king of the hill |
nietmeer
|
Gaat aan de andere kant zitten met De Beproeving in zijn handen Ook goed boek  Our hill? |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ik vind van wel  *gooit lentebries er af, die door het twijfelen niet kan kiezen welk boek die wil* inderdaad our hill  |
|
nietmeer
|
*Gaat lezen*
Still our hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
*Is uitgejaagd, en kent nu de details van veel PP's. Ziet dat Arya blijkbaar van "twilight" houdt, en stuurt hem en Muaddhib daarom naar de "Twilight Zone".*  My Hill |
|
nietmeer
|
Komt terug uit te twilight-zone, en trapt Tom er naartoe
Arya is geen hem.... (toch niet goed gekeken op de profielen...)
Our hill! |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
twilight onderwerp? genre? hup hpu, promoten dan....
de beproeving? onderwerp? genre? promoten...
*maakt maudhib drugs verslaafd en hij krijgt pas weer shotje als hij netjes heuvel aan mij geeft*
my hill |
|
nietmeer
|
*Gaat cold turkey, en blijft op de heuvel zitten*
M... M... My... Hi... hi.. Hill.....
*Shake Shake* |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
*gaat onderaan de hill staan met shotje en huurt pool in om hem verslaafd te houden*
my hill |
|
Arya Oudgediende
|
waarom is arya nu altijd een hij  *schopt lentebries er af omdat deze de fout ook al eens heeft gemaakt* MY hill!  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
* Arya is zo boos dat ze zich makkelijk laat overrompelen * My Hill   |
|
nietmeer
|
Komt met een ijzeren wilskracht terug uit het afkickcentrum, en kijkt Ronhunter de heuvel af
My hill! |
|
Arya Oudgediende
|
*word woedend op ronhunter en zorgt dat hij zo snel mogelijk wegrent voor een briesende kleuter*
ik zei dus, van MIJ! |
|
nietmeer
|
*Neemt Arya op schoot, en gaat verhaaltjes vertellen over iemand op een heuvel, waardoor ze rustig wordt*
Our hill! |
|
nietmeer
|
*doe alsof ik een irritante toerist ben, en jaag Arya weg met mijn vragen warop Muaddhib erachteraan rent*
My hill, But where is it excactly? |
|
nietmeer
|
 *kickt met de liefdeskracht van zichzelf met zn ouders iedereen van de heuvel die er staat* OUR hill |
|
nietmeer
|
*Gelukkig zit ik  * Our Hill  |
|
nietmeer
|
*stuurt mentaal vervelende teksten naar Mutsie, waarop die radiografisch bestuurd wegloopt*
My hill, i gues
BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ |
|
nietmeer
|
*maar mutsie heeft zn ouders om zich heen, die hem beschermen, dus heeft dit geen effect
**loving my parents**
OUR hill |
|
Arya Oudgediende
|
*gaat snel weer bij papa op schoot zitten na de toerist de weg te hebben verteld* our hill!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Tilt Muaddhib op en zet hem beneden aan The Hill*  Our Hill.  |
|
nietmeer
|
ha pappa!  |
|
nietmeer
|
*Komt terug als boze toerist omdat ik erachter kwam dat jullie een heel andere taal spraken waarop iedereen verveelt weggaat*
*my hill!* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 * Trekt zwaard en daniel rent weg*  OUR HILL  Hey zoon.  |
|
Arya Oudgediende
|
*stuurt PW terug naar zijn fornuis, omdat hij zijn kind? moet leren koken* *zet een 'verboden voor toeristen' bord neer* My hill!  |
|
nietmeer
|
*Tilt PW op, en breekt zijn rug....;)* *laat PW op Daniel vallen* "Dat gaat niet werken..." *Blijft gebroken op de heuvel liggen* But it actually is my hill  |
|