nietmeer
|
*wijst demion op het feit dat er geen volk op de hill is, Demion rent terug naar de psychiatrische afdeling omdat zijn waanbeelden weer terug zijn*
My Hill |
|
nietmeer
|
Koopt de Hill van W.Bush, en krijgt de eigendomsakte My Hill again!  |
|
nietmeer
|
*slaat Mutsie met een ouwe krant om zijn oren zodat zijn mutsie af vliegt... #klap# deze Hill #klap# is niet #klap# van iemand! #dubbele klap# Daarom strijden wij erom!! #final klap# Mutsie duizeld de heuvel af*
My hill |
|
nietmeer
|
schakeld de deurwaarder in, die BV er op wijst dat hij met zn reet van MIJN berg af moet, die weigerd en wordt opgesloten voor de komende 28 jaar  MY HILL!  |
|
nietmeer
|
*deurwaarder was op zoek naar mijnheer Vibes... die bestaat niet  * My Hill  |
|
nietmeer
|
Ik heb connecties, ik bel Cupido, die een pijl in BV's Kont schiet, BV ziet als eerste een muis, die hij achtervolgt. maar de muis is bang voor hem en vlucht.
My hill |
|
nietmeer
|
*BV is een meisje, dus al dat gel*l over een mannelijke BV slaat duidelijk niet op mij... Laat Mutsie in zijn waan-droom-wereldje en nestelt zich met een kopje thee en een goed boek boven op de heuvel*
My Hill |
|
nietmeer
|
*Cupido is ook gewapend tegen Vrouwelijke personen* en schiet nog een keer, BV wordt hopeloos verliefd op een vogel, die net weg vliegt. BV probeert HEM achterna te vliegen, maar valt te pletter op de grond My hill!  |
|