king of the hill |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 * Maakt een vredespijp met eigen kweek. *  Rook eerst deze maar eens. *Neemt een paar halen van de pijp en paast de pijp door aan Muaddhib*  |
|
nietmeer
|
* belt de luchtmacht voor een airstike op de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
*ik zit nog in dat lichaam, en gooi de pijp in PW's oog, waarna hij huilend van de berg af struikeld*
My hill!*ziet Banaals Vliegtuigen aankomen, en seint ze om te landen, waarna ze op de heuvel neerstorten*
My hill again |
|
nietmeer
|
@ Daniel, our hill? |
|
nietmeer
|
Quote Banaal: @ Daniel, our hill? nee ^ | |
|
nietmeer
|
Hey! Ik ga m'n lijf niet delen met 3 personen hoor! *Trapt Daniel's geest uit zijn lijf* My body!, and my hill  *Sleept met veel pijn en moeite PW weer terug de heuvel op* Arya! Kom je? Our hill! |
|
nietmeer
|
* pakt een kettingzaag en begint wild om zich heen te zwiepen, waardoor iedereen in bloederige hoopjes veranderen *
My hill |
|
nietmeer
|
* voert Ritueel uit waardoor ik uit de stukjes van anderen weer een lijf heb, en laat de kettingzaag van banaal mijn arm worden*
My body!
*Begint in te hakken op Banaal, waardoor hij met een afgehakte arm naar beneden struikelt, op Muad en PW die net boven waren*
my hill
P.S.; Bowlen! |
|
nietmeer
|
* Roept God op om dat gedrocht naar de hel te sturen *
My hill
en een nieuwe arm aan te laten zetten |
|
nietmeer
|
* koopt god om met een computerspelletje, en gaat naar beneden met een bevel voor Banaal om weg te gaan, van god*
my hill!
*Waarop er een vreselijk onweer uitbarst die Banaal raakt* |
|
nietmeer
|
* sluip weer stiekempjes de heuvel up en ramt een zilveren mes in daniels rug en duwt hem al brandend de heuvel af *
My Hill |
|
nietmeer
|
*Ga weer naar god, waar ik dreig hem het computer spelletje af te pakken, als hij niet Banaal persoonlijk op komt halen, en laat Banaal in een gevangenis in de hemel opsluiten*
my hill! |
|
nietmeer
|
* geeft god een bijbehorende spelcomputer en vliegt met een komeet recht op de heuvel af *
My hill, of Krater ondertussen |
|
nietmeer
|
*Gaat dit keer naar de duivel en vraagt of hij de krater kan laten opbranden, met Banaal er nog op, waarop Banaal verbrandt en naar het Ziekenhuis wordt getransporteerd. Laat ondertussen weer een nieuwe hill ontstaan.*
My hill |
|
nietmeer
|
* belt de brandweer om de vlammen te doven en spuit Daniel de heuvel af *
My hill |
|
nietmeer
|
*Maakt ergens anders een ander vuur waarop de spuitgasten meteen daar verdergaan, en gaat weer op de heuvel zitten om te genieten van het geluid van Banaals Ambulance*
My hill |
|
nietmeer
|
* rijd daniel omver met de ambulance en wordt ter plekke geholpen door de broeders *
My hill |
|
nietmeer
|
* haalt de hartslagmeter apparatuur van Banaal, waarop de broeders denken dat hij dood is, waarop ze mij op de heuvel duwen om mij te verzorgen. Natuurlijk Banaal achterlatend*
My hill |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*stuurt daniel terug naar apeldoorn* van mij!  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*kietelt Arya die lachend van de heuvel rolt* Mine  |
|
nietmeer
|
Stuurt es met flessenpost naar australie
Mijn heuvel |
|
es-de-fles Erelid
|
*komt terug van haar zoveelste reis als flessenpost en foeterd Banaal uit omdat hij niet iets originelers kan verzinnen. Banaal schaamt zich zo erg dat hij zonder tegensputteren de heuvel aan mij geeft  * My Hill  |
|
nietmeer
|
stuurt es nar de verzameling van flessenpost door e eeuwen heen  my hill  |
|
es-de-fles Erelid
|
*Stuurt Bert op zeilkamp* Mijn  |
|
RonHunter
Oud Moderator