king of the hill |
SilentGhost Senior lid
 WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
gaat op heuvel zitten my(our) hill to anyone wanna join ?? |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Ik was er al!  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Veegt M-Cyclone van de heuvel
My hill |
|
SilentGhost Senior lid
m complot tegen al derest? we bouwen 2 heuvels waar niemand op mag zitten |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Spoelt emmer weg* Van mij!  |
|
SilentGhost Senior lid
oke dus niet laat de aarde ontploffen met de bom Hiroy 2 en gaat heuveltje bouwen op een onbekende asteriode |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
*lentebriesje gaat onderaan de hill zitten film verder kijken,, hil is te rumoerig* *neemt alle bier en kroketten wel mee, film kijken met stijl  * |
|
SilentGhost Senior lid
iemand al gemerkt dat dit hier dooreen gaat ofz? mer hey verzet heuvel en zet zich erop my hill
|
|
lentebriesje Erelid
wat gaat waar doorheen? |
|
emmertje
Oudgediende
|
* Sluipt stiekem dichterbij, en roept keihard: "BOE" * * Dutchy13 schrikt zo erg dat hij van de heuvel tuimelt *
My hill |
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesje schopt dutchy13 de heuvel weer op..., hij ergerde me tijdens film kijken  * je moet je eigen afval opruimen emmertje, ga ik niet voor je doen xD |
|
emmertje
Oudgediende
|
Dat vind ik zo zielig voor dutchy13 dat ie samen met mij op de heuvel mag blijven
our hill |
|
SilentGhost Senior lid
yay Oo dat is grof blaast lentebriesje met een winterbries van de kliff zo dat is dan opgeruimd  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Zegt in het Duits dat het zijn heuvel is* Nederlander in hart en nieren Dutchy schrikt hier van en rent weg  *Zet snel weer Nederlands op  * Mijn heuvel  |
|
Meissie32 Erelid
 WMRindex: 20 OTindex: 3.965
|
Meissie is een hele poos weggeweest, maar is nu echt razend omdat er zoveel op de heuvel hebben gezeten, Ze pakt Caster bij zijn nekvel en gooit hem zo de heuvel af.!! hij breekt helaas zijn been, dus zal niet zo snel weer terugkomen.   My Hill |
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesje regelt met meissie dat hij op heuvel verder film mag kijken* emmertje / dutchy en caster zich toch niet nuttig maken regelen die het eten maar en lentebriesje wordt heeel heeeeel  als iemand hem stoort bij het film kijken... dus doet niemand een move om de heuvel over te nemen best raar om te praten over jezelf in 3e persoon  xD |
|
SilentGhost Senior lid
ik neem je heuvel over en smijt jou en de film naar de maan kijk daar maar verder |
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesje kruipt terug naar de wereld omdat er van die hijgerige marsmannetjes mee wouden kijken naar de film  * *lentebriesje verscheept de heuvel naar mars terwijl dutchy aan het pitten is* dutchy's hill maar mijn spot |
|
nietmeer
|
#gaat vrolijk naast lent zitten... Wat kijken we nu? # our hill |
|
SilentGhost Senior lid
*gaat vrolijk naast de 2 zitten gaan we naar een horrorfilm kijken bv The Hill with The BadVibes |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
*gaat ook maar mee kijken* |
|
SilentGhost Senior lid
*hehe our movie  *veranderd topic in king of the Movie xD |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
zolang het maar geen dick-flick is  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*neemt schaar* *knipt in lucht* *ziet iedereen raar kijken* *lacht* *ziet portaal naar ander universum verschijnen* *lacht terwijl iedereen word meegenomen door Gnorka* *bedankt de Gnorka en gaat lekker op de heuvel zitten met een rivellaatje* my hill  |
|
lentebriesje Erelid
*oh gosh, lente is net klaar met kijken van goodfellas (die overigens niet de moeite waard is)* *lentebriesje heeft vandaag al veel teveel film gekeken iets van 4.5 uur  * *lente laat laptop staan zodat badvibes en de rest zelf maar filmpje kunnen gaan kijken  * keuze: hancock (ben niet snel overdonderd, dus hier ook niet van, toch kijken wel waard  ) das leben der anderen (vers van de dload xD) goodfellas (geen aanrader) tropic thunder (geinig maar kwaliteit laat het soms afweten) shawshank redemption(klasieker, vond wel wat weg hebben van the green mile, ook top film) the three kings (hijs goed  maar nie super  ) me myself and irene (die moet je wel keer gezien hebben  hijs goed, vooral stukje van wanneer kip in reet van politieagent... achja  niet dat ik val op kippen in konten maar stukje is goooooed  stukje met koe is ook leuk xD) i am legend (HIJS LELIJK, haaaaaaaaaaat horror / scifi ) scarface en wanted zitten nog te dloaden  |
|