king of the hill |
nietmeer
|
*gelukkig val ik op Mutsie, die zijn nek breekt*
My Hill |
|
nietmeer
|
*maar mutsie stond al op de berg en zag hoe BV te pletter viel, zag er goed uit  * My hill |
|
nietmeer
|
*schud nee tssk tssk tssk  omdat mutsie niet heeft gezien dat BV bovenop hem viel en hij zijn nek heeft gebroken... arme mutsie, hallucineert helemaal van de pijn... Ambulance komt mutsie ophalen en brengt hem naar het ziekenhuis.. vibes zwaait, dag mutsie Daag... DAA HAAAG!!!* My  Hill |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
MIB (men in black) komt en flits al jullie gedachte leeg.
my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Pakt de neuralizer van de MIB af en flitst ook Demion's gedachten leeg.
My Hill |
|
nietmeer
|
*komt net uit het ziekenhuis en is weer helemaal de oude* gooit een vat zoutzuur over tom-servo heen, die langzaam wegbrand.
My Hill
(ik ga zo toch maar eens naar school, fijne dag nog;)) |
|
nietmeer
|
*zwaait mutsie uit: dag hoor! en bedankt voor het overdragen van de heuvel! het was nog nooit zo makkelijk!!! *
My Hill |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*tijdens het zwaaien ziet BV dat mutsie haarzijn tas vergeten is! BV is zo lief om haar zijn tas te gaan brengen* My Hill  |
|
nietmeer
|
*wijst Es op het feit dat Mutsie een man is, Es rent achter Mutsie aan om haar excuses te maken*
My Hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*gooit Bv op een vuilnishoop en vertelt haar dat dit de nieuwe heuvel is. Bv blijft op de hoop zitten, waardoor ik de heuvel kan inpikken  * Mine  |
|
nietmeer
|
*vind het toch wat onaangenaam rieken op deze heuvel, krijgt heimwee en trekt naar de heuvel terug... Es gaat zwaar over haar nek van de meur om mij heen (ik ruik het zelf niet meer) en rent heel hard, heel ver, weg!*
My Hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*komt terug met een grote emmer met sop en water, gooit de emmer over Bv heen. Bv is nat en koud en rent weg om nieuwe kleding te halen* Mine  |
|
nietmeer
|
*Klimt de heuvel op in haar splinternieuwe outfit. Es kijkt vol bewondering naar de prachtige kleuren en snit en wil ook nieuwe kleren... Es moet dus eerst veel werken om veel geld bijelkaar te sparen, en daarna lekker shoppen... is dus voorlopig wel een paar weken zoet!  * My Hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*Bv weet niet dat ik pas al ben wezen shoppen, en ik kom terug met mijn pas gekochte super mooie feest outfit!  Bv gaat snel weg om nog mooiere kleding te kopen, maar de winkels zijn dicht omdat er zogenaamd een inbreker rond loopt  * Mine  |
|
nietmeer
|
*dan ben ik dus snel terug... met een lekker ijsje... BV zwaait het ijsje voor es heen en weer, die is bang dat er druppels op haar nieuwe outfit zullen vallen en begint hysterisch te gillen... Es loopt achteruit... verder en verder... en stapt op de zoom van haar feestjurkje... die scheurt en terwijl es van de heuvel af valt, jankend en jammerend wegens haar geruineerde kleding eet BV heerlijk het ijsje op... HMMMMM*
My Hill |
|
Demion Oudgediende
|
Demion start zijn eigen BV op ,Demion BV, op de heuvel. vervolgens koopt hij BV op  ontslaat Badvibes. My hill |
|
nietmeer
|
*nu BV werkeloos is maar wel een uitkering ontvangt omdat ze ontslagen is zonder reden, heeft ze NOG meer tijd om de heuvel te bevechten...
Zoveel logica, daar kan Demion niet tegenop... en hij verlaat de heuvel*
My hill |
|
Demion Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
*glimlacht  dank Demion* My hill |
|
nietmeer
|
*kijkt onrustig om zich heen, ik zit nu al meer dan een uur op de hill zonder aanvallers... voelt toch wel eng... * My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Quote mutsie: gooit een vat zoutzuur over tom-servo heen, die langzaam wegbrand.
Werd net op tijd aan de kant geduwd door een van zijn dubbelgangers zodat die wegsmolt. Ik heb er nu nog 295 over. Laat BadVibes expres ongestoord op de heuvel zitten zodat die steeds meer paranoïde wordt. Sluipt de heuvel op en tikt BadVibes op de schouder. Deze is nu zo gespannen dat ze schreeuwend de heuvel afstormt. My Hill |
|
nietmeer
|
TOM!! HIJ ??!! HIJ??!!!
*wijst tom fijntjes op haar PP, ik heb al vaak genoeg geflasht, dat doe ik dus niet meer. Tom gaat op PP jacht...*
My Hill
Edit: mooi ge-edit! |
|
nietmeer
|
wijst BV op het feit dat zei een Dame is, en dus geen KING of the hill kan zijn Teleurgesteld geeft ze mij gelijk en gaat zoeken naar een eigen berg: Queen of hill My hill  |
|
nietmeer
|
*grijpt Mutsie bij zijn stropdas... tilt hem een stukje op en sist: ik heb nooit King gezegd.. ik heb gewoon MY HILL geclaimt! Mutsie is onder de indruk van zoveel aggressie in een vrouwenblik dat hij afdruipt*
My HILL! |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*stuurt Badvibes terug naar haar man* van mij!  |
|