king of the hill |
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
tom was al van de heuvel af toen de stofzuiger ontplofte. Zat namelijk een tijd ontsteker op. Daarom staat linctus nog op de heuver
onze hill |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*lacht linctus weer uit omdat hij weer te laat is  * My Hill  |
|
nietmeer
|
Stuurt Es weg, opzouten jij, jarige job mag op de heuvel!
Our Hill Linctus? |
|
es-de-fles Erelid
|
*gooit Bv naar dr fanclub..* My Hill  |
|
linctus Oudgediende
|
Met jou zou ik graag een hill willen delen
*gooit ondertussen es van de hill af* |
|
es-de-fles Erelid
|
*gooit linctus naar zn verjaardagsfeest* Mine  |
|
pierrot-san Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 483 Wnplts: Rotterdam
|
*maakt iedereen bang met mijn gothic style iedereen vlucht* mine  |
|
nietmeer
|
Pakt de make-up remover en haalt de gothic van Pierrot af... die is nu een EMO en begint te huilen..
Our Hill |
|
linctus Oudgediende
|
ik ook? |
|
pierrot-san Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 483 Wnplts: Rotterdam
|
*door al dat huilen wordt het modderig en glad en vallen ze er af*
mine sniff sniff |
|
nietmeer
|
Onze Heuvel Linctus... Vibes heeft confetti, daardoor wordt de heuvel weer stroef *gooit nog een handje confetti de lucht in*
Our Hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*spuit Bv en linctus nat, waardoor de heuvel weer glad wordt en ze naar beneden glijden!* Mine  |
|
nietmeer
|
* bouw een gigantisch scram-jet, aangedreven door een al even kolossale staalmotor...de gecombineerde hitte maakt de heuvel weer lekker droog, en geeft es-de-fles een lekker kleurtje...maar omdat het winter is past de kleur niet bij het weer en moet ze naar het hoge noorden om weer het normale kleurtje te krijgen... MY Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Vertelt een grote groep kinderen dat bij de heuvel snoep te halen is. Ze gaan naar de heuvel en zingen meerdere Sint Maarten-liedjes, maar Vena heeft niets. Ze worden kwaad,en jagen Vena de heuvel af richting de snoepwinkel.
My Hill |
|
nietmeer
|
( ik zat ook al aan dat idee te denken  ) Omdat de kinderen nu geen snoep hebben en jij de enige in de omtrek bent, komen ze bij jou zeuren, en alhoewel je snoep hebt, zijn het gewoon teveel kinderen, en je rent gillend weg, achternagezeten door kinderen.. My Hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Die kinderen willen nog altijd snoep en komen terug naar de heuvel. Omdat ik bendes uitdeelzakjes heb, helpen ze mij om Vena te verjagen.
My Hill. |
|
nietmeer
|
hmm deze word lastig  Nadat de kinderen weer weg zijn omdat ledi snoep heeft gegeven kom ik terug en kick ledi van de heuvel af  |
|
ledi Oudgediende
Het giet intussen van de regen, dus ik laat me verjagen en zoek een heerlijk warm droog plekje op. Your soakingwet Hill  |
|
nietmeer
|
helaas had ik een bouwpakket voor een hutje meegenomen...dus ik zit ook droog in een hutje  Nog steeds My Hill |
|
ledi Oudgediende
Helaas voor Vena gaat het stormen en het Ikeahutje valt uit elkaar.  Your supersoaking Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Die regen wordt veroorzaakt door mij met mijn weermachine. Ik voer de storm nog wat verder op. Nu wordt het Vena ook teveel, en hij gaat zich thuis afdrogen. Meteen zet ik de machine op zonnig weer en pik de heuvel weer in.
My sunny hill |
|
linctus Oudgediende
|
Door de regen is het grootste gedeelte van heuvel weggespoeld. Linctus heeft dit natuurlijk verzameld en gedroogd. Het zand dropt hij met zijn helikopter boven op tom. Die kruipt onder het zand vandaag en rent naar huis, omdat hij zand in zijn ogen heeft.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Stuurt een bliksem op de heuvel af die Linctus tot as doet vergaan.
My Hill |
|
lucb1e Erelid
 WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
*kijkt Tom eng aan met mijn twee boze ogen  * My Hill: |
|
nietmeer
|
schiet kernbom af op heuvel...heuvel word nu krater...lucb1e....niemand heeft haar nog teruggevonden.. Mijn krater  |
|