king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Maakt de heuvel perfect rond. Gaat in het midden zitten. Es en Lentebriesje mogen de heuvel hebben als ze in de hoek gaan zitten  My Hill |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Een hoekje op een RONDE heuvel? Veel succes met zoeken. Tot die tijd, my Hill |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
Quote Marike: mag ik in het hoekje?  OUR HOEKJE!!!    als je goeie koffie kan zetten ben je welkom en als je geen goeie koffie kan zetten kun je maar beter gezellig zijn @tom, hoekje is niet op heuvel maar hoekje is gezellig en knus dus leuker als heuvel  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Quote: @tom, hoekje is niet op heuvel maar hoekje is gezellig en knus dus leuker als heuvel Wat jij wil, maar dit topic heet nog altijd "King of the Hill", dus de persoon met de heuvel in zijn bezit heeft meer aanzien. My Hill |
|
lentebriesje Erelid
Quote Tom-Servo: Quote: @tom, hoekje is niet op heuvel maar hoekje is gezellig en knus dus leuker als heuvel Wat jij wil, maar dit topic heet nog altijd "King of the Hill", dus de persoon met de heuvel in zijn bezit heeft meer aanzien. My Hill niet als we en mass beslissen dat hoekje meer prestige bied |
|
nietmeer
|
kom met liedjes van crookers en warp brothers aanzetten  ( wie daarnaaar kan luisteren vind ik knap, ik kan er zonder problemen naar luisteren  ) Muziek verdrijft mensen uit hoekje en heuvel... My Hill  |
|
lentebriesje Erelid
@vena geef eens voorbeeldje? youtube link? tot die tijd zit ik lkkr knus met rest in hoekje  heb nog geen deuntje gehoord xD |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Is dus opgelost: hoekjes kunnen inderdaad rond zijn. Iedereen zit nu gezellig in zo'n (rond) hoekje van de heuvel en ik houd bovenop diezelfde heuvel dewacht.
My and Your Hill |
|
nietmeer
|
|
|
lentebriesje Erelid
vena das inderdaad om niet aan te horen  *stopt oordopjes in en lacht vena toe die nog probeert met bass van heuvel te blazen, wat niet lukt  * blijf lkkr in ronde hoekje zitten onder supervisie van ledi |
|
nietmeer
|
ik zei het toch  ik lieg nooit  * tijd voor de harde aanpak...begint dan maar doedelzak te spelen * |
|
lentebriesje Erelid
*perforeerd vena's doedelzak met spijkerpistool zonder veiligheid  * neuh neuh ne ne neuh xD c'mon you can do better than that xD |
|
nietmeer
|
*hey handig, lentebriesje heeft zijn spijkerpistool laten liggen, dus VIBES schiet Lente met zijn kleding vast aan de boom, onderaan de heuvel.
Hang je lekker? *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gebruikt een anti-zwaartekrachtstraal om BadVibes van de heuvel te tillen en in de lucht vast te houden.
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
*gooit spiegeltje tussen BV en zwaartekracht straal, straal weerkaatst tijdelijk en BV valt naar beneden* *uit dankbaarheid trekt BV spijkers uit lentes kleding* *ik nagel BV vast aan de boom, tis en blijft k*t streek om me aan boom te nagelen xD* richt anti zwaartekracht straal op tom servo, bestel helicoptertje met elektro magneet, en laat tom servo droppen boven mariana trog  door de inmense druk diep onder water wordt tom geplet en zien we hem nooooooit meer terug  my hill *haalt BV weer van de boom maar moet ze wel lkkr bakkie leut gaan zetten xD* |
|
nietmeer
|
gebruikt groot blaster-kanon om anti-deeltjesmunitie naar Tom-Servo te schieten.. als daarna BV naar beneden valt neem ik die ook maar effe mee  Daarna sleep ik het kanon naar de top v/d heuvel en zet het ding op auto-scherpschieten...ik zit in een speciale ruimte in het ding dus ik word niet geraakt. My Hill  |
|
lentebriesje Erelid
lentebriesje loopt onder een thermolaken, visueel gecamoufleerd (fijn he als je licht kan buigen xD) de heuvel op, trekt stekker uit kanon en leg een krant gevult met poep en rotje voor deur naar ruimte waar vena zit.. druk op de deurbel.. vena kijkt rond, over de krant heen, ziet niets *Flats* vena en ruimte in kanon helemaal onder de poep xD vena rend huilend weg... my hill tja,, als jij anti materie kunt afscheiden met materie kan ik visueel onzichtbaar zijn *schopt kanon van heuvel af en bouwt ***** hotel/restaurant op heuvel waar ik lkkr ga genieten van luxe xD* |
|
nietmeer
|
* herstelt kanon en veegt hotel van de aardbol weg * My Hill  ( die wast te simpel  |
|
nietmeer
|
*truck van Lente, oud maar effectief... loopt de hill op met een zelfgemaakte drol van ontbijtkoek met water... laat de "drol"aan vena zien en neemt een grote hap. Vena rent brakend van de heuvel af *  My hill |
|
lentebriesje Erelid
stuurt stekelvarken heuvel op huurt cupido in om even pijltje te schieten zodat stekelvarken verlieft wordt op BV BV die niet houd van zon prikkelig humeurtje rend de heuvel af, achtervolgt door stekelvarken xD my hill |
|
nietmeer
|
*BV is ook stekelig, en varken en ik worden dol gelukkig... stekeltje helpt me zelfs met het bewaken van de heuvel, en is ook handig met blad-opruimen, ik rol 'm gewoon de heuvel af... hartstikke makkelijk, en jammer voor jou dat je in de weg stond Lente... deed het pijn?!  * My Hill |
|
Marike Erelid
|
*legt Badvibes uit dat wat ze at géén echte drol was maar een nep*  *nu BV overtuigd is breng ik een plateau waarop 1 drol ligt en 1 nep-drol die eetbaar is* ik neem de nep en neem een grote hap BV pakt de andere (de echte) en neemt een nog grotere hap dan ga ik eventjes onder aan de hill staan wachten totdat BV brakend naar de WC rent  *fluistert in het oor van stekelvarken* "ik zou maar uitkijken als ik jou was, iedereen eet hier graag stekelvarken"  *likkebaard* ziet stekelvarken aan de horizon verdwijnen *kruipt op de heuvel* MY HILL!!!    |
|
lentebriesje Erelid
trut  was 3 dagen bezig stekels te verwijden maar mijn wraak is zoet... laat paar 1000 liter van de zoetste siroop op heuvel droppen.. BV zit helemaal onder.. duurt neit lang voor het eerste ongedierte er aankomt... mieren, wespen, bijen etc..... overal kruipt het en doet het en BV zit helemaal onder de beestjes... BV rent schreeuwend de heuvel af... beestjes, weetje wat ik zie als ik gedronken heb? allemaal beestjes lalallalala  xD my hill |
|
Marike Erelid
|
|
|