king of the hill |
nietmeer
|
*komt terug met een kaart, waarop Mutsie en Muad Snel wegrennen en zich achter papa verschuilen, waardoor ze naar beneden vallen* My hill!!!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 * Gaat kokkerellen en Arya en de anderen volgen hun neus, terwijl de familie weer op THE HILL plaatsneemt.*  OUR HILL |
|
nietmeer
|
* vertelt door middel van de kaart dat er een betere plaats is om op te picknicken, en laat iedereen afdruipen, waarna ik het bord verbrand*
my hill, still
and a fire |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Nee daniel, ik sta beneden bij de heuvel terwijl de familie boven is.  STILL OUR HILL.  |
|
nietmeer
|
mag ik het vuur houden? |
|
nietmeer
|
*gaat naar de politie met een klacht en laat de hele familie verwijderen vanwege geluidsoverlast*
My hill, Your jail
sorry voor de dubbelpost |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
* Laat met behulp van de M.E. de heuvel en omgeving schoonvegen van gespuis, toeristen en koks  * Mine again  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*rent heuvel op en gaat gewoon op Daniel zitten* mijn daniel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Dient een klacht in wegens laster door daniel. Daniel wordt gearresteerd en gevangen gezet*  *Neemt met familie weer de heuvel in*  Onze heuvel.  *Gooit een kluif naar beneden en RonHunter gaat erachteraan.*  *Geeft aan Arya een cocktail die ze opdrinkt, vervolgens rolt ze dronken de heuvel af*  |
|
nietmeer
|
*gaat in de gevangenis zo klagen dat de cipiers me vrijlaten en mee gaan helpen om de familie op te schorten*
My hill |
|
Arya Oudgediende
|
*staat tussen de vreemde familie op de heuvel* Mijn heuvel?  |
|
nietmeer
|
*laat Arya ook meenemen door de vreemde familie, waarna ze de avond van hun leven hebben, maar niet op de hill.*
My HILL!! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 * Duwt Arya ertussenuit. En wijst naar haar man die verdwaast rondloopt. Arya gaat naar haar maan toe. *   Onze heuvel.  *Loopt per ongeluk over daniel's voet heen waardoor die staat te hinkelen, struikelt en valt naar beneden.* |
|
nietmeer
|
*Weet het niet meer, loopt de heuvel op, en stelt zich voor*
Hey Peter, ik ben Muad, vind je het erg als ik erbij kom zitten?
Our hill? |
|
nietmeer
|
* belt een helikopter, die neerstort op de heuvel waardoor de familie geschrokken en getraumatiseerd afgevoerd word naar een ziekenhuis. (en de rest ook)*
my hill with a gap |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Snif* |
|
nietmeer
|
*Komt uit het ziekenhuis, waarbij ze perongeluk een kanibalen-brein hebben geïnstalleerd* *Roosterd Daniel, en eet hem op*
My hill! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Geeft aan Muaddhib een schaal, die eet de inhoud op en rent met brandende mond weg om het te blussen.*  Our Hill |
|
nietmeer
|
*Gooit een fiks glas melk achterover, en kijkt taxerend naar PW* *klik* *Kanibalenbrein uitgeschakeld* *Rent de heuvel op, en omhelst PW*
Our Hill? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Heeft het gesmaakt???  |
|
nietmeer
|
Nee, maar het heeft me wel van die mensen-eet-gedachtes afgebracht  Our Hill? |
|
nietmeer
|
Gooit muaddhib en PW op de barbeque en eet ze op My Hill  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
* Stuurt de SmaakPolitie bij PW langs die hem meteen afvoeren, laat ook gelijk dat banale mannetje verwijderen  * Mine  |
|
Arya Oudgediende
|
PAPAAAAAAA!!!!  *Pakt hamer en ramt Banaal vol op zijn kop* My hill!  |
|
nietmeer
|
*neemt als geest lichaam van Muaddhib over, en gaat als een beest om zich heen slaan.*
My body and Hill! |
|