king of the hill |
pierrot-san Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 483 Wnplts: Rotterdam
|
badvibes gaat weg pierrot-san neemt het nu over is nu weer van mij
( ha kan het dus wel ) |
|
nietmeer
|
Quote: geschreven in drie regels van 5, 7 en 5 lettergrepen. Quote pierrot-san: badvibes gaat weg = 4 lettergrepen Rest klopt Maar niet helemaal goed... *stuurt Pierrot-san terug naar de Haiku school* My Hill  |
|
|
Quote BadVibes: Quote: geschreven in drie regels van 5, 7 en 5 lettergrepen. Quote pierrot-san: badvibes gaat weg = 4 lettergrepen Rest klopt bad-vi-bes-gaat-weg klopt wel *pierrot komt terug van school stuurt badvibes nu naar school * mine |
|
nietmeer
|
bad-vi-bes?! wat is dat voor een rare school! *gaat naar de haiku school en praat even met dat kleine jappannertje, die geeft vibes gelijk, het zijn Bad-Vibes en niets meer... het kleine jappannertje geeft Pierrot-San een draai om zijn oren en zet hem terug in de banken. Vibes loopt op haar dooie gemakkie terug naar de heuvel en zingt..*My.. lalalala... Hillllllll |
|
|
pierrot heeft lesje geleerd *vraagt badvibes om van de huvel af te gaan wil zelf er op. en ze gaat weg*
mine |
|
Toasty Senior lid
 WMRindex: 514 OTindex: 580
|
*Zit onder de kots van Pierrot, *stinkt. Iedereen gaat van de Hill af en ik kan me rustig ff douche en schone kleren aantrekken want ik ben.........
KOTH |
|
nietmeer
|
Terwijl Toasty staat te douchen duw ik de douchecabine van de heuvel af.. ik heb je al gered, nu moet je niet de heuvel van me afnemen.....
My Hill |
|
Toasty Senior lid
|
Quote BadVibes: Terwijl Toasty staat te douchen duw ik de douchecabine van de heuvel af.. ik heb je al gered, nu moet je niet de heuvel van me afnemen.....
My Hill * Is nu iig schoon. *vraag vergiffenis aan BV. En zal de Hill niet stelen.  G KOTH |
|
nietmeer
|
*kijkt toasty scheef aan... hmmmm okay.. je doet in ieder geval aardig.. maar ik kan natuurlijk zomaar een dolk inmijn rug krijgen omdat je de heuvel wilt hebben.... Waar staat de G voor??*
Vooralsnog een ietwat achterdochtige Queen of the Hill.... |
|
Toasty Senior lid
|
G KOTH = Geen King Of The Hill  |
|
nietmeer
|
*nodigt Toasty uit, als je het niet erg brutaal van me vind.. mag jij wel mijn King zijn*  Queen of this Hill |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
*gaat op bv zitten* my hill  |
|
nietmeer
|
*Kickt andreesie opzij, dat was nog alleen maar mijn voet... Ha Ha HA! (buldert van het lachen) Andressie kijkt achter zich, omhoog, omhoog.... nog hoger.. hij valt bijna achterover en huilt... Neee.. nee lieve Reus BadVibes... doe me niets!! laat me gaan, laat me GAAN!!!! Andreessie rent, volledig in paniek van de heuvel af* My Hill  |
|
Toasty Senior lid
|
Our Hill BV  |
|
nietmeer
|
 Het is jammer dat er geen emoticon van een HighFive is anders had ik je die gegeven toasty! Kopje koffie? Our Hill |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*vergiftigd de koffie van badvibes  * My hill  |
|
nietmeer
|
*weet nét tijdens het naar haar mond brengen van het kopje, het af te draaien en gooit de hete, vergiftigde koffie in het gezicht van Berniew, die nu voor een enkele reis naar Bevewijk gaat..*
My hill |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
*komt aanlopen, zet tas neer, pakt daar buizen uit, draait die in elkaar, heeft een bazooka, schiet hem af en..  erw.. little hole, maar wel My hill! |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*Is terug uit bevewijk. Duikt op achter Loek en duwt m in die little hole  * *Gooit het gat dicht  * My hill |
|
nietmeer
|
*snapt niet waarom Loek een gat in de kleine naastgelegen heuvel heeft geschoten en nu zo blij op dat terpje zit te zijn... *
Tssk tssk tssk 
Still My Hilledit: te laat  Stuurt Berniew terug naar zijn Sponsvriendin My Hill |
|
Loek
Oudgediende
|
*laat Badvibes schrikken*
My Hill |
|
nietmeer
|
*flasht naar loek, die is zo onder de indruk dat hij blij naar huis huppelt* My Hill  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
*fiets met big mac naar de heuvel* *opend doosje* *bad vibes komt watertandend eraan gelopen* *lentebriesje ruilt heuvel voor bigmac* *lentebriesje besteld busje met polen* *busje met polen arriveerd* *laat heuveltje asfalteren* *gracht rond heuveltje graven* *grote water tank en genoeg levensmiddelen voor 10 jaar  ) *laat muren iets keihards, super glad spul rond gracht zetten..* *vleesetende kikkers in de gracht (als die niet bestaan laat ik ze eerst ontwikkelen door wetenschappers* *luchtafweer geschut installeren* *gaat naar kadaster en laat officieel heuvel op zijn naam zetten* |
|
nietmeer
|
*Lentebriesje vergat de macshake mee te nemen en gaat met zijn autootje terug naar de macdrive...
BV neemt superdeluxe kasteel over.*
My Hill |
|
Loek
Oudgediende
|
*shocked by flash* *het vriest, alle kikkers dood, luchtafweer geschut zit vast* *komt met ladderwagen aan, rijd over ijs en komt de muur over* *laat gedeelte binnen de muur vollopen met benzine* *steekt het aan* uurtje later my hill  |
|