king of the hill |
nietmeer
|
*geeft Linctus een cola, je hebt er wel even op moeten wachten, ik moest emmertje even instoppen... Die slaapt vannacht hier op de Hill... was echt te moe om nog naar huis te gaan... |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
*neemt afscheid van iedereen* het was een geweldig feest de hele dag lang op de hill maar ik kruip lekker mijn bedje in. |
|
nietmeer
|
truste Linctus  ik ga ook slapen  doei mensen  |
|
nietmeer
|
Drukt Linctus aan haar boezem... je bent jarig, en 21 dus het mag... welterusten B'day Boy!
Geeft jersan ook een knuffel en zwaait beiden uit.
Trusten jongens! |
|
nietmeer
|
truste BV   |
|
linctus Oudgediende
|
Truste BV
*loopt helemaal glunderend naar beneden*
die BV toch ik ga vanacht goed slapen |
|
nietmeer
|
he he he  |
|
linctus Oudgediende
|
 Truste  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Vibes gaat ook naar bed.. Dag allen... het was een leuke dag! Moeten we snel weer eens over doen!  slaap lekker, niet te veel herrie maken als je de heuvel af strompelt! Geeft de nog zittende feestgangers een welterustenkusje.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 * Komt de heuvel op en zie iedereen weglopen. De slapende mensen worden ook wakker en gaan naar huis. *  * Staat alleen op de Hill *   My Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Plotseling gaat er een geheim luik in de heuvel open, en komt Tom-Servo eruit. Hij had al die tijd zitten wachten op het juiste moment. Spuit Peter van dichtbij een wolk slaapgas in zijn gezicht. Peter valt achterover de heuvel af.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ledi neemt eens een kijkje bij de heuvel en ziet dat Tom weggegaan is. Makkie dus.  Goedemorgen allemaal. . My Hill. |
|
pierrot-san Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 483 Wnplts: Rotterdam
|
*ziet dat ledi weer ligt te slapen en laat haar dan weg halen*
Mine |
|
linctus Oudgediende
|
*Loopt naar boven en kickt pierrot eraf* *bouwt een super bunker*
My hill
|
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*lokt linctus uit de bunker met een heleboel chocolade kruitnoten, die kruitnoten zijn echter van buskruit waardoor linctus ziek wordt* My Hill  |
|
ledi Oudgediende
Jammer voor Linctus, maar het materiaal voor die bunker blijkt van inferieure kwaliteit. Ledi geeft 1 gerichte karateklap en alle brokstukken vallen bovenop Linctus die hoestend en proestend wegholt.
My Hill! |
|
ledi Oudgediende
O hemel en Linctus was al ziek!  Het blijkt dus dat de brokstukken op Es terecht kwamen. Nou ja jammer dan. Daaaaaag Es!  My Hill |
|
linctus Oudgediende
|
*vangt ledi in een kooi van titanium. en gooit de kooi zo van de berg*
my hill |
|
ledi Oudgediende
Linctus: heb je gisteren op mijn weblog het filmpje "Het zwarte gat" gezien? Nou voor mij een makkie om door de titaniumwand heen te stappen op die manier. Vervolgens duw ik jou door dat zwarte gat en zoeffffff - weg is Linctus.
My Hill. |
|
linctus Oudgediende
|
Gelukkig is linctus zo speciaal dat hij de implosie (lees zwart gat) kan omvormen in een explosie. En zo wordt ledi van de hil afgeblazen.
My hill |
|
nietmeer
|
*klimt de heuvel op, Hey, jij hier? Gaat bij Linctus staan... heb jij het niet koud in je bikini op de heuvel?
Linct. schrikt en rent naar huis om kleren aan te trekken*
My Hill |
|
linctus Oudgediende
|
Halverwege de hill bedenkt linctus zich opeens dat hij helemaal geen bikini aan heeft. BV had zich vast vergist in het bericht. *rent naar boven*
Zeg BV kun je nog wat handtekeningen zetten op zo'n 230.000 capes? *BV krijgt al kramp in haar arm bij de gedachte en vliegt van schrik weg*
my hill |
|
nietmeer
|
*ik vloog niet weg van de kramp... ik schrok omdat je geen bikini aan had (dus naakt was) Vanuit de lucht zie ik dat jij het je nu ook realiseert dus ik kan rustig naar beneden om capes te signeren.
Zingt.. lalalaa 230.000 cape's, mijn fanclub wordt groter dan die van Sean Connery en Angelina Jolie samen... lalalaaa *
My Hill |
|
linctus Oudgediende
|
Ik was niet naakt ik heb dit pak speciaal laten maken door twee kleermakers. Alleen intelligente mensen kunnen de stof zien
Our hill |
|